Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Så om någon kan tjäna en slant är det automatiskt dåligt.
Vad lever du på, om man får fråga.
För med din inställning är det fel att vara matproducent eftersom sådana får betalt.
Du har inte fattat att swishen är en svart inkomst som de döljer för skattemyndigheten och de döljer även för alla hur mycket de faktiskt får in på swishen.
Ingen vet hur mycket "gåvor" som kommer in. Bara Sara vet då det är hon som förfogar över pengarna.
Det är väl knappast så att vi swishar till bonden som ger oss mjölk eller hur?
Ditt argument varxexrmtremt långsökt måste jag säga.
Det är en svårt kriminellt belastad person vi har att göra med här, nyligen muckar från fängelse där grova narkotikabrott och rattfyllor ingår.
De här personerna vill kunna gömma sina swishintäkter och ingen tycker det är konstigt?
Jag förstår att pedofiler och gäddor upprör och jag blir lika upprörd själv men också rejält road av vissa uthängningar när gubbarna ras med brallorna nere.
Men man måste skillja på det och vad som händer i dumpen ochvde två kvartsfinalerna som driver dumpen.
Deras handelnoch vandel lämnar mycket att fundera över.
Var och en får handla efter eget förstånd men jag som har erfarenhet av hur missbrukare är proffs på att manipulera sin omgivning känner igen alla de tydliga signaler Sara sänder ut. Alla som vet hur missbrukare fungerar känner igen hennes tendenser.
Hon kanske är nykter för tillfället men "pundartänket" gör sig påmint hela tiden.