Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Att den åsnan sitter och säger att hon är så van nu vid att han sitter....

Det blir inte mer skämmigt än så. Han har väl bara suttit två korta stunder under tiden de känt varandra? Vad lever hon ens i för fantasivärld? Och hon fick det att låta som om Jocke sträckt ut handen och ville filma Alex HAHAHA så jävla roligt att det kunde motbevisas direkt.
Som avslut måste jag bara säga hur sjukt osmaklig hon är som lägger ut pundiga selfisar direkt när "bästa kompisen" dött. På snapchaten Superior Women som Alva filmade från när beskedet kom kunde man se att hon inte ens respekterade det tysta dygnet de andra ville ha. De skrev "pga att My gått bort kommer vi inte filma här på ett dygn". Gick nån timma så var Alva igång med bilder på henne och My osv osv. Tror de andra tyckte sisådär om det. (det är en snap många delar på, kör ett dygn i taget var, My var en av dem) Tyvärr känns det som att Alva bara vill synas själv även när vännen dött...
Tack för allt delar Batguurl, så skönt att deras jävla stil outas... Det här är två mytomaniska idioter, inte bara missbrukare. Enough is enough och såna här ska inte ha en youtube där småungar och unga vuxna ser upp till dem. De romatiserar den livsstilen hur mycket de än nekar till det. Och de har fan inte varit rena som de påstått, bara pundat lite mindre... Falska förebilder rakt av. Vad ger det för signaler.. Cancela dem tills de skärpt sig på riktigt känner jag iaf..
Alltså Alva är en helt egen kaliber helt ärligt, at least Alex vet vi alla vad han går för o han verkar inte direkt försvara sig utåt med sitt beteende heller mer än han blir grinig för folk synat hans ”körar” nivå o han ”kriminella” liv. Det är de enda rykten som Alex bryr sig om 😂 o om hur pass smal han är! Hahaha det är hans värsta scenario att ngn kallar han spinkig!
Jag kan inget annat än o hålla med dig MrsLibra, jag går ut o yttrar mig nu just för den saken att jag tycker det är SORGLIGT att så många unga kollar o finansierar detta. Hur Alva på riktigt gick omkring o RÄKNADE IHOP hur mkt pengar hon la på Alex söta muckfest! Asså det är fåtal videos jag sett som är vinklade på de sättet, hon är den mest dummaste fjortisen Sverige youtube har fått beskåda. Hon är helt personlighetslös, trött, svettig avdankad Finlands färja morsa, som inte ens är rolig! Ni fattar de finns såna man kan typ tycka e lite komedi men hon är bara BUGGAAAH! o det här med hennes vän o hur hon håller på HON HAR SÅ MKT HYBRIS ATT JAG BLIR MÖRKRÄDD!! Hon varvar bilder o videos på sig sj i sexi positioner ( undrar vem som tar vissa bilder helt ärligt ) mellan att lägga ut på hennes bortgånga vän! Må hon vila i frid lilla tjejen 🤍 🕊️
Va?? Sa dom så på snapchat? O Alva tar direkt chansen för hon är ju TAPPAD!! Alva måste på riktigt ha någon form av hjärnskada? Asså no joke.. men jag vill oxå följa denna snap, måste dom acceptera en? Är det ingen som kan printa?