[quote=johnthedickholmes|84085078]Nope, men jag tyckte det hrdes direkt p hans rst. Han kunde inte frestlla sig som mnga andra. Men det roliga r ju att gissa, skulle aldrig lsa listan. Blir ju astrist d.[/QUOTE
det r en sak jag inte fattar: i slutet p programmet nr masken ker av s str ju svaren p ledtrdarna i texrutor. Efter det str det "frst att gissa rtt var: " tex Lisa p instagram. Hur kan det st s nr programmet inte r direktsnt?? man kan ju inte gissa innan man sett upptrdandet/ledtrdar. Ngon som vet??
Ljligt att tro att en full publik skulle hlla tyst. Kommer nog frn bde publik och produktionen
Kan det verkligen vara ngon frn publiken? Knns ganska orimligt. De fr ju inte vara med nr maskerna tas av. Men vem vet, kanske finns ngon som kan gissa sig till alla kndisar under framtrdandena.
Kan det verkligen vara ngon frn publiken? Knns ganska orimligt. De fr ju inte vara med nr maskerna tas av. Men vem vet, kanske finns ngon som kan gissa sig till alla kndisar under framtrdandena.
Minns nu faktiskt att jag ocks lst att publiken inte r dr nr det avsljas. D mste det vara produktionen
Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i ssongen? S gr de vl i USA om skiten inte funkar?
Knns helt sjukt att de visar skiten p bsta sndningstid nr alla vet vilka som r bakom maskerna redan lngt innan premir. De kan fylla tabln med ngot bttre. De borde lgga skiten p TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny ssong. Problem solved.
Alla vet inte. Jag trodde stenhrt p Fredrik Ljungberg som Mullvaden.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!