2023-04-09, 20:24
Medlem
Inte lönt finns många som känner oro
Och anmält men det lägger dem bara
Ner tyvärr det måste hända barnet något
Inan dem kan göra något så mamman
Får fortsätta Misshandeln
Citera
2023-04-09, 20:25
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annapanna65
Alla barnen är Mä, barnfridsbrott.

Ja det har jag skrivit i sammanfattningen, men det är när man ser någon annan utsättas för brott som de blivit målsägande för det.
Åklagaren har sagt i flera intervjuer att de andra barnen inte utsatts för det som Z utsatts för och alla andra barn vill tillbaks till sina föräldrar.
Citera
2023-04-09, 20:30
Medlem
WallabeJoys avatar
Fråga, då jag inte hittar vem som skrev kopplingen, men hur var dessa kopplade till mannen som mördade sin 1,5 åring i Eslöv. Det var en kvinna och hennes man som satt häktade för någon razzia. Vad var namnen på dessa eller på kvinnan för jag har för mig att hon hade kopplinge.

Maska när ni skriver.
Citera
2023-04-09, 20:32
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
På ett sätt har väl föräldrarna gjort ett brott mot de andra barnen med om det nu är så att de gett barnen sömnmedel, som föräldrarna fått utskrivna till sig själva?
Dessutom har dessa barn tvingats utstå Z behandling/tortyr från föräldrarna.

Ja men det fattar alla, men inget annat barn har behandlats som Z. Och det har åklagaren lyft som väldigt märkligt. Det är isolerat just mot henne.

Sen har de andra så kart mått dåligt osv och varit rätta att de ska bli drabbade och allt.

Men det jag ville belysa är att de har tagit hand om sina andra barn och försökt som jag anser det ha ihjäl Z genom vanvård.
Citera
2023-04-09, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neutrogen
Google lyckades fånga dem på bild i september 2022.
https://goo.gl/maps/GHUFy4SbsDrtHUh7A

Hon med rullatorn är Jasmine. Den svartklädda som sitter ner och röker kan vara Daniel. Han höll upp med cigaretterna ett tag men röker tydligen igen om det är han på bilden.

Herren i blå tröja vet jag Inte vem det är.

Senast jag själv såg dem var sommaren 2021, då knuffade Daniel runt Jasmine i rullstol.

Det där är inte jasmin* eller Dani*l det är min sambo som sitter ner och röker och hennes grannar L&M som bor i det gula huset och de är över 60år. Jasmin* och Dani*l bor i det vita huset som ligger efter det gula.
Citera
2023-04-09, 21:00
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Det där är inte jasmin* eller Dani*l det är min sambo som sitter ner och röker och hennes grannar L&M som bor i det gula huset och de är över 60år. Jasmin* och Dani*l bor i det vita huset som ligger efter det gula.

Mycket bra förtydligande!
Citera
2023-04-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Fråga, då jag inte hittar vem som skrev kopplingen, men hur var dessa kopplade till mannen som mördade sin 1,5 åring i Eslöv. Det var en kvinna och hennes man som satt häktade för någon razzia. Vad var namnen på dessa eller på kvinnan för jag har för mig att hon hade kopplinge.

Maska när ni skriver.

Inlägg 811. J:s syster är ihop med någon. Denna någon är bror till S Fj*ll som har barn tillsammans med han som mördade sin son. Dock inte Fj*lls barn han mördade.
Så ingen egentlig koppling men känns som att Eslöv är fullt av wt:s…
Citera
2023-04-09, 21:39
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malev
Inlägg 811. J:s syster är ihop med någon. Denna någon är bror till S Fj*ll som har barn tillsammans med han som mördade sin son. Dock inte Fj*lls barn han mördade.
Så ingen egentlig koppling men känns som att Eslöv är fullt av wt:s…

Ok, förr SF som han AA som är misstänkt verkar ju inte helt stabil heller. Eller ljuger sina förhör och har en helt annan uppfattning än alla andra utom AA och familj.

Ja jäklar vad WT i Eslöv.

Soc skulle behöva göra en rejäl rensning där och ta lite barn.
Citera
2023-04-09, 22:29
Medlem
Fy vad tragiskt och hemsk. Hoppas föräldrarna brinner i helvetet.
Citera
2023-04-09, 23:42
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewolina
Fy vad tragiskt och hemsk. Hoppas föräldrarna brinner i helvetet.
Föräldrar som torterar sina barn.
vad kan man säga dödsstraff?
Citera
2023-04-10, 00:53
Medlem
Andy Flags avatar
Ha släktforskat fyra generationer på föräldrarnas svenska anor, och det finns inga resandekopplingar. Bara skånsk white trash.
Citera
2023-04-10, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Ha släktforskat fyra generationer på föräldrarnas svenska anor, och det finns inga resandekopplingar. Bara skånsk white trash.
Dela dina bevis och forskning på detta. Annars låter du väldigt som en svennehatande babbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in