2023-04-01, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Jag vet inte om det är en trend just nu eller enbart olycksfall i arbetet eller ont om idéer men skrik och oljud verkar vara det mest hippa just nu.

- Apoteket Hjärtat. Skrikande unge i garderob.
- ÖoB. Skrikande häxa i kassan.
- IF. Skrikande typ i bil.
- Jula. Jävligt falskspelande hemmagjord flöjt.

Så förbannat jävla irriterande.

Skulle inte du också skrikit så där om du backade in i nåt? XD
Citera
2023-04-01, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Just nu.
Sambla jävla cp-bög-same som förpestar ens tillvaro med nån hittepå sång.
Seb med någon propaganda om kvinnor inte får driva företag i högre utsträckning.

Håller med!!
OT älskar din beskrivning!
Citera
2023-04-01, 07:39
Avslutad
Gick in i en butik som hade den här och andra varianter av den på KONSTANT loop runt sin (stora) chipssektion. Säkert något samarbete.

Gjorde att jag bokstavligen talat inte köpt Estrellachipsen och hade jag jobbat där så hade jag kallat in facket för störande ljud i arbetsmiljön.

https://www.youtube.com/watch?v=M3W5GBRx2xU

Den funkar som en kort youtubereklam om man nu glömt installera en adblocker men som någon återkommande loop-reklam så är den hemsk.
Citera
2023-04-01, 11:00
Medlem
_Strebers avatar
På kort tid har två bubblare dykt upp, två reklaminslag som egentligen är lugna och välgjorda men som med sitt något pretto anslag och ton hamnat i min onåd.

Först ut är Arvid Nordqvist kaffe, låten är lugn men av nån anledning retar den mig nu, kan vara överexponering för den går hela jävla tiden.

Andra ut är nåt företag som kränger färg, men snackar om att man ska välja kulör. Tala inte om för mig vad jag ska göra. Von Oben.

Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Skulle inte du också skrikit så där om du backade in i nåt? XD

Nej. Under inga som helst omständigheter.
Citera
2023-04-07, 16:59
Avslutad
SBAB med "skämt" om äggstockar och Nour El Refai som står och ylar.
Citera
2023-04-07, 20:12
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-

Hatar hela den reklamserien. Den är t om så hemsk så att jag inte lagt märke till vad de gör reklam för, tills du skrev det här.
Citera
2023-04-07, 21:08
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
På kort tid har två bubblare dykt upp, två reklaminslag som egentligen är lugna och välgjorda men som med sitt något pretto anslag och ton hamnat i min onåd.

Först ut är Arvid Nordqvist kaffe, låten är lugn men av nån anledning retar den mig nu, kan vara överexponering för den går hela jävla tiden.

Andra ut är nåt företag som kränger färg, men snackar om att man ska välja kulör. Tala inte om för mig vad jag ska göra. Von Oben.

Nej. Under inga som helst omständigheter.

Förstår du inte skillnaden på färg och kulör?
Citera
2023-04-07, 21:40
Medlem
brianmolkos avatar
Kanske Vimla igen eller något(osäker på vilka de är som gör den nu)
Men iaf man ska leva sitt liv i telefon, någon tjej snurrar på sin telefon eller något ? sen en kille är med två gånger, de slutar med att han får stock i röven, ser ut så iaf han står och njuter och slutna ögon och dansar

Sen är det nya normalviktiga dvs fet tillbaka i Always bindor
Citera
2023-04-07, 21:59
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Förstår du inte skillnaden på färg och kulör?

Jag har koll på skillnaden även om jag vill hävda att folk i allmänhet - jag själv inkluderat - talar om ”färg” när man egentligen avser kulör. Vilken färg har din bil, och så vidare. Och det är nånting med det här och tonen som stör mig, särskilt sjunde gången samma kväll. Om det inte stör dig är det förstås okej.
Citera
2023-04-07, 22:11
Medlem
kl4sseKocks avatar
Tele2 reklamen med bröderna snackar med varandra börjar bli uttjatat.
Citera
2023-04-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Den är ju så jävla irriterande och den där Björn Gustafsson har ju aldrig varit rolig sen han startade så jag fattar fan inte vad han ens gör på TV alls..
Citera
2023-04-09, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Kanske Vimla igen eller något(osäker på vilka de är som gör den nu)
Men iaf man ska leva sitt liv i telefon, någon tjej snurrar på sin telefon eller något ? sen en kille är med två gånger, de slutar med att han får stock i röven, ser ut så iaf han står och njuter och slutna ögon och dansar

Sen är det nya normalviktiga dvs fet tillbaka i Always bindor

Ja fan den där fläskfian som åker skridskor påminner mig om en chokladpudding när hon vobblar och snurrar på isen... Det vänder sig i magen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in