2023-03-17, 19:28
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Då har man sett klart allt. Det blev bättre efter en stund eftersom det blev så otroligt skruvat att man började se det med andra ögon. Istället för att se det som en realistisk serie som ekobrottslingar så blev det helt skruvat, nästan på animenivå. Jag hade liksom inte blivit förvånad om det kommit in övernaturliga inslag.

Ja då har man sett klart säsong 3.

Citera
2023-03-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intercler
in på Finlands motsvar till SVT och NRK som är YLE , med VPN på Finsk server behövs inte äns inlogg. Där finns alla avsnitt med svensk text.

Amatör inom detta, hur skaffar man finskt VPN?
Citera
2023-03-22, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av knutbyknut
Amatör inom detta, hur skaffar man finskt VPN?

Tror dom flesta VPN leverantörerna erbjuder det, dvs du behöver inte köpa VPN ifrån en Finsk leverantör utan du ska välja en uppkopplingspunkt i Finland.
Citera
2023-04-07, 00:05
Medlem
drwhoos avatar
Såg sista avsnittet precis och kände inte igen mig från de övriga säsongerna slutet av säsongen var alldeles för dramatiskt för att inte göra en säsong 4
Citera
2023-04-09, 03:20
Medlem
Il.Malizias avatar
Har äntligen tagit tag i denna och jävlar så störd, men likväl kul serie.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Kollade lite på avsnitt 1 igår men har lite svårt för Berger, tycker inte han är trovärdig i sammanhanget. Han ser inte ut som en finansman för det första och jag retar mig på att norrmännen alltid måste ha med en svensk i sina serier bara för att han är svensk. Kan inga svenska skådespelare prata norska? Precis som de måste ha ett "svensker-alibi". Märkligt det där.
Ja, men det är ganska sanningsenligt; Norge är verkligen lillebror och älskar allt som har med Sverige att göra; särskilt Oslo mot Stockholm.
Citera
2023-04-10, 18:16
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norsktroll
Varför kommer den så sent på SVT? Finsk och islandsk tv har börjat visa den nya säsongen redan, så det är inte NRK som inte vill sälja...
För Sverige suger!!! Vi är fan sämst på allt. Den var så jävla bra!! Ska fan bli som dom
Citera
2023-04-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Ja då har man sett klart säsong 3.

Jag lyckas inte komma åt avsnitten, har du lust att spoila lite mer? Framförallt nyfiken på hur det går för Adam & Hermine! Tack!
Citera
2023-04-13, 00:05
Medlem
MrLevaLivets avatar
Alltså nu får de fasiken göra en säsong 4, alldeles för mycket lämnades öppet!
Hursomhelst, stört bra serie.
Citera
2023-04-13, 16:20
Medlem
vaginalprolapss avatar
finns det ingenstans man kan tanka den? pallar inte bråka med vpn osv
Citera
2023-04-13, 19:39
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
För Sverige suger!!! Vi är fan sämst på allt. Den var så jävla bra!! Ska fan bli som dom

Norrmännen har steppat upp helt klart, fick norsk abstinens efter Exit så har börjat se gangsterkomedin "Flos" nu, helt OK skön. Vete tusan vad som hände med Sverige, vi hade ju tidigare t ex den episka Tusenbröder över flera säsonger med bl a Ola Rapace och Shanti Roney, stört bra, nu ekar det tomt.
Citera
2023-04-15, 00:15
Medlem
Vilka fyra VERKLIGE gutter bygger denne historie på?
Citera
2023-04-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Vilka fyra VERKLIGE gutter bygger denne historie på?
Endre Tangenes
Ketil Skorstad
Thomas Øye
Jørn Kjørsvik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här