Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Man behöver inte vara professor för att förstå att gärningsmännen agerade under extrem press och i brutal panik. I ett sådant läge finns det ingenting som heter "plan", "strategi" eller "kloka beslut". Allt kan sammanfattas i ett enda ord: Tur. Och tro mig: Gärningsmännen ville bort från hela området fortast möjligt efter det att de hade hämtat kroppen vid lekplatsen. De avlägsnade sig på två röda sekunder med hjärtat i halsgropen.
Bra att du
vet hur GM agerade och att dom lämnade området på 2 röda sekunder.
Tycker du kan ta och driva din egen linje nu i stället med PU som GM och nån dansk pundare som medgärningsman. Thord kan säkert bidra med mer oviktig och intetsägande input.
Märkligt att
Ugglan, Thord, Sculley, Pissråttan m.fl. envisas med att på ett närnast maniskt och aggressivt sätt korsförhöra oss precis som om vi befann oss i en rättegångssal. Man ställer frågor på detaljnivå, värre än den värsta åklagaren. Man utkräver svar på detaljnivå som ingen kan besvara förutom GM själva. Den iscensatta rättegången varvas sedan med grova påhopp, förlöjligande och andra insinuationer.
Prova nu att driva er linje Ugglan och Thord så får vi se vad som händer och hur det hela utvecklar sig.
Själv vet jag redan:
>Ni kommer inte få några frågor på detaljnivå för ingen är intresserad.
>Ni kommer inte att utkrävas på några svar för ingen är intresserad.
>Tråden kommer inte att bli en rättsal eftersom ingen är intresserad.
>Det kommer inte att bli en iscensatt rättegång för ingen är intresserad.
>Ingen av er kommer att anmälas för 1.06 för ingen är intresserad av att anmäla er.
>Ni kommer inte försöka krossas eller bli tillintet gjorda av härskartekniker eftersom ingen här har något behov av att utsätta er för detta.
>Ni kommer heller aldrig att bli utsätta för grova påhopp, förlöjligande och andra insinuationer för det finns ingen annan som är intresserad av den linje som ni driver mot PU och andra planterade lökar
Alla inser nu att det är "en viss skillnad" på den linje som jag och Skvagg driver vs den linje som Ugglan och Thord driver.
Det beror på följande faktum:
Det finns inget intresse för den linje som Ugglan och Thord driver eftersom den är fel.
Allt fokus och allt intresse är på den linje som jag och Skvagg driver just p.g.a att den är rätt. Gärningsmännen är BW och MK.
Att den är rätt bevisar den enorma turbulens och anstormning som vi fortfarande bevittnar i detta nu med all önskvärd tydlighet!