Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Jag tror nog du gör rätt bedömning att låta bli att läsa och skriva i tråden.
Du har en mycket mörk bild av verkligheten och här blir den definitivt inte bättre.
Måste kännas tungt.
Fullt så illa som du tänker dig tror jag inte att det är men nog lurar en hel del fula gäddor i vassen.
Ja.
Jag hoppas att moderatorer modererar bort oneliners som bara är bröstning och skrik från januspedofiler (dubbelnaturer) eller politiska aktivister och agendasättare.
Man ringde runt och skrek på alla som inte fattade vad man sa. Det var precis som om ingenting inte gick fram. Vad menar du.. Var då, hur, typ ute i det blå..
Typ "Springer man inte efter barn så hamnar man inte på den sidan" var den enda förståelse jag fick.
Då fattar du för fan inte vad jag säger. Vad insinuerar du? Lyssnar du ens, osv. Det råder ett oförstånd som är massivt och finns samtidigt en lögn sopm är lika stor.
Fick ringa en annan vän som är kall. Ungefär så gick då resonemanget:
Citat:
Varför pratar du om dumpen var och vartannat samtal. Jag börjar tröttna på det här. Vad är det du vill ha sagt? Säg det en gång för alla. Var finns dumpen? Det är bara i ditt huvud. Vilken adress kan man läsa. Vi har båda internet, så hur kan det då komma sig att den finns i huvudet på dig men inte på mig?
Du ska bara läsa trådar och nyheter som ger dig mervärde. Jag läser inte media, det gör för ont att känna agendan i varje andetag, men om du gillar Aftonbladet och filosofiska gurus så är det det du ska läsa och lyssna på.