2023-04-08, 22:08
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Hahahha svimmar. "Det här är ett äktenskap" , hennes favorit line. "efter vi skiljt oss"? Stora ord hon tar i sin mun. Om Alex ens var 5% riktig man hade han aldrig "chillat" med nån annan guzz dagen efter dom separerar, ännu mindre skulle Alva behöva sköta hans dumpning av Nicole åt honom. Och ba: han hör av sig, jaa när Alva sitter bredvid med en pistol mot huvudet för att han ska avsluta med Nicole. Asså hon kan troooo hon städat upp men helvete vad desperat hon framstår. Free Alex har fått en helt ny betydelse, hans intervention är inte ens från punderier längre utan att fritas från zajko Alva. Ouff hon kommer få ett brutalt uppvaknande snart.

Det börjar bli uppenbart varför han golade ner sig själv på instagram! Han behövde åka in på kåken för att slippa Alva 🤣
Citera
2023-04-08, 22:09
Medlem
Det står att Alva Frykholm bor i Johanneshov men hon bor ju fan överallt förutom där hon är folkbokförd. Har för mig att detta är brottsligt, någon som vet?
Citera
2023-04-08, 22:10
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Äääeeejj men jag DÖÖÖR 🤢 🤮 ärligt varför är hon så ohygienisk? Hon ser ut o lukta typ svett med rök o alkohol o kemikalier.. jag vill höra vad hon säger i videon, va ljuger hon om? 😭

Kolla hur hennes händer såg ut på dialogiskt, tänkte bara hur klara Viktor klarade av att sitta brevid henne…

https://anonfiles.com/78I1T2jbz7/DD0A9FDC_6837_43F3_BB57_CDFEDD25BBE1_png
https://anonfiles.com/B6I3T0j2z4/3A250E47_513E_4627_8565_6E3B5E71CBF5_png

Helt svart under naglarna som en riktig jonkare! Hon kan inte ha tvättat händerna på flera dagar..
Citera
2023-04-08, 22:13
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Finns det fler konversationer mellan alva/Nicole eller mellan alva och andra tjejer Alex raggat på?

Jag vill också se mer!🤣 Ska dessutom bli kul att se ifall Alva vågar vara lika stor i orden nu när Alex sitter inne. Hoppas på att hon börjar käfta mot Nicole nu så att Nicole kan åka och slå på henne! Haha nu finns inte pappa Alex där för att backa upp henne
Citera
2023-04-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Skillnaden är flera

1. Johanna Möller hade ett välansett jobb som föreståndare på ett boende? Elller till och med ägare? (Rätta mig om jag har fel)
2. Johanna Möller var en duktig manipulatör.
3. Johanna Möller hade ett motiv med relativt stora summor pengar och var väldigt nära att komma undan med det hela (iaf det första mordet på sin ex-make) dvs hon var ändå relativt sofistikerad.

Alva är en avdankad och underutvecklad fängelsegroupie som förmodligen kommer sitta inne när hon är 30 för att ha antingen mördat Alex när han väl bestämt sig för att lämna henne. Eller för att ha mördat någon annan fängelsegroupie som limmat på Alex och gjort henne svartsjuk.

Exaaakt så! Alva har inte ens halva hjärnkapaciteten som Johanna Möller. Som du säger oxå Möller hade ett motiv men hennes girighet spelade ut hennes logiska tänkande! Som du säger Alva kmr sitta för ngn svartsjukedrama ifrån ngt håll.. hon är inte ens kär hon är besatt
Citera
2023-04-08, 22:17
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Det står att Alva Frykholm bor i Johanneshov men hon bor ju fan överallt förutom där hon är folkbokförd. Har för mig att detta är brottsligt, någon som vet?

Det stämmer. Bara att tipsa Skatteverkets folkbokföringsavdelning på tisdag. Hon erkänner ju i dialogiskt att hon bor i Karlstad så det är inte svårt att bevisa. Med tanke på hur mycket pengar hon har enligt sig själv så har hon ju råd med lite böter utan problem 🤣
Citera
2023-04-08, 22:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Det stämmer att det är brottsligt att inte bo där man är folkbokförd numera. Det är en ganska ny lag, nu är ju Alva kriminell så det är knappast någon chock att hon bryter mot lagen.

Någon som vet vad det är gör straff kanske?
Citera
2023-04-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jag fattar inte då Vf han aldrig tränar sina spinkiga kyckling ben! Om han är så rädd för att bli kallad spinkig! När han väl tränar, ser det ju ändå helt fruktansvärt ut! Två pinnar till ben, och ovanpå sitter en helt onaturlig anabola överkropp! Ser inte friskt ut någonstans!

Och nu ser han väl ut som en döende smal crack pundare från torget!

Hahaha alla undrar men ingen vet! Tro mig detta är ett ständigt frågetecken…. Men Alex har ju typ problem med sina ben. Har ni sett hur han går? Haha faktiskt lite synd..
Citera
2023-04-08, 22:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Hahaha alla undrar men ingen vet! Tro mig detta är ett ständigt frågetecken…. Men Alex har ju typ problem med sina ben. Har ni sett hur han går? Haha faktiskt lite synd..
Han är en krympling, detta såg man väldigt tydligt när han "fick" en massa kläder och det filmades i butiken, tyckte ärligt lite synd om honom, han går ju som han bajjat ner sig.
Citera
2023-04-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Skillnaden är flera

1. Johanna Möller hade ett välansett jobb som föreståndare på ett boende? Elller till och med ägare? (Rätta mig om jag har fel)
2. Johanna Möller var en duktig manipulatör.
3. Johanna Möller hade ett motiv med relativt stora summor pengar och var väldigt nära att komma undan med det hela (iaf det första mordet på sin ex-make) dvs hon var ändå relativt sofistikerad.

Alva är en avdankad och underutvecklad fängelsegroupie som förmodligen kommer sitta inne när hon är 30 för att ha antingen mördat Alex när han väl bestämt sig för att lämna henne. Eller för att ha mördat någon annan fängelsegroupie som limmat på Alex och gjort henne svartsjuk.
Du har rätt. Det finns inte mkt likheter just nu.
Jag menar bara att hon kan bli farlig på ett helt annat sätt än vad man tror.
Och JM var/är ju också det. Kapabla till det mesta.
Gränslösa!
Citera
2023-04-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Vad fan är det mina ögon skådar?! 🤣
FY FAN verkligen noll självrespekt har hon! Hon är ju livrädd för att Nicole ska lacka ur på henne och kör snälla kortet för att hon vet att Alex föredrog Nicole före henne alla gånger och hade fuckat ur ifall Alva hade betett sig kaxigt där i början. Han var så trött på hennes svettiga huvud att minsta lilla käftighet hade fått han att gå tillbaka till Nicole. Istället så lekte hon snäll och undergiven så att han stannade hos henne och hon lät honom punda ner sig mer och mer tills att ingen tillslut ville ta i honom med tång förutom hon. Inte ens hans killkompisar. Sjuka psykopat till brud 🤮

Hahahaha visst är det sjukt???? Asså tror helt ärligt att det typ va Nicole som ledsnade på Alex lr att han typ märkte av att han inte kunde köra med henne på samma sätt som Alva lr så tänkte han att allt bara va enklare med Alva pga youtuben o så. Sen tror jag helt ärligt att Alex trodde att alla skulle typ hålla med hnm när han släppte videon om Alva o insåg sen hur mkt har han fick så han blev typ chockad o va tvungen att rädda sig själv.
Citera
2023-04-08, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Får vi ju se. Får Alex ett lagom långt straff, kommer vi inte få höra så mkt från det hållet. Alva gör ett försök att höras och synas nu. Men det kommer dö ut snabbt. Hon kommer bli så irrelevant och bortglömd.
Så ja, tråden kan komma att få en lång paus. Slut kommer de inte göra. Det kommer Alva aldrig tillåta! Vet faktiskt inte vad Alex ska ta sig till för att bli av med henne. Känner faktiskt lite med honom där. Hon kommer aldrig släppa honom. Han pustar nog snart ut, efter avtändningen och abstinens, kommer han må mycket bättre av att inte ha henne i röven! Trots att han är i häktet, tror jag faktiskt han pustar ut lite.

Hahhaa nejdå Alvas karriär kmr ej va klar här.. tro mig hon kmr fortsätta ställa till så man har ngt o skratta åt! Men vill bara inte finansiera hennes beteende.. jag undrar vrf inte Alva får ngt Nelly samarbeta som alla andra ”influensers” får?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in