2023-04-08, 19:57
Medlem
Finns det fler konversationer mellan alva/Nicole eller mellan alva och andra tjejer Alex raggat på?
Citera
2023-04-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
haha googlade på Sociopat och fick fram detta b.la

"En sociopat kan uppleva kärlek, men inte den typ av kärlek som en person utan personlighetsstörningen upplever. Det skriver sajten Bustle och psykologen Darrel Turner menar att en sociopat är mer trolig att se sin partner som en trofé istället för en person som de älskar."

spot on
Hahahaha Hahaha
Mitt i prick!
Citera
2023-04-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Alltså Alva är en helt egen kaliber helt ärligt, at least Alex vet vi alla vad han går för o han verkar inte direkt försvara sig utåt med sitt beteende heller mer än han blir grinig för folk synat hans ”körar” nivå o han ”kriminella” liv. Det är de enda rykten som Alex bryr sig om 😂 o om hur pass smal han är! Hahaha det är hans värsta scenario att ngn kallar han spinkig!

Jag kan inget annat än o hålla med dig MrsLibra, jag går ut o yttrar mig nu just för den saken att jag tycker det är SORGLIGT att så många unga kollar o finansierar detta. Hur Alva på riktigt gick omkring o RÄKNADE IHOP hur mkt pengar hon la på Alex söta muckfest! Asså det är fåtal videos jag sett som är vinklade på de sättet, hon är den mest dummaste fjortisen Sverige youtube har fått beskåda. Hon är helt personlighetslös, trött, svettig avdankad Finlands färja morsa, som inte ens är rolig! Ni fattar de finns såna man kan typ tycka e lite komedi men hon är bara BUGGAAAH! o det här med hennes vän o hur hon håller på HON HAR SÅ MKT HYBRIS ATT JAG BLIR MÖRKRÄDD!! Hon varvar bilder o videos på sig sj i sexi positioner ( undrar vem som tar vissa bilder helt ärligt ) mellan att lägga ut på hennes bortgånga vän! Må hon vila i frid lilla tjejen 🤍 🕊️

Va?? Sa dom så på snapchat? O Alva tar direkt chansen för hon är ju TAPPAD!! Alva måste på riktigt ha någon form av hjärnskada? Asså no joke.. men jag vill oxå följa denna snap, måste dom acceptera en? Är det ingen som kan printa?

*Mic drop* boooooooooom 🎤
Citera
2023-04-08, 20:46
Medlem
Citat:
Alltså Alva är en helt egen kaliber helt ärligt, at least Alex vet vi alla vad han går för o han verkar inte direkt försvara sig utåt med sitt beteende heller mer än han blir grinig för folk synat hans ”körar” nivå o han ”kriminella” liv. Det är de enda rykten som Alex bryr sig om 😂 o om hur pass smal han är! Hahaha det är hans värsta scenario att ngn kallar han spinkig!

Jag kan inget annat än o hålla med dig MrsLibra, jag går ut o yttrar mig nu just för den saken att jag tycker det är SORGLIGT att så många unga kollar o finansierar detta. Hur Alva på riktigt gick omkring o RÄKNADE IHOP hur mkt pengar hon la på Alex söta muckfest! Asså det är fåtal videos jag sett som är vinklade på de sättet, hon är den mest dummaste fjortisen Sverige youtube har fått beskåda. Hon är helt personlighetslös, trött, svettig avdankad Finlands färja morsa, som inte ens är rolig! Ni fattar de finns såna man kan typ tycka e lite komedi men hon är bara BUGGAAAH! o det här med hennes vän o hur hon håller på HON HAR SÅ MKT HYBRIS ATT JAG BLIR MÖRKRÄDD!! Hon varvar bilder o videos på sig sj i sexi positioner ( undrar vem som tar vissa bilder helt ärligt ) mellan att lägga ut på hennes bortgånga vän! Må hon vila i frid lilla tjejen 🤍 🕊️

Va?? Sa dom så på snapchat? O Alva tar direkt chansen för hon är ju TAPPAD!! Alva måste på riktigt ha någon form av hjärnskada? Asså no joke.. men jag vill oxå följa denna snap, måste dom acceptera en? Är det ingen som kan printa?
Jag fattar inte då Vf han aldrig tränar sina spinkiga kyckling ben! Om han är så rädd för att bli kallad spinkig! När han väl tränar, ser det ju ändå helt fruktansvärt ut! Två pinnar till ben, och ovanpå sitter en helt onaturlig anabola överkropp! Ser inte friskt ut någonstans!

Och nu ser han väl ut som en döende smal crack pundare från torget!
Citera
2023-04-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Håller med! Är riktigt chockad faktiskt av hennes utveckling! Hon skrämmer mig! Har följt dessa två sen start. Hennes förändring är riktigt läskig faktiskt! På ett sätt vet man var man har Alex liksom. Men Alva shit.. Hon är sociopat! Tror hon är kapabel till vad som helst! Hon verkar helt oförstående till verkligheten. Dessutom verkar det fattas både känslor och empati. Hon vet inte iheller vad som är rätt och fel. Usch alltså, säger jag bara! Vilken varelse hon blivit på kort tid!

Håller verkligen med. Hennes utveckling är skrämmande för en 23 årig. Tänk dig Alva som 30 årig HAHAHA kaooosss 😭😭😭
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-04-08 kl. 20:54.
Citera
2023-04-08, 20:55
Medlem
Citat:
HAHAHAHAHA det där låter som honom rakt av! Hahahaha orkar inte… han pressade tjejerna 😭😭😂 Heeey OG 😭
Hahh ja men visst, riktigt hård gangster 🤣
Citera
2023-04-08, 21:06
Medlem
PengHattars avatar
Värsta är ju dock att om de gör slut så dör ju denna smått vrickade men underhållande tråden
Citera
2023-04-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Håller verkligen med. Hennes utveckling är skrämmande för en 23 årig. Tänk dig Alva som 30 årig HAHAHA kaooosss 😭😭😭
Jag tippar på att hon sitter på ett långt straff i 30 års åldern. Något i stil med J Möller brott el liknande. Alva är på väg att utvecklas åt det hållet, feta psykopat vibbar! Och faktum är att hon kommer älska det också!
Skrämmande människa!
Citera
2023-04-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PengHattar
Värsta är ju dock att om de gör slut så dör ju denna smått vrickade men underhållande tråden
Får vi ju se. Får Alex ett lagom långt straff, kommer vi inte få höra så mkt från det hållet. Alva gör ett försök att höras och synas nu. Men det kommer dö ut snabbt. Hon kommer bli så irrelevant och bortglömd.
Så ja, tråden kan komma att få en lång paus. Slut kommer de inte göra. Det kommer Alva aldrig tillåta! Vet faktiskt inte vad Alex ska ta sig till för att bli av med henne. Känner faktiskt lite med honom där. Hon kommer aldrig släppa honom. Han pustar nog snart ut, efter avtändningen och abstinens, kommer han må mycket bättre av att inte ha henne i röven! Trots att han är i häktet, tror jag faktiskt han pustar ut lite.
Citera
2023-04-08, 21:36
Medlem
knark-kungens avatar
När kommer första videon på youtube? Vad ska hon prata om, Alex som vanligt eller?

Tror ni hon kommer byta namn nu på kanalen när Alex kommer sitta av en långvolta?
Citera
2023-04-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jag tippar på att hon sitter på ett långt straff i 30 års åldern. Något i stil med J Möller brott el liknande. Alva är på väg att utvecklas åt det hållet, feta psykopat vibbar! Och faktum är att hon kommer älska det också!
Skrämmande människa!

Skillnaden är flera

1. Johanna Möller hade ett välansett jobb som föreståndare på ett boende? Elller till och med ägare? (Rätta mig om jag har fel)
2. Johanna Möller var en duktig manipulatör.
3. Johanna Möller hade ett motiv med relativt stora summor pengar och var väldigt nära att komma undan med det hela (iaf det första mordet på sin ex-make) dvs hon var ändå relativt sofistikerad.

Alva är en avdankad och underutvecklad fängelsegroupie som förmodligen kommer sitta inne när hon är 30 för att ha antingen mördat Alex när han väl bestämt sig för att lämna henne. Eller för att ha mördat någon annan fängelsegroupie som limmat på Alex och gjort henne svartsjuk.
Citera
2023-04-08, 22:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Känns som ett dåligt skämt 😁.

Citat:
Jag såg att du hade skrivit på ngt inlägg om att Alva höll sig tyst när dom gjorde slut för hon hoppades att dom skulle bli tillsammans igen o visste med sitt liv att om hon bara hade sagt ett enda dåligt ord om Alex hade han ALDRIIIIG varit med henne igen hahahaha, förlåt men A.C skulle kunna baz hennes mam o hon hade förlåtit hnm! Med de sagt ville jag bara återigen likea din mening du sa då eller egentligen allt du skriver 😭😂

https://anonfiles.com/a008T1j9z5/59488B4A_43E4_4144_8450_3104C77B55A6_jpeg

Får ni fram länken?

Vad fan är det mina ögon skådar?! 🤣
FY FAN verkligen noll självrespekt har hon! Hon är ju livrädd för att Nicole ska lacka ur på henne och kör snälla kortet för att hon vet att Alex föredrog Nicole före henne alla gånger och hade fuckat ur ifall Alva hade betett sig kaxigt där i början. Han var så trött på hennes svettiga huvud att minsta lilla käftighet hade fått han att gå tillbaka till Nicole. Istället så lekte hon snäll och undergiven så att han stannade hos henne och hon lät honom punda ner sig mer och mer tills att ingen tillslut ville ta i honom med tång förutom hon. Inte ens hans killkompisar. Sjuka psykopat till brud 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in