2023-04-14, 14:48
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Helt rätt på samma sätt som Carola Häggkvists farsa höll på sabba hennes karriär i början i rollen som ”manager” innan Skara Bert kopplade bort honom.

Fantastisk jämförelse. Bert borde förbarma sig över Frida.
Citera
2023-04-14, 15:47
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Fantastisk jämförelse. Bert borde förbarma sig över Frida.

Gör det själv istället om du är så förbaskat orolig. Bert Karlsson ska hålla sig undan sport.
Senast redigerad av katw 2023-04-14 kl. 15:50.
Citera
2023-04-14, 16:01
Medlem
Kan egentligen för lite om Mia Karlsson annat än att hon betyder mycket för barn- och ungdomsidrotten i Sollefteå för att uttala mig om henne, dock får man väl se det som ett bra tecken om Byström inte gillar henne. Den karln hyser jag noll förtroende för efter alla turer den här säsongen och börjar mer och mer få känslan att han är en första rangens lismare. Uppenbarligen ser tre åkare honom och hans landslag som hinder för sin utveckling så vem bryr sig egentligen om vad landslagsledningen tycker om Mia Karlsson, de kan ju börja med att få in åkarna i laget innan de har synpunkter på personerna de omger sig med.
Citera
2023-04-14, 17:48
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Kan egentligen för lite om Mia Karlsson annat än att hon betyder mycket för barn- och ungdomsidrotten i Sollefteå för att uttala mig om henne, dock får man väl se det som ett bra tecken om Byström inte gillar henne. Den karln hyser jag noll förtroende för efter alla turer den här säsongen och börjar mer och mer få känslan att han är en första rangens lismare. Uppenbarligen ser tre åkare honom och hans landslag som hinder för sin utveckling så vem bryr sig egentligen om vad landslagsledningen tycker om Mia Karlsson, de kan ju börja med att få in åkarna i laget innan de har synpunkter på personerna de omger sig med.

Kan bara konstatera att det i VM inte togs några guldmedaljer av "utbrytarna" men fyra stycken av åkare som ingick i landslagets träningsgrupper.
Citera
2023-04-14, 20:52
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Kan bara konstatera att det i VM inte togs några guldmedaljer av "utbrytarna" men fyra stycken av åkare som ingick i landslagets träningsgrupper.

Ja, vem vet. Kanske hade Frida aldrig skadat sig i en bilolycka innan VM om hon varit en del av landslagets träningsgrupper?

Det gick hur som helst bättre för utbrytarna, kontra övriga svenskor, i Tour de Ski och i Sprintcupen.
Citera
2023-05-03, 06:20
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Gör det själv istället om du är så förbaskat orolig. Bert Karlsson ska hålla sig undan sport.

Ja om du inte fattar var det en bra liknelse om jag får säga det själv 😜.

Skara Bert insåg tidigt Carolas farsa måste kopplas bort för hennes skull. Det var karriär hotande för henne och hennes utveckling och gick åt fel håll.

På samma sätt som Fridas morsa (som aldrig fick någon egen karriär att prata om) helt måste hon kopplas bort från sin dotter gällande sporten längdskidor. Dvs Skara Bert kan musik. Landslagsledningen kan sporten längdskidåkning. Si si Conprendo?
Citera
2023-05-06, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Ja om du inte fattar var det en bra liknelse om jag får säga det själv 😜.

Skara Bert insåg tidigt Carolas farsa måste kopplas bort för hennes skull. Det var karriär hotande för henne och hennes utveckling och gick åt fel håll.

På samma sätt som Fridas morsa (som aldrig fick någon egen karriär att prata om) helt måste hon kopplas bort från sin dotter gällande sporten längdskidor. Dvs Skara Bert kan musik. Landslagsledningen kan sporten längdskidåkning. Si si Conprendo?

Conprendo???
Citera
2023-05-18, 16:59
Medlem
Linn, Frida, Häggas och en herre vid namn Henrik Blom verkar vara ensamma i huset på Mallorca nu. Lite grunt underlag för att spekulera i en ny romans men jag gör det ändå.

Kan iallafall noteras att Frida och Linn verkar vara väldigt bra vänner, för ett år sedan trodde jag nästan de hatade varandra.
Citera
2023-06-27, 23:09
Medlem
En riktigt bra längdskidåkerska. Dessutom är hon riktigt jäkla het. Men gnäll och tycka synd om sig själv tar bort allt det positiva. Fan bi
t ihop Frida och visa att du är bäst 💪🙏
Citera
2023-06-29, 00:11
Medlem
Skidfansen verkar ha semester med tanke på hur litet det skrivis efter att Frida släppt flera ”bomber”.
Bilen helt skrot i olyckan, funderade på att inte tävla alls kommande säsong istället för att satsa på att vinna världscupen som jag tycker att hon borde sant att hon meddelat att hon kommer lägga av om fyra år.

Trist trist, hade hoppats få se lite mer av Frida både kommande säsong och åtminstone till hon var 30-32. Tbc.
Citera
2023-06-29, 01:05
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
Skidfansen verkar ha semester med tanke på hur litet det skrivis efter att Frida släppt flera ”bomber”.
Bilen helt skrot i olyckan, funderade på att inte tävla alls kommande säsong istället för att satsa på att vinna världscupen som jag tycker att hon borde sant att hon meddelat att hon kommer lägga av om fyra år.

Trist trist, hade hoppats få se lite mer av Frida både kommande säsong och åtminstone till hon var 30-32. Tbc.

Att bilen blev skrot har väl varit känt sedan april. Annars har det ju diskuterats i huvudtråden. Ange källa för att hon redan nu bestämt sig för att lägga av om fyra år. Sprid inte rena osanningar.
Citera
2023-06-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Att bilen blev skrot har väl varit känt sedan april. Annars har det ju diskuterats i huvudtråden. Ange källa för att hon redan nu bestämt sig för att lägga av om fyra år. Sprid inte rena osanningar.

Jag såg det sen, har inte varit inne här på ett tag. Men var lite förvånad att det inte diskuterades lite mer här då hon levererat mycket senaste dagarna. Men du kan vara lugn katw, jag är är ett stort skidfan och hittar inte på rena osanningar.

Expressen:
– Jag ser tre mästerskapsår framför mig, men sen får vi se.Frida Karlsson sneglar ut över sin hembygd. Sedan säger hon: – Då kanske jag vill göra annat.

https://www.expressen.se/sport/langdskidor/frida-karlsson-i-polisforhor-jag-tog-ansvaret/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in