2023-04-08, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Sara har varit helt utlämnande i sin berättelse om sitt liv där hon av flera olika anledningar varit destruktiv. Är det något speciellt du vill ”gotta” dig över?
Om hon fortfarande säljer sex hade ju varit intressant att få veta ^^
Citera
2023-04-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag var så ensam när jag var 12 år, så hade någon velat kulla mig så hade det varit en ren vinst. Det är jag säker på. Nu hade det väl varit bättre att jag inte var så ensam, men det var så verkligheten såg ut då.
Jag tror inte du mått bättre av att någon skulle ha förgripit sig på ditt 12-åriga jag, ensamheten hade nog blivit än värre jävligare. Äcklet över självet också.
Tråkigt att höra att du kände dig så ensam.
Citera
2023-04-08, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Har inte hört den, men det är alltid ledsamt att höra sånt här..
Ja hon har berättat om det flera gången, det är väl främsta anledningen till att hon sysslar med Dumpen.se idag
Citera
2023-04-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Om hon fortfarande säljer sex hade ju varit intressant att få veta ^^
Jaså, vad får dig att tro det? Är du ensam och ingen vill massera dig?
Citera
2023-04-08, 22:30
Avslutad
Citat:
Jag tror nog du gör rätt bedömning att låta bli att läsa och skriva i tråden.
Du har en mycket mörk bild av verkligheten och här blir den definitivt inte bättre.
Måste kännas tungt.
Fullt så illa som du tänker dig tror jag inte att det är men nog lurar en hel del fula gäddor i vassen.
Ja.
Jag hoppas att moderatorer modererar bort oneliners som bara är bröstning och skrik från januspedofiler (dubbelnaturer) eller politiska aktivister och agendasättare.
Man ringde runt och skrek på alla som inte fattade vad man sa. Det var precis som om ingenting inte gick fram. Vad menar du.. Var då, hur, typ ute i det blå..
Typ "Springer man inte efter barn så hamnar man inte på den sidan" var den enda förståelse jag fick.
Då fattar du för fan inte vad jag säger. Vad insinuerar du? Lyssnar du ens, osv. Det råder ett oförstånd som är massivt och finns samtidigt en lögn sopm är lika stor.

Fick ringa en annan vän som är kall. Ungefär så gick då resonemanget:
Citat:
Varför pratar du om dumpen var och vartannat samtal. Jag börjar tröttna på det här. Vad är det du vill ha sagt? Säg det en gång för alla. Var finns dumpen? Det är bara i ditt huvud. Vilken adress kan man läsa. Vi har båda internet, så hur kan det då komma sig att den finns i huvudet på dig men inte på mig?
Du ska bara läsa trådar och nyheter som ger dig mervärde. Jag läser inte media, det gör för ont att känna agendan i varje andetag, men om du gillar Aftonbladet och filosofiska gurus så är det det du ska läsa och lyssna på.
Citera
2023-04-08, 22:38
Avslutad
Citat:
Jag tror inte du mått bättre av att någon skulle ha förgripit sig på ditt 12-åriga jag, ensamheten hade nog blivit än värre jävligare. Äcklet över självet också.
Tråkigt att höra att du kände dig så ensam.

Intressant att du kan tala för andra människor. Vilka andra övernaturliga förmågor besitter du?
Citera
2023-04-08, 22:43
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Är det bekräftat att hon sålde sig själv ?
Ja sen starten av dumpen/ denna tråd, bekräftat av Sara själv dessutom.

Fler frågor på det?
Citera
2023-04-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Intressant att du kan tala för andra människor. Vilka andra övernaturliga förmågor besitter du?
Tala för andra människor? Vilken människa då? Ser ingen, den försvann.
Förstår att du känner dig ensam med den inställningen.
Dock inte anledning att tro sig få förgripa sig på barn, ett avskyvärt brott.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-04-08 kl. 22:58.
Citera
2023-04-08, 23:30
Medlem
sonicyouthzs avatar
Patrik låter fan täppt i näsan hela tiden, det får en att villa gå och snyta sig, precis som en vill harkla när någon är hes. Har snubben fräst sönder näsgångarna ?
Citera
2023-04-09, 00:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicyouthz
Patrik låter fan täppt i näsan hela tiden, det får en att villa gå och snyta sig, precis som en vill harkla när någon är hes. Har snubben fräst sönder näsgångarna ?
Han, alltså Patrik, har haft svår blodförgiftning samt problem med lungorna. Detta med all stress kring pedofiljagandet kan nog sätta sina spår. Tror du att det kan bero på något annat, tar han några stimulantia, tobak tex?
Citera
2023-04-09, 09:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ulmenkotten
Finns väl INGEN frisk människa som har något som helst intresse i att höra vad ett svin till pedofil har för ursäkter att förstöra ett barns liv.
Hur frisk är man om man tycker att det är roligt att höra två avdankade knarkare stå och skrika samma sak till pedofiler över 200 gånger?
Citera
2023-04-09, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Han, alltså Patrik, har haft svår blodförgiftning samt problem med lungorna. Detta med all stress kring pedofiljagandet kan nog sätta sina spår. Tror du att det kan bero på något annat, tar han några stimulantia, tobak tex?
Att han snortat en del kokain i sina dagar har han väl varit rätt öppen med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in