2023-04-09, 21:45
Medlem
Neolitikums avatar
Vist är kvinnor roliga. Om vi döper om riksdagen till parlamentet så hade alla fattat att man ska skratta när kvinnor säga så dumma saker som de gör där, inte ta dem på allvar och få deras idéer till verklighet.
Citera
2023-04-09, 21:46
Medlem
ufomongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Taylor Tomlinsson är jäkligt rolig.
https://youtu.be/KzPljohHJBs

///

Utan att det blir en list-tråd så är Taylor den enda roliga kvinnliga ståuppkomiker som finns.
Jag går så långt som att säga att hon är riktigt bra (med reservation för att jag inte klickat på länken ovan).

Kan rekommendera videon där Steven Crowder och han polare ”reacts” till Amy Schumer, det sammanfattar kvinnliga komiker bra.
Citera
2023-04-09, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Nej.
Nej vadå?
Citera
2023-04-09, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vilka klipp har du sett?
Tagga ner nu!
Citera
2023-04-09, 21:50
Medlem
Jag har extremt svårt för kvinnor som är vulgära.
Sånna som kan stå på scen och prata om hur dom blev knullad av 10 män på en kväll och dra nåt skämt om det.

Kvinnor kan inte skämta på samma sätt som män kan anser jag.
Citera
2023-04-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Tråkiga?

https://youtu.be/yrGMXkKA_GM

Jag skrattade så jag grät när Sandra med en tillgjord röst skrek att man skulle köra upp en mazarin i fittan.
Ja, det var verkligen hysteriskt roligt. Publiken kunde inte sluta skratta, var visst flera som åkte ambulans pga andnöd…😐
Citera
2023-04-09, 21:54
Bannlyst
Ingen professionell komiker är rolig, oavsett kvinna eller man.
Att ha som levebröd komik känns sjukt. Vem fan levererar skämt på beställning?
Han Måns Möller är värst hans son har ADHD och troligen även han. Att hysteriskt försöka klämma in ett skämt i varje replik är bara tröttsamt.

Den enda komikern som får godkänt är Johan Glans, han presterar intelligent humor.

Alla andra löjdpellar som i Parlamentet har som yrke att vara roliga men fan samma gäng "kändisar" som är med i alla lekprogram. Så tröttsamt.
Samma jävla kändismaffia som valsar runt i alla s.k. underhållningsprogram. Man blir trött för mindre.
Senast redigerad av Dunning.Kruger 2023-04-09 kl. 22:00.
Citera
2023-04-09, 21:58
Medlem
PK-befriads avatar
De behöver vanligtvis inte dra vitsar för att charma männen, det räcker vanligtvis att sitta och se söta ut, så de har inte utvecklat vitsigheten lika väl som männen har. Män behöver vanligtvis få kvinnan att skratta för att få komma till. Det finns alltså reproduktionsbiologiska skäl till det hela.
Citera
2023-04-09, 21:59
Medlem
snurresprettiss avatar
Det finns garanterat roliga även om jag inte kommer på någon just nu...men många är dom inte.
Senast redigerad av snurresprettis 2023-04-09 kl. 22:08.
Citera
2023-04-09, 22:02
Medlem
Hittade inte hela den här . Men den tyckte jag var rolig. Om än omogen.

https://fb.watch/jOQPIfDW3q/
Citera
2023-04-09, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
De behöver vanligtvis inte dra vitsar för att charma männen, det räcker vanligtvis att sitta och se söta ut, så de har inte utvecklat vitsigheten lika väl som männen har. Män behöver vanligtvis få kvinnan att skratta för att få komma till. Det finns alltså reproduktionsbiologiska skäl till det hela.
Där fick vi förklaringen till varför du fortfarande är ungkarl.
Citera
2023-04-09, 22:06
Medlem
Zoologens avatar
Wanda Sykes är rätt rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in