Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
Spela inte dum nu, du vet mycket väl vad som föregick ryssens invasion. USA-sponsrad färgrevolution, gödande av etniskt hat och förtryck, stöd av högerextrema ultranationalister. Klassisk ramp-up av en konflikt ā la CIA och National Endowment for Democracy för att skada en nation neoconsen hatar.
Ingen vet om detta nej Drozd. Inte ens om man prövar på att spela dum så skulle man kunna upprätthålla fantasier som dina utan att börja gapskratta mitt i trolleriet. Och här sitter du och återupprepar det vansinnet som om att du faktiskt tror på det och dessutom menar på att andra är eller spelar dumma. Humor på högsta nivå. Jag sätter min vänstra hand på att du hade gjort dig en fin fin position i Langley.
Nej nu tar vi din version till sanning istället ok
1. Ryssen sponsrade en revolution i Ukraina, med vapen dessutom
2. Ryssen var så neokonservativ att de trodde att man kunde agera som att 40-talet var den nya framtiden
3. Ryssens färgrevolution blev synad utav folket i Ukraina, så därför agerade de på naturligt sätt genom att be ryssen dra åt helvete och sköta sitt eget
4. Efter att ryssen inte fattat den saken så tog ryssen till alltmer aggressiva metoder och började trakassera ukrainare i östra ukraina. För att skapa flera små lokala färgrevolutioner
5. Eftersom att ryssen är en värdelös och oupplyst varelse så förstod de inte att det inte skulle fungera eftersom att det var moraliskt fel och illa skött
6. Nu står ryssen ensam och de han lurade till att göra revolution åt honom i ukraina börjar sakta men säker syna orsakerna på riktigt.
7. Det är nu som de ooooo så hemska neoconsen, Langley osv träder in, men inte innan. Så agerar man ju när man har lite förståelse och information i sin ryggsäck.
8. Vad du än drömmer om så är det tyvärr så att det inte spelar någon roll hur mycket du än återupprepar det, så kommer det inte bli som du vill.
9. Viktigast är att du inte ödslar din tid på lögner och dessutom försöker övertyga andra om att de är sanning.
10. Ukraina och den gemensamma världen inklusive de som för bara några månader sedan ansågs vara pro-Ryssland har tröttnat nu så anpassa dig eller följ med ner på djupet dit Ryssland är på väg för sin sista vila