2023-05-06, 14:01
Medlem
Klart killen golar när han tydligen förhandlat till sig behandling innan det ens varit rättegång🤔
Citera
2023-05-06, 16:28
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Klart killen golar när han tydligen förhandlat till sig behandling innan det ens varit rättegång🤔
Kriminalvården måste föreslå behandlingsplan innan rättegång för att domaren skall kunna döma så, därför gör man en utredning under tiden gärningsmannen är häktad. Det är så för alla. Märks att du inte har koll.
Citera
2023-05-06, 19:04
Medlem
När släpps alex?
Senast redigerad av OrtenGrabb163 2023-05-06 kl. 19:33.
Citera
2023-05-06, 19:10
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Intressant information.
Att han sitter och goolar på folk har man kunnat räkna ut.
Haha kul att du tar upp Malcolm som exempel haha

Det var den gemensamma bekanta som drog jämförelsen med Malcolm egentligen så ska inte ta åt mig äran men ah det var en kul och träffande jämförelse 🤣
Citera
2023-05-06, 19:38
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:

Noll koll. 😂
Citera
2023-05-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det var den gemensamma bekanta som drog jämförelsen med Malcolm egentligen så ska inte ta åt mig äran men ah det var en kul och träffande jämförelse 🤣
Hade varit underbart att se Alex och Alva snurra runt i Malaysia, där det typ är döds straff på Kokain
Citera
2023-05-06, 22:18
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hade varit underbart att se Alex och Alva snurra runt i Malaysia, där det typ är döds straff på Kokain

Hahaha med dampMalcolm och dampAlex tävlandes i vem som har coolast kåkenstorys och i vem som skryter bäst!
Sedan ber dom alla tre ihop fem gånger om dagen. Malcolm har ju också konverterat till islam.
Dundertrio!
Citera
2023-05-08, 06:37
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Dagens bravader fick mig att fråga ett par gemensamma vänner vad som händer.
Detta fick jag höra:
Hur mycket Alex än tränar så har han privata skulder upp till 700 tusen enbart i Stockholm till aktivt tungt kriminella.
Hans ”fulla restriktioner” just nu är släppta förmodligen för att han har golar på allt och alla som inte ens har med detta mål att göra.
Har hört att en bekant till mig som umgicks med honom sommaren 2022 har blivit kontaktad av polisen nyligen gällande deras relation. Dom ville kolla att vissa uppgifter stämmer. 🤣
Alltså någon som Alex inte ens har lagt ut på youtube.
Hur visste polisen att dom umgicks nu helt plötsligt ett år senare?
Det roliga är att Alva tror att hon får följa med när han får sitt skyddade id 🤣
Om hon får det, så kommer hon behöva banta och sälja sig själv för golare tjänar inte så bra. 🤫😁
Typ som chefs of sweden snubben. Han låtsas att han lever i Indonesien för det är sååååå najs. Nej han lever där för att det kostar 3 kronor att äta där borta. Men han är fast där för alltid.
Det är otroligt underhållande när man hör saker från en sida och sedan jämför med Alvas snapchat.

Jag antar att alla börjar förstå att det här är ett troll nu, så det känns inte riktigt lönt att svara. Du som låtsas ha gemensamma vänner med Alex borde rimligtvis kunna ta fram papper på när han golat tidigare? För om han nu är så stor golare lär det väl inte vara första gången?
Citera
2023-05-08, 09:26
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Jag antar att alla börjar förstå att det här är ett troll nu, så det känns inte riktigt lönt att svara. Du som låtsas ha gemensamma vänner med Alex borde rimligtvis kunna ta fram papper på när han golat tidigare? För om han nu är så stor golare lär det väl inte vara första gången?

Jag har aldrig sagt att han har golat tidigare? När har jag påstått det?
Förvrid inte mina ord är du snäll.
Det finns fler av oss i den här tråden som antingen känner honom eller har gemensamma vänner med människan. Vi har alla samma bild av honom och jag kan dessutom bekräfta dom andras berättelser av honom genom andra människor.
Du som uppenbarligen känner honom (ingen annan skulle skydda honom så här) måste ju veta att han har flera tidigare vänner som inte längre finns i hans liv. Har du aldrig undrat varför?
Citera
2023-05-08, 12:43
Medlem
Citat:

Det där gör Kriminalvården med alla.
Man diskuterar vad som kan bli lämpligast placering.
Detta Har ofta med sjukdomar, diagnoser och annat att göra.

Är man återfallskriminell blir dom chanserna allt mindre som att ha Övervakare, Boja och
anda Behandlningar. Detta bestäms i rättegången sen på slutet.
Den myndighet som anser att Alex förtjänar vård kan bara ge det som bästa alternativ
enligt de. Men det är inte ofta Domare och andra tar hänsyn till det vid Återfallskriminella.

Sanningen är den att Alex kommer få skaka Galler.
Han har redan haft många chanser.
Senast redigerad av jahaja9988 2023-05-08 kl. 12:45.
Citera
2023-05-08, 14:44
Medlem
bellesbluess avatar
Lite kul info för er tvivlare.
Alex erkänner i en av hans instagramstories från förra sommaren som heter turkerflurker (andra albumet i början, det står ”viktigt meddelande”) att han har laddat för 100 lax.
Då hade han varit ute i 3 veckor.
Kritade han? Ja.
Har han betalt tillbaka? Nej.
Flyttade han ifrån Stockholm strax efter att han kom hem från den turkietresan? Ja.
1+1.
Citera
2023-05-08, 15:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Lite kul info för er tvivlare.
Alex erkänner i en av hans instagramstories från förra sommaren som heter turkerflurker (andra albumet i början, det står ”viktigt meddelande”) att han har laddat för 100 lax.
Då hade han varit ute i 3 veckor.
Kritade han? Ja.
Har han betalt tillbaka? Nej.
Flyttade han ifrån Stockholm strax efter att han kom hem från den turkietresan? Ja.
1+1.
Alex kommer behöva suga så jävla mycket kuk på anstalten.

Ni kanske sett någon Amerikansk fängelsefilm? Alex kommer gå runt med tofsar i håret, smink, en magtröja medans han håller i någons ficka Det blev just väldigt självklart varför han vill ha behandling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in