2023-04-08, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Hon vet att Alex kommer att få sitta länge så han kan inte göra ett skit åt saken. Fattar inte varför vissa kallar henne lojal när hon skämmer ut honom mer och mer.

Riktig narcissist som gör det om sig själv därför hon dyker upp på olika kanaler helt plötsligt som en råtta. Gillar verkligen inte människan. All den energi men ingen behandlingshem eller fokusera på självkärlek. Tappat hoppet om mänskligheten 🤦‍♀️

GILLA GILLA GILLA TRIPPEL GILLA!! Håller med om exakt allt ovanstående! Som sagt Schack Matt ♟️💯
Citera
2023-04-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Nooo we have not, but go on darlin, do share🤭 Alva påstår ju att hon o Alex "gjort slut" innan han gick till nån annan, så varför ska Alva då lägga sig i? Är såklart övertygad om att det var en nödlögn för att försöka rädda ansiktet från förudmjukelsen att han var otrogen och hon ändå tog tillbaka honom.

Jag såg att du hade skrivit på ngt inlägg om att Alva höll sig tyst när dom gjorde slut för hon hoppades att dom skulle bli tillsammans igen o visste med sitt liv att om hon bara hade sagt ett enda dåligt ord om Alex hade han ALDRIIIIG varit med henne igen hahahaha, förlåt men A.C skulle kunna baz hennes mam o hon hade förlåtit hnm! Med de sagt ville jag bara återigen likea din mening du sa då eller egentligen allt du skriver 😭😂

https://anonfiles.com/a008T1j9z5/59488B4A_43E4_4144_8450_3104C77B55A6_jpeg

Får ni fram länken?
Citera
2023-04-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sjukt skämmig brud. Brukar inte sluta bra för såna brudar, hon lär sluta upp som Lotta Rudholm.

Usch! Tragiskt men ändå fascinerande på ngt sjukt sätt för det är så otroligt långt ifrån ens egna verklighet
Citera
2023-04-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Hahahah har hört om en nästan identisk händelse i Gävle, han ”festade” med lite folk som tyckte de va skit häftigt att festa med han och dom la upp massa snap osv på han och sen flippa han och anklagade han en snubbe för att ha snott knark ( vilket han inte hade gjort ) så tvingade han tjejerna som kände killen att betala han sjukt mkt pengar för att låta killen gå😂

HAHAHAHAHA det där låter som honom rakt av! Hahahaha orkar inte… han pressade tjejerna 😭😭😂 Heeey OG 😭
Citera
2023-04-08, 19:07
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Jag slutade/klippte kontakten helt med honom 2019isch. Han har dock försökt o höra av sig ändå o även när Alva började komma in i bilden han sa att hon va fett läskig som stalkade honom, hon va typ i närheten av vart han va jämt o ville alltid ses för hon var ju ändå i ”närheten” av han hahaha! Det där fick jag höra ifrån en gammal gemensam vän plus sett lite sceens där Alva bråkat med tjejer som lex har raggat på! Hahahah.. jag har en print screen där Alva kontaktar hon Nicole ifrån Alex insta, är det ngt ni redan sett här?

Haha tycker allt börjar luta mot att det är Alva som är psykopaten i förhållandet.. Alex verkar mest som en psykiskt sjuk missbrukare, medans Alva känns manipulativ och beräknande.. Typ som att hon vill att de ska leva som de gjort, för hon vet att det är enda sättet hon kan ha Alex under kontroll..
Citera
2023-04-08, 19:08
Medlem
Hittar inte inlägget, men någon hade påpekat att Alva bara varit med 2 gånger när Alex har suttit o det va exakt det jag oxå sa till min vän här om dagen när hon skröt på ngn av intervjuerna om allt hon minsann va van vid detta nu för hon har gjort det här X antal gånger 😭😭 vrf vet hon nt då att hon besitter på vittnesskydd eftersom att dom är gifta enligt henne? För Alva är tydligen åklagare, domare o försvarare allt i ett
Citera
2023-04-08, 19:19
Medlem
Hahahha svimmar. "Det här är ett äktenskap" , hennes favorit line. "efter vi skiljt oss"? Stora ord hon tar i sin mun. Om Alex ens var 5% riktig man hade han aldrig "chillat" med nån annan guzz dagen efter dom separerar, ännu mindre skulle Alva behöva sköta hans dumpning av Nicole åt honom. Och ba: han hör av sig, jaa när Alva sitter bredvid med en pistol mot huvudet för att han ska avsluta med Nicole. Asså hon kan troooo hon städat upp men helvete vad desperat hon framstår. Free Alex har fått en helt ny betydelse, hans intervention är inte ens från punderier längre utan att fritas från zajko Alva. Ouff hon kommer få ett brutalt uppvaknande snart.
Citera
2023-04-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Fräscha armhålor Alva har, dusch var nog länge sen som sagt 🤢

https://files.fm/u/m2a3abbmg

Äääeeejj men jag DÖÖÖR 🤢 🤮 ärligt varför är hon så ohygienisk? Hon ser ut o lukta typ svett med rök o alkohol o kemikalier.. jag vill höra vad hon säger i videon, va ljuger hon om? 😭

Kolla hur hennes händer såg ut på dialogiskt, tänkte bara hur klara Viktor klarade av att sitta brevid henne…

https://anonfiles.com/78I1T2jbz7/DD0A9FDC_6837_43F3_BB57_CDFEDD25BBE1_png
https://anonfiles.com/B6I3T0j2z4/3A250E47_513E_4627_8565_6E3B5E71CBF5_png
Citera
2023-04-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Haha tycker allt börjar luta mot att det är Alva som är psykopaten i förhållandet.. Alex verkar mest som en psykiskt sjuk missbrukare, medans Alva känns manipulativ och beräknande.. Typ som att hon vill att de ska leva som de gjort, för hon vet att det är enda sättet hon kan ha Alex under kontroll..
Håller med! Är riktigt chockad faktiskt av hennes utveckling! Hon skrämmer mig! Har följt dessa två sen start. Hennes förändring är riktigt läskig faktiskt! På ett sätt vet man var man har Alex liksom. Men Alva shit.. Hon är sociopat! Tror hon är kapabel till vad som helst! Hon verkar helt oförstående till verkligheten. Dessutom verkar det fattas både känslor och empati. Hon vet inte iheller vad som är rätt och fel. Usch alltså, säger jag bara! Vilken varelse hon blivit på kort tid!
Citera
2023-04-08, 19:24
Medlem
Citat:
Jag såg att du hade skrivit på ngt inlägg om att Alva höll sig tyst när dom gjorde slut för hon hoppades att dom skulle bli tillsammans igen o visste med sitt liv att om hon bara hade sagt ett enda dåligt ord om Alex hade han ALDRIIIIG varit med henne igen hahahaha, förlåt men A.C skulle kunna baz hennes mam o hon hade förlåtit hnm! Med de sagt ville jag bara återigen likea din mening du sa då eller egentligen allt du skriver 😭😂

https://anonfiles.com/a008T1j9z5/59488B4A_43E4_4144_8450_3104C77B55A6_jpeg

Får ni fram länken?

Men fyfan vad pinsam!!!
Citera
2023-04-08, 19:27
Medlem
Citat:
Hittar inte inlägget, men någon hade påpekat att Alva bara varit med 2 gånger när Alex har suttit o det va exakt det jag oxå sa till min vän här om dagen när hon skröt på ngn av intervjuerna om allt hon minsann va van vid detta nu för hon har gjort det här X antal gånger 😭😭 vrf vet hon nt då att hon besitter på vittnesskydd eftersom att dom är gifta enligt henne? För Alva är tydligen åklagare, domare o försvarare allt i ett
Stämmer. 2 gånger. Korta gånger! Om man då inte räknar med när hon mass skicka brev till honom på Kumla och bedrev stalking, när hon först försökte komma i kontakt med honom!
Men 2 korta runder under hennes tid! Så hon kan hålla käften om vilken jävla ”feeet gangsta wife” hon är!
Citera
2023-04-08, 19:47
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Håller med! Är riktigt chockad faktiskt av hennes utveckling! Hon skrämmer mig! Har följt dessa två sen start. Hennes förändring är riktigt läskig faktiskt! På ett sätt vet man var man har Alex liksom. Men Alva shit.. Hon är sociopat! Tror hon är kapabel till vad som helst! Hon verkar helt oförstående till verkligheten. Dessutom verkar det fattas både känslor och empati. Hon vet inte iheller vad som är rätt och fel. Usch alltså, säger jag bara! Vilken varelse hon blivit på kort tid!

haha googlade på Sociopat och fick fram detta b.la

"En sociopat kan uppleva kärlek, men inte den typ av kärlek som en person utan personlighetsstörningen upplever. Det skriver sajten Bustle och psykologen Darrel Turner menar att en sociopat är mer trolig att se sin partner som en trofé istället för en person som de älskar."

spot on
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in