2023-04-08, 08:01
Medlem
nottoptext69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag trodde det var facking Jimmie som var Mullvaden haha
Lol
Citera
2023-04-08, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Och? Det visades fr frsta gngen fr oss igr kvll.

Och? Det var inte direktsnt.
Citera
2023-04-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Och? Det visades fr frsta gngen fr oss igr kvll.

Hur kan han tacka ja till detta nr han har viktigare saker att ta hand om? Han har varit engagerad i 6! Mnader med att leka nr landslaget behver en ledare. r faktiskt inte frvnad att gubben inte har rtt fokus. Hoppas han ryker nu fr sjlvmant lr han inte lmna. Han vill bara stanna fr att lyfta sin feta ln s lnge som mjligt!
Citera
2023-04-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Hur kan han tacka ja till detta nr han har viktigare saker att ta hand om? Han har varit engagerad i 6! Mnader med att leka nr landslaget behver en ledare. r faktiskt inte frvnad att gubben inte har rtt fokus. Hoppas han ryker nu fr sjlvmant lr han inte lmna. Han vill bara stanna fr att lyfta sin feta ln s lnge som mjligt!

ven en frbundskapten har tid ver i sitt jobb, kallas fritid.
Citera
2023-04-08, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i ssongen? S gr de vl i USA om skiten inte funkar?

Knns helt sjukt att de visar skiten p bsta sndningstid nr alla vet vilka som r bakom maskerna redan lngt innan premir. De kan fylla tabln med ngot bttre. De borde lgga skiten p TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny ssong. Problem solved.

Tror ju inte alla vet vem som finns bakom maskerna. Jag vet eftersom jag lst spoilerlistan hr p fb. Tog en skrmbild dessutom ifall den eventuellt plockades bort. 😛 Gissa skiter jag totalt i, mycket roligare att kolla om man skulle frst av ledtrdarna vem det r. Tack till den som lade upp spoilerlistan. 🌷 Den gr programmet sevrt.
Senast redigerad av Dormouse 2023-04-08 kl. 12:13.
Citera
2023-04-08, 13:17
Medlem
Sababas avatar
Kan ngon citera den lcka listan bakom spoilertag. Jag orkar inte igen leta upp de inlggen.

Tack p frhand fr hjlpen. Sett listan nr trden inte var s enorm men vill inte spoila fr er andra.

Stmmer denna?

Senast redigerad av Sababa 2023-04-08 kl. 13:28.
Citera
2023-04-08, 14:02
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Tror ju inte alla vet vem som finns bakom maskerna. Jag vet eftersom jag lst spoilerlistan hr p fb. Tog en skrmbild dessutom ifall den eventuellt plockades bort. 😛 Gissa skiter jag totalt i, mycket roligare att kolla om man skulle frst av ledtrdarna vem det r. Tack till den som lade upp spoilerlistan. 🌷 Den gr programmet sevrt.

Ja, jag tnkte nog inte p den varianten. Man kan sklart gra programmet sevrt p ett annat stt med hjlp av spoilerlistan. Jag sjlv kollade ju faktiskt ett avsnitt bara fr att se om den stmmer. Hade inte kunnat gissa en enda rtt utan listan tror jag.
Citera
2023-04-08, 17:54
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreosot
Hr kommer en lista som r kontrollerad med minst 2 olika klllor.

Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Kan ngon citera den lcka listan bakom spoilertag. Jag orkar inte igen leta upp de inlggen.

Tack p frhand fr hjlpen. Sett listan nr trden inte var s enorm men vill inte spoila fr er andra.

Stmmer denna?

Ja, det stmmer. Detta r allts den sedan tidigare lckta listan, den som inte vill veta br inte ppna dessa spoilers.

Trodde verkligen att Mullvaden var Janne Josefsson eller Jan Guillou. Jag r fan smst, ledtrdarna var ocks riktigt kassa.
Senast redigerad av SkepticalHippo 2023-04-08 kl. 18:01.
Citera
2023-04-08, 21:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag trodde det var facking Jimmie som var Mullvaden haha
Var vl typ kesson.
Citera
2023-04-09, 08:46
Medlem
Knns inte som att det r ngra duktiga sngare med i r? Det var vl ngra som var dugliga, men kan inte minnas att jag tnkt fan vilken pipa p ngon av rets tvlande.
Citera
2023-04-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
ven en frbundskapten har tid ver i sitt jobb, kallas fritid.
Han har pysslat med sin fritid i6 mnader och samtidigt som han borde vara fullt fokuserad p sin vlavlnade huvuduppgift. Borde inte finnas tid ver till att leka
Citera
2023-04-11, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Han har pysslat med sin fritid i6 mnader och samtidigt som han borde vara fullt fokuserad p sin vlavlnade huvuduppgift. Borde inte finnas tid ver till att leka

Han har ven tid ver fr familjen och vnner. Hemskt va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in