2023-04-09, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jguendorbuln
Jajamensan!

Hon var väl även med och gjorde "Svenska nyheter" förut?

Jag har sett rätt mycket med henne. Skratta rejält.
Mia och Klara är roliga också, det är ganska skruvat, mitt i vardagslivet.
Citera
2023-04-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Jag har aldrig sett en rolig kvinnlig komiker. Jag skulle till och med kunna sträcka mig så långt och säga att de som låter sig underhållas av dessa har dålig humor.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
  1. Den politiska korrektheten har dödat all humor.
  2. Nej, kvinnor är inte roliga. Att vara rolig kräver självinsikt & en förmåga att skoja på egen bekostnad.

Sök på Sandra Ilar på Youtube. Hon är jädrigt bra. och rolig.
Citera
2023-04-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Ropa fitta och andra runda ord känns som sterotypen för kvinnliga ståuppare.
Trodde nästan att hon gjorde en parordi.

Sök på andra klipp med henne. Hon är rolig.
Citera
2023-04-09, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon var väl även med och gjorde "Svenska nyheter" förut?

Jag har sett rätt mycket med henne. Skratta rejält.
Mia och Klara är roliga också, det är ganska skruvat, mitt i vardagslivet.
Vi får väl helt enkelt acceptera att du har helt värdelös humor, men du kanske kompenserar det med andra saker.
Citera
2023-04-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Tycker Petrina Solange är ganska kul på twitter. Visst det är lite PK-skämt ibland, men hon kan dra lite på gränsen och ha lite mörkhumor.

Ja, hon är rolig.
Citera
2023-04-09, 21:25
Bannlyst
Svar på TS: JA 99% orkar inte inte ens tänka fram en BRA
Citera
2023-04-09, 21:25
Medlem
Citat:
Vi får väl helt enkelt acceptera att du har helt värdelös humor, men du kanske kompenserar det med andra saker.

Se klipp med Sandra Ilar, hon är rolig.
Jag gillar när humor är icke-PK.

Sedan bör du se Mia och Klara, när de stalkar en gammal dejt som någon av dem hade haft för några år sedan och fortfarande är helt upphängd på. Det är så bisarrt att det blir roligt! Just när de spelar karaktärerna "Mia" och "Klara". Alla scener när de spelar dessa karaktärer är roliga. När de är på hotellweekend med varsin dejt och hellre vill hänga med varandra och konsekvenserna man anar att det får... Ja, det är humor. Situationshumor.

Jag tycker sådant är kul. Du behöver inte tycka det. men jag undrar om du verkligen ens har sett det?
Citera
2023-04-09, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Se klipp med Sandra Ilar, hon är rolig.
Jag gillar när humor är icke-PK.

Sedan bör du se Mia och Klara, när de stalkar en gammal dejt som någon av dem hade haft för några år sedan och fortfarande är helt upphängd på. Det är så bisarrt att det blir roligt! Just när de spelar karaktärerna "Mia" och "Klara". Alla scener när de spelar dessa karaktärer är roliga. När de är på hotellweekend med varsin dejt och hellre vill hänga med varandra och konsekvenserna man anar att det får... Ja, det är humor. Situationshumor.

Jag tycker sådant är kul. Du behöver inte tycka det. men jag undrar om du verkligen ens har sett det?
Jag har sett Sandra i olika sammanhang, och hon är inte rolig. Hon har lite sexig röst när hon för normala samtal, men där stannar hennes positiva egenskaper. Om du tycker om icke-PK, så är väl en skrikig vänsterfeminist fel person att lyssna på.
Citera
2023-04-09, 21:35
Medlem
Citat:
Jag har sett Sandra i olika sammanhang, och hon är inte rolig. Hon har lite sexig röst när hon för normala samtal, men där stannar hennes positiva egenskaper. Om du tycker om icke-PK, så är väl en skrikig vänsterfeminist fel person att lyssna på.

Vilka klipp har du sett?
Citera
2023-04-09, 21:39
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=E5lOZMeQbeE

https://www.youtube.com/watch?v=R8hTzfz3ITE
Citera
2023-04-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Kvinnor tycker kvinnliga komiker är roliga. Män tycker de är värdelösa.
Nej.
Citera
2023-04-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Hon från Dalarna som jobbat på stålverk var rätt rolig. Många år sen.

Kerstin Bäck var en traversförare från Borlänge som 1992 scendebuterade på Patricia i STH.
Vilket ju är rätt logiskt. Bögar har humor och förstånd att uppskatta smarta kvinnor.
Hon gick bort förra året 78 år gammal. *R.I.P.*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in