[quote=johnthedickholmes|84085078]Nope, men jag tyckte det hördes direkt på hans röst. Han kunde inte föreställa sig som många andra. Men det roliga är ju att gissa, skulle aldrig läsa listan. Blir ju astrist då.[/QUOTE
det är en sak jag inte fattar: i slutet på programmet när masken åker av så står ju svaren på ledtrådarna i texrutor. Efter det står det "först att gissa rätt var: ××××" tex Lisa på instagram. Hur kan det stå så när programmet inte är direktsänt?? man kan ju inte gissa innan man sett uppträdandet/ledtrådar. Någon som vet??
Löjligt att tro att en full publik skulle hålla tyst. Kommer nog från både publik och produktionen
Kan det verkligen vara någon från publiken? Känns ganska orimligt. De får ju inte vara med när maskerna tas av. Men vem vet, kanske finns någon som kan gissa sig till alla kändisar under framträdandena.
Kan det verkligen vara någon från publiken? Känns ganska orimligt. De får ju inte vara med när maskerna tas av. Men vem vet, kanske finns någon som kan gissa sig till alla kändisar under framträdandena.
Minns nu faktiskt att jag också läst att publiken inte är där när det avslöjas. Då måste det vara produktionen
Kan inte TV4 bara cancelera serien rakt av mitt i säsongen? Så gör de väl i USA om skiten inte funkar?
Känns helt sjukt att de visar skiten på bästa sändningstid när alla vet vilka som är bakom maskerna redan långt innan premiär. De kan fylla tablån med något bättre. De borde lägga skiten på TV4play bara och sen aldrig mer spela in ny säsong. Problem solved.
Alla vet inte. Jag trodde stenhårt på Fredrik Ljungberg som Mullvaden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!