2023-07-12, 20:25
Medlem
Hahaha ingen video idag heller, igår lovade hon att vara uppe hela natten och redigera för sina följares skull. Bullshit, pundare
Citera
2023-07-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sammasomvanligt
Hahaha ingen video idag heller, igår lovade hon att vara uppe hela natten och redigera för sina följares skull. Bullshit, pundare

Ja, och då var den redan försenad, precis som alla andra gånger. Att hon inte skäms över sin egen existens, håll bara käften när man är så oduglig.
”Redigera”? Bara ett ”fint” ord hon lärt sig, har hon ens sett sina egna videos? Vem som helst redigerar ihop det där på en kvart med vänsterhanden.

Hon är en pundare som kommer kosta samhället mycket problem, resurser och pengar i framtiden. Vill du ha en enkelbiljett till valfritt land utanför Europa så betalar jag Alva!

För övrigt, ingen som besökt rättegången och kan dela med sig något godis?
Senast redigerad av Flashbackreg 2023-07-12 kl. 21:57.
Citera
2023-07-13, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Var någonstans i FUPen hittade du det?
Börjar på sida 1863. När man söker på telefonnumret på t.ex Swish dyker det upp ett tjejnamn
Citera
2023-07-13, 13:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Börjar på sida 1863. När man söker på telefonnumret på t.ex Swish dyker det upp ett tjejnamn

Telefon nr är registrerat på en man boendes i Torslanda med sin fru och 20 åriga dotter.
Gissar på att den 20 åriga dottern träffat på Alex under hans Göteborgsturné hehe.
Alva i sin tur kokar på att så fort hon inte är med så blir hon utbytt mot en yngre årsmodell.
Citera
2023-07-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Telefon nr är registrerat på en man boendes i Torslanda med sin fru och 20 åriga dotter.
Gissar på att den 20 åriga dottern träffat på Alex under hans Göteborgsturné hehe.
Alva i sin tur kokar på att så fort hon inte är med så blir hon utbytt mot en yngre årsmodell.

Enligt Swish tillhör numret dock hennes lillasyster…… på 16 år
Citera
2023-07-13, 15:38
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Wow… Han har verkligen inga gränser den mannen. Varför vilja träffa en 16 åring?! Helt galet. Hur kan Kalva vilja ha något med han att göra efter det? Vidriga båda två.
Citera
2023-07-13, 15:46
Medlem
Citat:
Wow… Han har verkligen inga gränser den mannen. Varför vilja träffa en 16 åring?! Helt galet. Hur kan Kalva vilja ha något med han att göra efter det? Vidriga båda två.

Varför kallar du Alvish för Kalva hela tiden?
Citera
2023-07-13, 16:08
Medlem
snooper123s avatar
Finns det en chans att han får över 4 år?
Citera
2023-07-13, 16:10
Medlem
Edit

Citat:

Citat:
Hehe, exakt. Jag såg också att det var registrerat på 16 åringen när jag kikade på Swish samt att adressen Alex skickade var en adress i Göteborg
Senast redigerad av ATTENTI0NWH0RE 2023-07-13 kl. 16:11. Anledning: Missade en del
Citera
2023-07-13, 16:20
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Hehe, exakt. Jag såg också att det var registrerat på 16 åringen när jag kikade på Swish samt att adressen Alex skickade var en adress i Göteborg
Han har väl snott mobilen alternativt sagt att han är en kändis och behöver hjälp, fattar inte att kalva kan gå fri det är ju hon som håller i trådarna när Alex knarkar, lite orättvist faktiskt!
Citera
2023-07-13, 16:43
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Han har väl snott mobilen alternativt sagt att han är en kändis och behöver hjälp, fattar inte att kalva kan gå fri det är ju hon som håller i trådarna när Alex knarkar, lite orättvist faktiskt!

Alltså det är ju Alex som skriver ”kom” från sin egna mobil och ”du sa sist också att du skulle komma men så kom du inte” och tjejen svarar ”jag vill ju komma” och liknande.
Alla minns ju vilket skick han var i när han befann sig i Gbg, det var ”fest” dygnet runt.
Det verkar alltså som att han söker kvinnligt festsällskap, från en 16 årig tjej. Helt sjukt.
Sedan märker Alva det och skriver ”hör inte av dig till min man mer”
Vidrig, hade min ”man” skrivit något alls till en 16 årig flicka så hade jag skickat dumpen.se på honom och aldrig mer pratat med människan.
Vad gör Kalva?
Hon markerar till tjejen och fortsätter höja sin pundiga pedofilsnubbe till skyarna. Smutsigt.
Citera
2023-07-13, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Finns det en chans att han får över 4 år?

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in