Citat:
Ursprungligen postat av
8978wxu642
Nu är du bara tramsig, de populäraste svenska camtjejerna är väldigt normala. Hon behöver sen inte ens vara ung eller särskilt sexig för att bli populär.
Verkligen inte. Det är det jag tror ts misstänker, därför ts slutat svara. Det är inte så. Tvärt om är det vad vissa går igång på. Nu är inte jag tjej eller strippa, men om jag hade övervägt vara det och jag var ute efter pengar så hade jag gjort nått udda. Gärna en relativt bra produktion också. Bra kamera, bra ljud osv. Tänker mig följande upplägg:
Ts har på sig kläder. Sedan äter ts massa mat, typ snabbmat eller nått. Äter kakor. Sedan så tar ts av sig ett plagg åt gången. Och sedan så blir ts helt naken. Sen lägger ts undan alla tallrikar och sånt. Sen kommer tillbaks. Riktigt bajsnödig såklart. Sedan bajsar ts på golvet. Sen så börjar ts göra saker med bajset. Kanske gnugga sina bröst med det, sin mage, sina ben. Och sedan där full med bajs så börjar ts(med en ren hand) att pulla sin fitta. Det skulle folk gå igång på som fan. För det finns folk som gillar sånt. Och det finns nästan inget sånt material på nätet!
Ts skulle kunna ha olika teman varje gång också. Det hade funkat grymt. Jag driver inte utan berättar bara vad som kan ge stålar. Men det är upp till ts.