2023-04-10, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Det där är inte jasmin* eller Dani*l det är min sambo som sitter ner och röker och hennes grannar L&M som bor i det gula huset och de är över 60år. Jasmin* och Dani*l bor i det vita huset som ligger efter det gula.

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för mitt felaktiga antagande att det var D och J på den bilden.
Citera
2023-04-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Jag ligger några sidor efter pga påsken så andra kanske ställt frågan. Hur gamla är Daniels barn i första rundan? Hetsigt humör skrev du. Var han ofta i bråk?
2 av dem är myndiga och den 3e är bara ett par år ifrån bli vuxen.
Mer än så känns inte lämpligt att skriva om dem, då de själva inte har haft kontakt med D och J på flera år.

Ja, i bråk med sina barn - rättare sagt bråkade på sina barn när de inte gjorde som han ville. Var väldigt snabb att höja rösten mot dem, och inte ens låta dem komma till tals. Detta hände dagligen, flera gånger om dagen.
Citera
2023-04-10, 03:22
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Ha släktforskat fyra generationer på föräldrarnas svenska anor, och det finns inga resandekopplingar. Bara skånsk white trash.

Nja, farmor var väl från Närke, fast det kanske inte bör ses som klandervärt.

Hur som helst så nej, utöver den syriske morfadern tycks det vara svenskt rakt igenom de senaste generationerna.
Citera
2023-04-10, 10:25
Medlem
Följer tråden men osäker på om det har nämnts att det var pappan som kom in med flickan till akuten.

https://www.sydsvenskan.se/2023-04-07/nya-uppgifter-flickan-holls-bunden-i-tvattstuga

Citat:
Natten till julafton 2022 kom en pappa med sin sjuåriga flicka till akuten i Lund.
Citera
2023-04-10, 11:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Fråga, då jag inte hittar vem som skrev kopplingen, men hur var dessa kopplade till mannen som mördade sin 1,5 åring i Eslöv. Det var en kvinna och hennes man som satt häktade för någon razzia. Vad var namnen på dessa eller på kvinnan för jag har för mig att hon hade kopplinge.

Maska när ni skriver.

Kolla mina tidigare inlägg i tråden så hittar du, det var jag som postade kopplingen.
Citera
2023-04-10, 12:55
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Klart alla barn är utsatta som sett sin syster behandlas på detta sätt. Men det är ändå bara Z som utsatts för brott.
Därav att fallet handlar inte om syskonen, det handlar om Z.

Tänker inte besvara din andra fråga eftersom du ger mig skit när du lagt ut bilden.
Och jag tänker inte peka ut något barn här.

Om de andra barnen är vittne till brott är ju även dem utsatta för brott
Citera
2023-04-10, 13:23
Avslutad
Citat:
Klart alla barn är utsatta som sett sin syster behandlas på detta sätt. Men det är ändå bara Z som utsatts för brott.
Därav att fallet handlar inte om syskonen, det handlar om Z.

Tänker inte besvara din andra fråga eftersom du ger mig skit när du lagt ut bilden.
Och jag tänker inte peka ut något barn här.

Har frågat en moderator om det är tillåtet att posta bilder i tråden och fick följande svar:
"Det är tillåtet att posta bilder, men väldigt önskvärt att man då blurrar barnen."

Så, om någon som har bilderna kan lägga ut någon av dem där hela familjen är med, samt förklarar vem som är vem, hade det underlättat för framtida diskussion i tråden.
Tack.
Citera
2023-04-10, 14:46
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosingen
Det finns väl ingen normal välbalanserad person som går på narkotika ? Det måste ju fylla någon slags behov , varför gör man det annars. Alkohol och barn går inte heller ihop nej.

Funktionell, vad betyder det i sammanhanget ? Lyckas jobba 8 h per dag och att inte låta barnen svälta ihjäl ? Om det är kriterierna så finns det säkert.

Om man är förälder så har man 24 timmars jour, kan inte förstå hur det kan kombineras med droganvändning.

Det absolut värsta är föräldrar som är religiösa. De är ju fan överrepresenterade i mordfall och situationer där barn far illa. Speciellt i USA
Citera
2023-04-10, 15:20
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Varför rullstol och rollator?

Jag gissar att det kan vara efter gastric by-operationen.
Det kanske är svårt att röra sig efter den typen av operation under ett tag
Men jag vet inte annars
Citera
2023-04-10, 15:27
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Men jag vet inte annars

Ok, såg sen att någon skrivit att det ej var D och I på bilden där kvinnan har rollator
Citera
2023-04-10, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Men jag vet inte annars

Har inte redan en person klargjort i tråden att det inte var mamman i detta fall på bilden? Utan personen som skrev berättade att det var några andra grannar samt dennes sambo.

Det är INTE J på bilden med rollator m.a.o
Senast redigerad av WitchcultToday 2023-04-10 kl. 15:33.
Citera
2023-04-10, 16:32
Medlem
Snitsigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Har frågat en moderator om det är tillåtet att posta bilder i tråden och fick följande svar:
"Det är tillåtet att posta bilder, men väldigt önskvärt att man då blurrar barnen."

Så, om någon som har bilderna kan lägga ut någon av dem där hela familjen är med, samt förklarar vem som är vem, hade det underlättat för framtida diskussion i tråden.
Tack.

Fine.

https://ibb.co/9G6vbfk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in