2023-04-08, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Man undrar ju hur påverkad hon är alltså.... En annan skulle sköta Superior vloggen idag, men ville ej pga att My precis dött. Fullt förståeligt! Men vad säger Alva? "jag mår också skit av det men aaaa måste försöka vara positiva..." och babblar sedan vidare om att hon ska göra 3D ögonbryn på måndag och vill att man ska kommentera om det gör ont osv... Hur jävla kall är hon egentligen?? Även stört för att vara en människa som pundar....

Hon vet att Alex kommer att få sitta länge så han kan inte göra ett skit åt saken. Fattar inte varför vissa kallar henne lojal när hon skämmer ut honom mer och mer.

Riktig narcissist som gör det om sig själv därför hon dyker upp på olika kanaler helt plötsligt som en råtta. Gillar verkligen inte människan. All den energi men ingen behandlingshem eller fokusera på självkärlek. Tappat hoppet om mänskligheten 🤦‍♀️
Senast redigerad av imluvrgrl 2023-04-08 kl. 15:59.
Citera
2023-04-08, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Hon vet att Alex kommer att få sitta länge så han kan inte göra ett skit åt saken. Fattar inte varför vissa kallar henne lojal när hon skämmer ut honom mer och mer.

Riktig narcissist som gör det om sig själv därför hon dyker upp på olika kanaler helt plötsligt som en råtta. Gillar verkligen inte människan. All den energi men ingen behandlingshem eller fokusera på självkärlek. Tappat hoppet om mänskligheten 🤦‍♀️

Som sagt en blodigel. Eller snarare en pestloppa kanske hon är
Citera
2023-04-08, 17:33
Medlem
Fräscha armhålor Alva har, dusch var nog länge sen som sagt 🤢

https://files.fm/u/m2a3abbmg
Citera
2023-04-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga

😳🤢🤮
Citera
2023-04-08, 17:53
Medlem
Citat:

Hahahahaha åhhh neeej 😬
Citera
2023-04-08, 18:07
Medlem
Citat:

Tänkte på det också direkt när jag såg snapen, länge sen man såg en tjej i den åldern orakad i armhålorna
Citera
2023-04-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Haha cheers!

Jag förstår.. När slutade du umgås med pellejönsen? Har du erfarenhet av "Alva-tiden" också? Har för mig du nämnde något om "den gången Alva jagade tjejer som Alex hade raggat på"? Du får gärna utveckla, låter som en rolig historia haha!

Jag slutade/klippte kontakten helt med honom 2019isch. Han har dock försökt o höra av sig ändå o även när Alva började komma in i bilden han sa att hon va fett läskig som stalkade honom, hon va typ i närheten av vart han va jämt o ville alltid ses för hon var ju ändå i ”närheten” av han hahaha! Det där fick jag höra ifrån en gammal gemensam vän plus sett lite sceens där Alva bråkat med tjejer som lex har raggat på! Hahahah.. jag har en print screen där Alva kontaktar hon Nicole ifrån Alex insta, är det ngt ni redan sett här?
Citera
2023-04-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Detta skedde precis innan Turkietresan eller hur? 😅

Hahaha inte denna gång som jag va med, detta va ngra år sen. Men det har säkerligen hänt flertal gånger 😭
Citera
2023-04-08, 18:49
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Jag slutade/klippte kontakten helt med honom 2019isch. Han har dock försökt o höra av sig ändå o även när Alva började komma in i bilden han sa att hon va fett läskig som stalkade honom, hon va typ i närheten av vart han va jämt o ville alltid ses för hon var ju ändå i ”närheten” av han hahaha! Det där fick jag höra ifrån en gammal gemensam vän plus sett lite sceens där Alva bråkat med tjejer som lex har raggat på! Hahahah.. jag har en print screen där Alva kontaktar hon Nicole ifrån Alex insta, är det ngt ni redan sett här?

Den printen har vi inte sett så gärna! Inte vad jag sett iaf. Men vi har sett prints på när nån tjej ber Alex hälsa "dvärgen" att sluta höra av sig till henne hahaha. Och man såg att Alex hade stött på den tjejen i samma prints, typ I höstas så det är färskt. Hur står Alva ut med förnedringen egentligen....
Citera
2023-04-08, 18:52
Medlem
Citat:
Hahaha inte denna gång som jag va med, detta va ngra år sen. Men det har säkerligen hänt flertal gånger 😭

Citat:

Nooo we have not, but go on darlin, do share🤭 Alva påstår ju att hon o Alex "gjort slut" innan han gick till nån annan, så varför ska Alva då lägga sig i? Är såklart övertygad om att det var en nödlögn för att försöka rädda ansiktet från förudmjukelsen att han var otrogen och hon ändå tog tillbaka honom.
Citera
2023-04-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Att den åsnan sitter och säger att hon är så van nu vid att han sitter.... Det blir inte mer skämmigt än så. Han har väl bara suttit två korta stunder under tiden de känt varandra? Vad lever hon ens i för fantasivärld? Och hon fick det att låta som om Jocke sträckt ut handen och ville filma Alex HAHAHA så jävla roligt att det kunde motbevisas direkt.

Som avslut måste jag bara säga hur sjukt osmaklig hon är som lägger ut pundiga selfisar direkt när "bästa kompisen" dött. På snapchaten Superior Women som Alva filmade från när beskedet kom kunde man se att hon inte ens respekterade det tysta dygnet de andra ville ha. De skrev "pga att My gått bort kommer vi inte filma här på ett dygn". Gick nån timma så var Alva igång med bilder på henne och My osv osv. Tror de andra tyckte sisådär om det. (det är en snap många delar på, kör ett dygn i taget var, My var en av dem) Tyvärr känns det som att Alva bara vill synas själv även när vännen dött...

Tack för allt delar Batguurl, så skönt att deras jävla stil outas... Det här är två mytomaniska idioter, inte bara missbrukare. Enough is enough och såna här ska inte ha en youtube där småungar och unga vuxna ser upp till dem. De romatiserar den livsstilen hur mycket de än nekar till det. Och de har fan inte varit rena som de påstått, bara pundat lite mindre... Falska förebilder rakt av. Vad ger det för signaler.. Cancela dem tills de skärpt sig på riktigt känner jag iaf..

Alltså Alva är en helt egen kaliber helt ärligt, at least Alex vet vi alla vad han går för o han verkar inte direkt försvara sig utåt med sitt beteende heller mer än han blir grinig för folk synat hans ”körar” nivå o han ”kriminella” liv. Det är de enda rykten som Alex bryr sig om 😂 o om hur pass smal han är! Hahaha det är hans värsta scenario att ngn kallar han spinkig!

Jag kan inget annat än o hålla med dig MrsLibra, jag går ut o yttrar mig nu just för den saken att jag tycker det är SORGLIGT att så många unga kollar o finansierar detta. Hur Alva på riktigt gick omkring o RÄKNADE IHOP hur mkt pengar hon la på Alex söta muckfest! Asså det är fåtal videos jag sett som är vinklade på de sättet, hon är den mest dummaste fjortisen Sverige youtube har fått beskåda. Hon är helt personlighetslös, trött, svettig avdankad Finlands färja morsa, som inte ens är rolig! Ni fattar de finns såna man kan typ tycka e lite komedi men hon är bara BUGGAAAH! o det här med hennes vän o hur hon håller på HON HAR SÅ MKT HYBRIS ATT JAG BLIR MÖRKRÄDD!! Hon varvar bilder o videos på sig sj i sexi positioner ( undrar vem som tar vissa bilder helt ärligt ) mellan att lägga ut på hennes bortgånga vän! Må hon vila i frid lilla tjejen 🤍 🕊️

Va?? Sa dom så på snapchat? O Alva tar direkt chansen för hon är ju TAPPAD!! Alva måste på riktigt ha någon form av hjärnskada? Asså no joke.. men jag vill oxå följa denna snap, måste dom acceptera en? Är det ingen som kan printa?
Citera
2023-04-08, 18:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Sjukt skämmig brud. Brukar inte sluta bra för såna brudar, hon lär sluta upp som Lotta Rudholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in