2023-04-08, 21:27
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det de fångar är i en gråzon, typ köra 7 km för fort, men om de valde 12 år skulle de inte få så många träffar, det är det som är prioriterat, inte främst påvisa fenomenet.
Dumpen kör inte i någon gråzon.
13 och 14 år som dom kör med är helt klart i den förbjudna zonen.
Det finns inget grått där
Citera
2023-04-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radio-ochTV-verket
Jag ska som sagt varken läsa eller skriva i tråden eftersom jag blir upprörd över irrationella känsloyttringar Däremot brukar jag kolla Dumpens videos. Om det är nån känd person så tar jag mig nyfikenheten att ta reda på vem det var. Jag brukar bara konstatera jaha, ungefär det jag alltid vetat men som ingen erkände. Alla sa bara nä och att så är det givetvis inte.

Jag hade rätt. Jag har alltid rätt, konstigt nog. Så var är nu alla som förut sa att jag var galen och inte visste.
Räkna på det. För varje gädda måste det gå kanske 1000 som sökt/söker efter barn och för varje person av dessa 1000 måste det kanske vara 1000 som inte söker online eller inte alls men som delvis ändå sexfantiserar om barn.
Det blir en miljon pedofiler i Sverige men det är i underkant ska du veta. Jag uppskattar dom vara ungefär 75 % av den manliga befolkningen och kanske 10% av den kvinnliga.

"Pedofili" (dragning till både barn, ungdomar och vuxna) är default basic human sexual nature. För att inte vara pedofil måste någon annan störning eller perversion trumfa den. Annars är (nästan) alla män pedofiler, såsom brukar avses med benämningen.

Inte den kommentaren för den utger sig inte för att vara objektiv utan det är som du tycker, dvs du tycker att man skall göra så för att vara vettig, enligt dig. Den är subjektiv i sin natur och gör inga anspråk på att vara sanning.
Jag tror nog du gör rätt bedömning att låta bli att läsa och skriva i tråden.
Du har en mycket mörk bild av verkligheten och här blir den definitivt inte bättre.
Måste kännas tungt.
Fullt så illa som du tänker dig tror jag inte att det är men nog lurar en hel del fula gäddor i vassen.
Citera
2023-04-08, 21:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
De kommer bli utbrända, P o S jobbar 150% och de fattar inte att det inte fungerar, vem ska ta över efter dem när de dött i hjärtinfarkt. Hur bara orkar de, något mystisk med det!

Det måste vara oerhört påfrestande jobb. Jag undrar hur länge Den Gode Patrik kommer att orka, han är den mest krasslige av de två.
Citera
2023-04-08, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Utsatt? Hon sålde fitta för att få pengar till knark.

En vanlig tjej som fastnar i missbruk på eget bevåg. För att finansiera missbruket säljer hon sig.

På den tiden fanns inte heller sexköpslagen, jag har för mig att hon var i 17 el 18 års åldern.
Är det bekräftat att hon sålde sig själv ?
Citera
2023-04-08, 21:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Dumpen kör inte i någon gråzon.
13 och 14 år som dom kör med är helt klart i den förbjudna zonen.
Det finns inget grått där
Jag var så ensam när jag var 12 år, så hade någon velat kulla mig så hade det varit en ren vinst. Det är jag säker på. Nu hade det väl varit bättre att jag inte var så ensam, men det var så verkligheten såg ut då.
Citera
2023-04-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Är det bekräftat att hon sålde sig själv ?
Sara har varit helt utlämnande i sin berättelse om sitt liv där hon av flera olika anledningar varit destruktiv. Är det något speciellt du vill ”gotta” dig över?
Citera
2023-04-08, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Sara har varit helt utlämnande i sin berättelse om sitt liv där hon av flera olika anledningar varit destruktiv. Är det något speciellt du vill ”gotta” dig över?
Om hon fortfarande säljer sex hade ju varit intressant att få veta ^^
Citera
2023-04-08, 22:01
Medlem
Citat:
Jag var så ensam när jag var 12 år, så hade någon velat kulla mig så hade det varit en ren vinst. Det är jag säker på. Nu hade det väl varit bättre att jag inte var så ensam, men det var så verkligheten såg ut då.
Jag tror inte du mått bättre av att någon skulle ha förgripit sig på ditt 12-åriga jag, ensamheten hade nog blivit än värre jävligare. Äcklet över självet också.
Tråkigt att höra att du kände dig så ensam.
Citera
2023-04-08, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Har inte hört den, men det är alltid ledsamt att höra sånt här..
Ja hon har berättat om det flera gången, det är väl främsta anledningen till att hon sysslar med Dumpen.se idag
Citera
2023-04-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Om hon fortfarande säljer sex hade ju varit intressant att få veta ^^
Jaså, vad får dig att tro det? Är du ensam och ingen vill massera dig?
Citera
2023-04-08, 22:30
Avslutad
Citat:
Jag tror nog du gör rätt bedömning att låta bli att läsa och skriva i tråden.
Du har en mycket mörk bild av verkligheten och här blir den definitivt inte bättre.
Måste kännas tungt.
Fullt så illa som du tänker dig tror jag inte att det är men nog lurar en hel del fula gäddor i vassen.
Ja.
Jag hoppas att moderatorer modererar bort oneliners som bara är bröstning och skrik från januspedofiler (dubbelnaturer) eller politiska aktivister och agendasättare.
Man ringde runt och skrek på alla som inte fattade vad man sa. Det var precis som om ingenting inte gick fram. Vad menar du.. Var då, hur, typ ute i det blå..
Typ "Springer man inte efter barn så hamnar man inte på den sidan" var den enda förståelse jag fick.
Då fattar du för fan inte vad jag säger. Vad insinuerar du? Lyssnar du ens, osv. Det råder ett oförstånd som är massivt och finns samtidigt en lögn sopm är lika stor.

Fick ringa en annan vän som är kall. Ungefär så gick då resonemanget:
Citat:
Varför pratar du om dumpen var och vartannat samtal. Jag börjar tröttna på det här. Vad är det du vill ha sagt? Säg det en gång för alla. Var finns dumpen? Det är bara i ditt huvud. Vilken adress kan man läsa. Vi har båda internet, så hur kan det då komma sig att den finns i huvudet på dig men inte på mig?
Du ska bara läsa trådar och nyheter som ger dig mervärde. Jag läser inte media, det gör för ont att känna agendan i varje andetag, men om du gillar Aftonbladet och filosofiska gurus så är det det du ska läsa och lyssna på.
Citera
2023-04-08, 22:38
Avslutad
Citat:
Jag tror inte du mått bättre av att någon skulle ha förgripit sig på ditt 12-åriga jag, ensamheten hade nog blivit än värre jävligare. Äcklet över självet också.
Tråkigt att höra att du kände dig så ensam.

Intressant att du kan tala för andra människor. Vilka andra övernaturliga förmågor besitter du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in