Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-04-10, 17:23
  #1
Medlem
dentages avatar
Är kanske för gammalt för sådant men ibland har jag ju blivit nyfiken över hur det skulle vara att göra det för pengar. Sett att det finns en stor mängd sådana på nätet. Intresset ökade efter att vän tipsade mig om hur enkelt det skulle vara. Var inne på några för någon vecka sedan och märkte att vissa valde att bara visa sitt kön. Tittar mig själv i spegeln ibland och tycker jag är nöjd med min kropp mina bröst och hy. Det är ju knappast som att träffa någon och ha sex för pengar. Men hur är det egentligen? Har ju aldrig gjort något sådant, bör jag ta steget och pröva?
Citera
2023-04-10, 17:33
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Är kanske för gammalt för sådant men ibland har jag ju blivit nyfiken över hur det skulle vara att göra det för pengar. Sett att det finns en stor mängd sådana på nätet. Intresset ökade efter att vän tipsade mig om hur enkelt det skulle vara. Var inne på några för någon vecka sedan och märkte att vissa valde att bara visa sitt kön. Tittar mig själv i spegeln ibland och tycker jag är nöjd med min kropp mina bröst och hy. Det är ju knappast som att träffa någon och ha sex för pengar. Men hur är det egentligen? Har ju aldrig gjort något sådant, bör jag ta steget och pröva?

Lär inte generera några större summor tyvärr. Förutsatt att du är en medel/random. Men om du har en nischad/unik upplägg på det du gör så kan det locka till sig några som vill prenumerera.
Citera
2023-04-10, 17:34
  #3
Medlem
SnutteFia03s avatar
Skulle inte rekomendera det med tanke på vilka konsekvenser du kan få. Ha lite självrespekt.
Citera
2023-04-10, 17:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Skulle inte rekomendera det med tanke på vilka konsekvenser du kan få. Ha lite självrespekt.

Precis. Det försvinner aldrig utan består.
Citera
2023-04-10, 17:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Är kanske för gammalt för sådant men ibland har jag ju blivit nyfiken över hur det skulle vara att göra det för pengar. Sett att det finns en stor mängd sådana på nätet. Intresset ökade efter att vän tipsade mig om hur enkelt det skulle vara. Var inne på några för någon vecka sedan och märkte att vissa valde att bara visa sitt kön. Tittar mig själv i spegeln ibland och tycker jag är nöjd med min kropp mina bröst och hy. Det är ju knappast som att träffa någon och ha sex för pengar. Men hur är det egentligen? Har ju aldrig gjort något sådant, bör jag ta steget och pröva?

Är det bara för pengarna du vill göra det? Eller känner du att du vill visa upp dig naken för folk? Är det ett driv du har? Alltså att du är exhibitionistisk..
Citera
2023-04-10, 17:43
  #6
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Är det bara för pengarna du vill göra det? Eller känner du att du vill visa upp dig naken för folk? Är det ett driv du har? Alltså att du är exhibitionistisk..
Kanske är lite av en exhibitionist men det kanske inte är en sådan bra ide trots allt. Det är knappast för pengarna och mitt ansikte behöver jag ju inte visa har ju sett tjejer som kör den stilen.
Citera
2023-04-10, 17:44
  #7
Medlem
Skaffa ett only fans konto och gör riktigt kinky saker så kommer du säkert kunna dra in några tusenlappar i månaden utan problem. Såg en dokumentär om folk där, tydligen kan du sälja abonnemang för ett par hundralappar per månad.
Citera
2023-04-10, 17:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Kanske är lite av en exhibitionist men det kanske inte är en sådan bra ide trots allt.

På vilket sätt är du exhibitionistisk då?

Är det att du vill att de ska tycka att du är snygg och att de ska bli kåta? Eller är det att chocka och för att förnedra dig själv lite? Typ såna som strippar på oväntade platser där det finns folk och sedan lägger upp det.

På vilket sätt är det?
Citera
2023-04-10, 17:48
  #9
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
På vilket sätt är du exhibitionistisk då?

Är det att du vill att de ska tycka att du är snygg och att de ska bli kåta? Eller är det att chocka och för att förnedra dig själv lite? Typ såna som strippar på oväntade platser där det finns folk och sedan lägger upp det.

På vilket sätt är det?
Det förstnämnda helt klart, men att göra ute på allmän plats är inget för mig. Att göra det i en webcam känns mer kontrollerat.
Citera
2023-04-10, 17:51
  #10
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Skaffa ett only fans konto och gör riktigt kinky saker så kommer du säkert kunna dra in några tusenlappar i månaden utan problem. Såg en dokumentär om folk där, tydligen kan du sälja abonnemang för ett par hundralappar per månad.
Var det inte onlyfans som skulle förbjuda sådant i sin app? Har ju varit och tittat runt på Camsoda,Chaturbate och liknande sidor.
Citera
2023-04-10, 17:54
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Var det inte onlyfans som skulle förbjuda sådant i sin app? Har ju varit och tittat runt på Camsoda,Chaturbate och liknande sidor.
Tror inte att förbudet gick genom dock är jag ingen expert på only fans aldrig besökt sidan men på hamster finns det väldigt mycket material från only fans
Citera
2023-04-10, 17:54
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Det förstnämnda helt klart, men att göra ute på allmän plats är inget för mig. Att göra det i en webcam känns mer kontrollerat.

Okej. då.

Min tanke är så här. Om du ska göra det så täck för dina ögon. Visa inte din fulla identitet. Mun och lite av ansiktet gör inget, men undvik ögonen. Finns många andra som gör det. Sedan kallar du dig Mystery bimbo eller nått. Och så gör du nått nischat som ingen annan gör. Att bara sitta och pulla din fitta kommer inte ge dig ett smack. Halva världens brudar gör det idag, och många gratis dessutom. Jag skulle aldrig pröjsa 1 kr för att se dig pilla dig på fittan. Men om du gör nått nischat som ingen annan gör så kan det dra till sig uppmärksamhet. Det finns folk som går igång på precis allt. Men att lägga upp nått som alla gör fungerar inte om du inte är något utöver det vanliga. Typ extremt söt eller vacker, kombinerat med att du är ung.

Jag vet inte riktigt vad du hade tänkt dig. Ska du bara slänga av sig kläderna och dansa? Ska du pulla? Eller vill du göra nått annat? Och i så fall vad kan du själv tänka dig att göra? Du måste tänka utanför boxen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback