Hur kan han tacka ja till detta nr han har viktigare saker att ta hand om? Han har varit engagerad i 6! Mnader med att leka nr landslaget behver en ledare. r faktiskt inte frvnad att gubben inte har rtt fokus. Hoppas han ryker nu fr sjlvmant lr han inte lmna. Han vill bara stanna fr att lyfta sin feta ln s lnge som mjligt!
Hur kan han tacka ja till detta nr han har viktigare saker att ta hand om? Han har varit engagerad i 6! Mnader med att leka nr landslaget behver en ledare. r faktiskt inte frvnad att gubben inte har rtt fokus. Hoppas han ryker nu fr sjlvmant lr han inte lmna. Han vill bara stanna fr att lyfta sin feta ln s lnge som mjligt!
ven en frbundskapten har tid ver i sitt jobb, kallas fritid.
Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i ssongen? S gr de vl i USA om skiten inte funkar?
Knns helt sjukt att de visar skiten p bsta sndningstid nr alla vet vilka som r bakom maskerna redan lngt innan premir. De kan fylla tabln med ngot bttre. De borde lgga skiten p TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny ssong. Problem solved.
Tror ju inte alla vet vem som finns bakom maskerna. Jag vet eftersom jag lst spoilerlistan hr p fb. Tog en skrmbild dessutom ifall den eventuellt plockades bort. 😛 Gissa skiter jag totalt i, mycket roligare att kolla om man skulle frst av ledtrdarna vem det r. Tack till den som lade upp spoilerlistan. 🌷 Den gr programmet sevrt.
Senast redigerad av Dormouse 2023-04-08 kl. 12:13.
Tror ju inte alla vet vem som finns bakom maskerna. Jag vet eftersom jag lst spoilerlistan hr p fb. Tog en skrmbild dessutom ifall den eventuellt plockades bort. 😛 Gissa skiter jag totalt i, mycket roligare att kolla om man skulle frst av ledtrdarna vem det r. Tack till den som lade upp spoilerlistan. 🌷 Den gr programmet sevrt.
Ja, jag tnkte nog inte p den varianten. Man kan sklart gra programmet sevrt p ett annat stt med hjlp av spoilerlistan. Jag sjlv kollade ju faktiskt ett avsnitt bara fr att se om den stmmer. Hade inte kunnat gissa en enda rtt utan listan tror jag.
Knns inte som att det r ngra duktiga sngare med i r? Det var vl ngra som var dugliga, men kan inte minnas att jag tnkt fan vilken pipa p ngon av rets tvlande.
ven en frbundskapten har tid ver i sitt jobb, kallas fritid.
Han har pysslat med sin fritid i6 mnader och samtidigt som han borde vara fullt fokuserad p sin vlavlnade huvuduppgift. Borde inte finnas tid ver till att leka
Han har pysslat med sin fritid i6 mnader och samtidigt som han borde vara fullt fokuserad p sin vlavlnade huvuduppgift. Borde inte finnas tid ver till att leka
Han har ven tid ver fr familjen och vnner. Hemskt va?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!