2023-04-07, 23:28
Medlem
allagillarmigs avatar
[quote=johnthedickholmes|84085078]Nope, men jag tyckte det hrdes direkt p hans rst. Han kunde inte frestlla sig som mnga andra. Men det roliga r ju att gissa, skulle aldrig lsa listan. Blir ju astrist d.[/QUOTE

Jo Janne var med p listan]
Citera
2023-04-07, 23:51
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
det r en sak jag inte fattar: i slutet p programmet nr masken ker av s str ju svaren p ledtrdarna i texrutor. Efter det str det "frst att gissa rtt var: " tex Lisa p instagram. Hur kan det st s nr programmet inte r direktsnt?? man kan ju inte gissa innan man sett upptrdandet/ledtrdar. Ngon som vet??

Fr att exakt allt r fake. Allt.
Citera
2023-04-07, 23:56
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Ngon som har listan i rtt ordning.
Citera
2023-04-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Fr att exakt allt r fake. Allt.

var det jag misstnkte...fy fan s dligt
Citera
2023-04-07, 23:59
Medlem
vem r det som lcker namnen? publik? ngon ur produktionen? anhrig till medverkande?
Citera
2023-04-08, 00:02
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
vem r det som lcker namnen? publik? ngon ur produktionen? anhrig till medverkande?
Ljligt att tro att en full publik skulle hlla tyst. Kommer nog frn bde publik och produktionen
Citera
2023-04-08, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ljligt att tro att en full publik skulle hlla tyst. Kommer nog frn bde publik och produktionen

De flesta i publiken lr vara nyktra.

Om det r ngon ur produktionen som lcker mste hen hata sitt jobb.
Citera
2023-04-08, 00:41
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Kan det verkligen vara ngon frn publiken? Knns ganska orimligt. De fr ju inte vara med nr maskerna tas av. Men vem vet, kanske finns ngon som kan gissa sig till alla kndisar under framtrdandena.
Citera
2023-04-08, 00:52
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kan det verkligen vara ngon frn publiken? Knns ganska orimligt. De fr ju inte vara med nr maskerna tas av. Men vem vet, kanske finns ngon som kan gissa sig till alla kndisar under framtrdandena.

Minns nu faktiskt att jag ocks lst att publiken inte r dr nr det avsljas. D mste det vara produktionen
Citera
2023-04-08, 02:51
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i ssongen? S gr de vl i USA om skiten inte funkar?

Knns helt sjukt att de visar skiten p bsta sndningstid nr alla vet vilka som r bakom maskerna redan lngt innan premir. De kan fylla tabln med ngot bttre. De borde lgga skiten p TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny ssong. Problem solved.
Alla vet inte. Jag trodde stenhrt p Fredrik Ljungberg som Mullvaden.
Citera
2023-04-08, 03:51
Medlem
Jag trodde det var facking Jimmie som var Mullvaden haha
Citera
2023-04-08, 07:27
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Janne var utkldd till mullvad FRE intervjubrket.

Och? Det visades fr frsta gngen fr oss igr kvll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in