Citat:
Ursprungligen postat av
Pizzabudet-Nidde
Du har suttit här och gnällt dagligen i säkert ett halvår som en liten unge som blivit av med godispåsen😊. Varför är alla ni "kritiker" här i tråden lika gnälliga och mesiga som gäddorna som blir uthängda?😀 "Buhu Patrik och Sara är elaka Buhu kvinnor över 20 har hängbröst så det är normalt att vi peddon tänder på 10åringar Buhu!"
Jag har skrivit i över ett år, inte ett halvår

Jag tycker att det är roligt att skriva lite om diverse fenomen i samhället ibland, det är det hela.
Varför tycker du att jag är lika gnällig som de som Dumpen hänger ut? Det brukar vara ganska tyst från dem, och i och med att jag inte anser mig gnälla så har du rätt i sak. Jag gnäller lika mycket som de som hängs ut, det vill säga inte alls. Jag konstaterar bara att Dumpen består av och drar sig till samma typ av människor som tidigare i historien förfasade sig över att baaaarn deltog i sexritualer i Blåkulla.
Vad tycker du att vi kritiker ska göra för att du inte ska anse oss som mesiga? Visst hade jag kunnat skriva grövre saker, men att säga saker som man inte är beredd att göra är väldigt töntigt. Det är faktiskt en av anledningarna till att jag stör mig på Dumpens svans. Det ska brännas bildäck kring halsen på folk och liknande, trots att sådant aldrig har hänt i Sverige.
Jag har aldrig gett mig in i diskussionen kring huruvida 20-åringar har hängbröst och liknande. Dels är det OT, dels så intresserar den diskussionen inte mig.