2023-04-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Du blev aldrig klar med K&B-åldern? Du klafsar fortfarande i geggan.

Jag går inte igång på det tror jag. Men jag vet att det finns de som gör det. Sen finns ju andra saker. Behöver inte vara bajs som ts rullar i. Hon kan göra annat. Men det ska vara udda och inte finnas på marknaden. Hon bör tänka utanför boxen som jag skrev tidigare. Bara fantasin hindrar henne.
Citera
2023-04-10, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Men att bara sitta och runka på sin pellesnusk, vem fan pröjsar för det? Någon kanske.

Jättemånga gör det. Nästan ingen betalar för content i sig, utan för relationen. Därför behöver man inte tänka som du gör.
Citera
2023-04-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jättemånga gör det. Nästan ingen betalar för content i sig, utan för relationen. Därför behöver man inte tänka som du gör.

Fast tänk relationen med en person som gör såna saker då? Det blir två flugor i en smäll.
Citera
2023-04-10, 19:05
Medlem
Citat:
Fast tänk relationen med en person som gör såna saker då? Det blir två flugor i en smäll.

Nej för det viktigaste är att nå ut till så många som möjligt.
Citera
2023-04-10, 19:10
Medlem
Citat:
Nej för det viktigaste är att nå ut till så många som möjligt.

Så kan man inte se det. 99% av alla brudar på nätet som gör porr gör ju samma saker. Sitter där och pullar sig på runkfittan och tror att de är så speciella. Fast det är de inte. Jag hade aldrig konsumerat det. Idag finns så mycket gratisporr. Och saker spelas in och läggs ut av andra, även om nån tagit betalt för materialet från början.

Om vi pratar om bajsporr så tror jag det är betydligt fler som går igång på det än du tror. Och med tanke på att konkurrensen är 100 gånger mindre så är det ingen dum tanke. Om man tänker att en kille, säg ts pojkvän, bajsar henne i ansiktet när hon är naken och han sedan kletar in henne med det, då blir det ju även ett förnedringsperspektiv och en till dimension.

Jag vet att det låter grovt. Men ts vill ju ha pengar. Och då får man tänka utanför boxen.
Senast redigerad av cocavanilla 2023-04-10 kl. 19:12.
Citera
2023-04-10, 19:16
Medlem
Citat:
Så kan man inte se det. 99% av alla brudar på nätet som gör porr gör ju samma saker. Sitter där och pullar sig på runkfittan och tror att de är så speciella. Fast det är de inte. Jag hade aldrig konsumerat det. Idag finns så mycket gratisporr. Och saker spelas in och läggs ut av andra, även om nån tagit betalt för materialet från början.

Om vi pratar om bajsporr så tror jag det är betydligt fler som går igång på det än du tror. Och med tanke på att konkurrensen är 100 gånger mindre så är det ingen dum tanke. Om man tänker att en kille, säg ts pojkvän, bajsar henne i ansiktet när hon är naken och han sedan kletar in henne med det, då blir det ju även ett förnedringsperspektiv och en till dimension.

Jag vet att det låter grovt. Men ts vill ju ha pengar. Och då får man tänka utanför boxen.

Okej du har fel och det har jag skrivit till ts, jag orkar inte tjata mer med dig nu.
Citera
2023-04-10, 19:17
Medlem
Citat:
Okej du har fel och det har jag skrivit till ts, jag orkar inte tjata mer med dig nu.

Okej. Ha en trevlig kväll.
Citera
2023-04-10, 19:26
Medlem
dentages avatar
Att kleta in mig avföring kommer jag aldrig att göra men har redan nu format något som kanske kan vara en ide. Dock inget extremt eller äckligt som det bajspojken tipsade om. Förstår inte själv hur folk kan tända på sådant. Bara så fruktansvärt osmakligt och inte ett dugg sexigt alls.
Citera
2023-04-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Att kleta in mig avföring kommer jag aldrig att göra men har redan nu format något som kanske kan vara en ide. Dock inget extremt eller äckligt som det bajspojken tipsade om. Förstår inte själv hur folk kan tända på sådant. Bara så fruktansvärt osmakligt och inte ett dugg sexigt alls.

Det viktigaste är att du är trevlig och lite förförisk, att du bygger en relation till tittarna. Det är ingen som kommer donera pengar till dig bara för att de vill se ett par bröst utan de donerar pengar för att de vill se just dina bröst eller enbart för att de vill visa att de uppskattar dig.
Citera
2023-04-10, 21:19
Medlem
dentages avatar
Citat:
Det viktigaste är att du är trevlig och lite förförisk, att du bygger en relation till tittarna. Det är ingen som kommer donera pengar till dig bara för att de vill se ett par bröst utan de donerar pengar för att de vill se just dina bröst eller enbart för att de vill visa att de uppskattar dig.
Trevlig och förförisk kan jag nog vara. Vissa verkar ju inreda hela sin lägenhet till en studio dessutom omg!!
Citera
2023-04-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Trevlig och förförisk kan jag nog vara. Vissa verkar ju inreda hela sin lägenhet till en studio dessutom omg!!

Tror inte det finns så många svenskar som gjort det. Jag tror det är bättre som svensk att försöka framstå som så vanlig som möjligt, det är mest det folk går igång på.
Citera
2023-04-11, 00:26
Medlem
Kedoxs avatar
Markera tydligt att du är svensk. Gärna i namnet och fyll i svenska som ett av dina språk, det kommer dra folk.
Prata svenska med nordborna, engelska med övriga. Var social som om du snackar med polare fast under mer dirty förhållanden. Det värsta folk vet i camvärlden är de som sitter knäpptysta.

Bjud på dig själv och var glad. Sätt rimliga mål om du har en tipmeny.
Gör du detta tror jag både du kommer ha kul och dra in en hacka

Stripchat verkar förövrigt vara det svenskorna använder mest numera. Cam4 är värdelöst och på chaturbate kommer du drunkna i konkurrensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in