Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Frågan är om och hur stor medvetandesänkning T kan ha haft. Utan medvetandesänkning låter ditt resonemang klokt.
Jag tror dock att T var rejält tilltuffsad när det väl kom så långt som till kvävningen. Enligt Reviews resonemang borde T ha misshandlats/sparkat sig trött i 2-3 minuter, minst, före positionsbyte och kvävning. Märkligt bara att T inte skrek när grannen knackade på.
Eller att ingen av de 2 MGMs har några som helst skador.
Man kan ju egentligen ta JJs berättelse om händelserna i badrummet med en rätt stor nypa salt. OM TT var helt medvetslös.......fy sjutton vad fegt att misshandla och strypa en helt medvetslös person i så fall, och fullständigt onödigt.
Undrar om JJ försöker att rädda sin image lite grann, med sin berättelse om "slagsmålet" med TT?
Citat:
Ursprungligen postat av
EsmeraldaFelicia
De kom ju hem från Göteborg samma dag vid 16. Om din hypotes skulle stämma kan ju någon av de eller båda köpt på klubben de besökte.
Jaa, men jag tror inte det. MH och JJ testades för GHB (jag hoppas att det var hårtest) att de var "rena", så inget missbruk av just den drogen verkar ha förekommit hos dem.
Men jag tror att JJ är så sjuk så att hon "gillar" att hennes vänner blir jättefulla och påverkade på hennes fester (vittnen berättar om att det förekom droger på just JJs fester), så att hon sedan kan snacka skit och skvallra om dem. Om JJ hade tillgång till drogen så tror jag att hon fått tag på det från hästsporten på något sätt, eller de äldre "vännerna" hon brukade umgås med.
Men det är min hypotes.