2023-04-08, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag får lugna ner mig ett tag, du har rätt. Kommer nog nå't stort snart, hoppas på en politiker.

Glad påsk på dig föressten.
Dom kommer in, en efter annan, tyvärr.
Finns säkert någon som har tråkigt i påsk och trånar sjukligt efter barn.
God påsk 🐣 till dig också.
Citera
2023-04-08, 21:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Kolaglass till påskmusten?
Nej nu får du lugna ner dig.
Dumpen lobbar på flera plan och får gehör.
Snart är de helt rumsrena i gammelmedia.
Gäddorna kommer få det hett om gälarna.
De kommer bli utbrända, P o S jobbar 150% och de fattar inte att det inte fungerar, vem ska ta över efter dem när de dött i hjärtinfarkt. Hur bara orkar de, något mystisk med det!
Citera
2023-04-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De kommer bli utbrända, P o S jobbar 150% och de fattar inte att det inte fungerar, vem ska ta över efter dem när de dött i hjärtinfarkt. Hur bara orkar de, något mystisk med det!
Är du orolig eller tror du de är övernaturliga på nåt vis?
Du kanske bara hoppas på det värsta… ?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-04-08 kl. 21:12.
Citera
2023-04-08, 21:19
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Är du orolig eller tror du de är övernaturliga på nåt vis?
Du kanske bara hoppas på det värsta… ?
Ingen större sorg, då jag bara känner dem från video. Kanske rätt åt dem, men önskar ingen något dåligt.

Jag tycker bara att de ska ta semester, de har ju rört om så de borde vara nöjda med det. De har gjort sitt årsverke nu.

Semester kanske inte är optimalt, då kan de återfalla i droger, om de inte redan gjort det med tanke på den energi de har.
Citera
2023-04-08, 21:20
Avslutad
Citat:
Livet är inte rättvist men likförbannat får du inte grooma barn eller våldta dem. Du och Ulla kan göra vad ni vill så länge ni båda är vuxna och samtycker till det.
Jag ska som sagt varken läsa eller skriva i tråden eftersom jag blir upprörd över irrationella känsloyttringar Däremot brukar jag kolla Dumpens videos. Om det är nån känd person så tar jag mig nyfikenheten att ta reda på vem det var. Jag brukar bara konstatera jaha, ungefär det jag alltid vetat men som ingen erkände. Alla sa bara nä och att så är det givetvis inte.

Jag hade rätt. Jag har alltid rätt, konstigt nog. Så var är nu alla som förut sa att jag var galen och inte visste.
Räkna på det. För varje gädda måste det gå kanske 1000 som sökt/söker efter barn och för varje person av dessa 1000 måste det kanske vara 1000 som inte söker online eller inte alls men som delvis ändå sexfantiserar om barn.
Det blir en miljon pedofiler i Sverige men det är i underkant ska du veta. Jag uppskattar dom vara ungefär 75 % av den manliga befolkningen och kanske 10% av den kvinnliga.

"Pedofili" (dragning till både barn, ungdomar och vuxna) är default basic human sexual nature. För att inte vara pedofil måste någon annan störning eller perversion trumfa den. Annars är (nästan) alla män pedofiler, såsom brukar avses med benämningen.

Citat:
Men självklart är det så man skall göra om man är en vettig människa.
Har du problem med det?
Inte den kommentaren för den utger sig inte för att vara objektiv utan det är som du tycker, dvs du tycker att man skall göra så för att vara vettig, enligt dig. Den är subjektiv i sin natur och gör inga anspråk på att vara sanning.
Citera
2023-04-08, 21:24
Medlem
Citat:
Ingen större sorg, då jag bara känner dem från video. Kanske rätt åt dem, men önskar ingen något dåligt.

Jag tycker bara att de ska ta semester, de har ju rört om så de borde vara nöjda med det. De har gjort sitt årsverke nu.

Semester kanske inte är optimalt, då kan de återfalla i droger, om de inte redan gjort det med tanke på den energi de har.
De är såklart obekväma för somliga som såklart önskar att de ska ta semester, dock inte av omtanke och välmenande.
Bara för just att de är besvärande för dem som önskar kontakt med barn i sexuellt syfte.
Citera
2023-04-08, 21:27
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Det de fångar är i en gråzon, typ köra 7 km för fort, men om de valde 12 år skulle de inte få så många träffar, det är det som är prioriterat, inte främst påvisa fenomenet.
Dumpen kör inte i någon gråzon.
13 och 14 år som dom kör med är helt klart i den förbjudna zonen.
Det finns inget grått där
Citera
2023-04-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radio-ochTV-verket
Jag ska som sagt varken läsa eller skriva i tråden eftersom jag blir upprörd över irrationella känsloyttringar Däremot brukar jag kolla Dumpens videos. Om det är nån känd person så tar jag mig nyfikenheten att ta reda på vem det var. Jag brukar bara konstatera jaha, ungefär det jag alltid vetat men som ingen erkände. Alla sa bara nä och att så är det givetvis inte.

Jag hade rätt. Jag har alltid rätt, konstigt nog. Så var är nu alla som förut sa att jag var galen och inte visste.
Räkna på det. För varje gädda måste det gå kanske 1000 som sökt/söker efter barn och för varje person av dessa 1000 måste det kanske vara 1000 som inte söker online eller inte alls men som delvis ändå sexfantiserar om barn.
Det blir en miljon pedofiler i Sverige men det är i underkant ska du veta. Jag uppskattar dom vara ungefär 75 % av den manliga befolkningen och kanske 10% av den kvinnliga.

"Pedofili" (dragning till både barn, ungdomar och vuxna) är default basic human sexual nature. För att inte vara pedofil måste någon annan störning eller perversion trumfa den. Annars är (nästan) alla män pedofiler, såsom brukar avses med benämningen.

Inte den kommentaren för den utger sig inte för att vara objektiv utan det är som du tycker, dvs du tycker att man skall göra så för att vara vettig, enligt dig. Den är subjektiv i sin natur och gör inga anspråk på att vara sanning.
Jag tror nog du gör rätt bedömning att låta bli att läsa och skriva i tråden.
Du har en mycket mörk bild av verkligheten och här blir den definitivt inte bättre.
Måste kännas tungt.
Fullt så illa som du tänker dig tror jag inte att det är men nog lurar en hel del fula gäddor i vassen.
Citera
2023-04-08, 21:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:

Det måste vara oerhört påfrestande jobb. Jag undrar hur länge Den Gode Patrik kommer att orka, han är den mest krasslige av de två.
Citera
2023-04-08, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Utsatt? Hon sålde fitta för att få pengar till knark.

En vanlig tjej som fastnar i missbruk på eget bevåg. För att finansiera missbruket säljer hon sig.

På den tiden fanns inte heller sexköpslagen, jag har för mig att hon var i 17 el 18 års åldern.
Är det bekräftat att hon sålde sig själv ?
Citera
2023-04-08, 21:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Dumpen kör inte i någon gråzon.
13 och 14 år som dom kör med är helt klart i den förbjudna zonen.
Det finns inget grått där
Jag var så ensam när jag var 12 år, så hade någon velat kulla mig så hade det varit en ren vinst. Det är jag säker på. Nu hade det väl varit bättre att jag inte var så ensam, men det var så verkligheten såg ut då.
Citera
2023-04-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Är det bekräftat att hon sålde sig själv ?
Sara har varit helt utlämnande i sin berättelse om sitt liv där hon av flera olika anledningar varit destruktiv. Är det något speciellt du vill ”gotta” dig över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in