Citat:
Ursprungligen postat av
Mapping
Alltså, jag får inte många träffar på Slickshrub i mitt FUP-arkiv, och det är rätt stort. Jag minns helt ärligt inte om AM är aktivt misstänkt för grova saker i Sverige längre? Hursomhelst, hans livsmotto är att han "aldrig kommer att dö som en nobody", så jag kan tänka mig att killarna (var väl HK med flera) som nosade upp hans IP i Dubai och gav till Interpol kanske inte känner sig HELT trygga med sig själva just nu. Jag tror definitivt att vi kommer att märka av AM i Malmö/Sverige framöver.
Min bild är att utredarna konsekvent har försökt hålla undan så mycket encromaterial (och Skyecc och Anom) som möjligt tills det uppstått ett läge när de kunnat använda det ”skarpt”. Och Preskriptionstiden för narkotikabrott är trots allt tio år.
Nedan EN dags chatt med EN person. Och detta bara för att Ekrem krävde att utredningen skulle kompletteras med denna så att man såg sammanhanget för de citat åklagaren hade plockat ut.
Kungen/Prinsen-fupen s16 i tilläggsprotokollet:
https://gofile.io/d/ZQhyF4
Haha….jag är ju helt säker på att Gambino (Leopardmaster) har det rätt gott ställt idag. Undrar om han tänker vara lika snål mot Mekky när han släpps som Mekky var mot honom i omvänd situation. TROTS att det sägs att det var Mekkys ”kassar” han åkte dit på.
Det blir intressant att se vad som händer i alla fall. 😃