2023-04-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag fattar inte riktigt det här med att jag skulle skriva så mycket i tråden. Jag har skrivit 940 inlägg och skrev det första inlägget den 9/3 2022, alltså för 394 dagar sedan. Det blir 2,4 inlägg om dagen. Jag tror att anledningen till att jag verkar skriva mycket i tråden är att jag till skillnad från många andra användare håller mig till reglerna och därför inte blir avstängd.

Med detta sagt så anser jag mig ha visat att jag inte lägger överdrivet mycket tid på Dumpen. Ja, det är störigt att fenomen som Dumpen och liknande (till exempel incestpaniken när den var aktuell) existerar, men det är förhållandevis enkelt att i verkligheten lura männiksor som gillar Dumpen om jag mot förmodan skulle stöta på sådana. En av deras svagheter är att de ser världen i svart och vitt, vilket innebär att det enda som man behöver göra är att inte säga något om sexbrott för att de ska tro att man håller med dem.

Du har suttit här och gnällt dagligen i säkert ett halvår som en liten unge som blivit av med godispåsen😊. Varför är alla ni "kritiker" här i tråden lika gnälliga och mesiga som gäddorna som blir uthängda?😀 "Buhu Patrik och Sara är elaka Buhu kvinnor över 20 har hängbröst så det är normalt att vi peddon tänder på 10åringar Buhu!"
Citera
2023-04-06, 21:58
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nu blir jag uppriktigt nyfiken på några saker:

Vad exakt konkret, är det i Saras och Patriks arbete med Dumpen som du tycker utförs på fel sätt (?) eller som några andra personer som inte har missbrukat tidigare hade kunnat göra bättre? Var brister det? Eller är det bara den ekonomiska biten du stör dig på? Hade du gillat deras arbete om dom jobbat helt utan Swish-stöd till bränsle, mat och logi?

Detsamma, Glad Påsk!

Det är inget fel på deras arbete, det är fel på deras personalia.
Det är en väldig skillnad!

Ja hade de jobbat för barnens bästa och gjort det utan att söka swish "gåvor" hade man ju kunnat köpa deras engagemang.

Men det är så tydligt att det handlar om lätta swishpengar, du ser ju själv hur många som säger sig swisha, de fattar inte att bättre.
Citera
2023-04-06, 22:02
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elclassico163
Hon berättade väl i nån podd om sin historia som barn där hon blev utsatt ?
Kan ha varit denna.
https://dumpen.se/2023/01/04/gaddbokslut-2022/
Hon berättar om sin historia som barn

Utsatt? Hon sålde fitta för att få pengar till knark.

En vanlig tjej som fastnar i missbruk på eget bevåg. För att finansiera missbruket säljer hon sig.

På den tiden fanns inte heller sexköpslagen, jag har för mig att hon var i 17 el 18 års åldern.
Citera
2023-04-06, 22:09
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Att polisen arresterar en pedofil bidrar inte till att hela samhället pedofilens barn bor i blir varse om detta. Det kan hållas diskret och pedofilen får sitt straff ändå, utan att dennes barn behöver veta något ens, och i synnerhet behöver inte ungens omgivning få reda på det.

Är det så svårt för patetiska dumpningar att se skillnaden. Uppenbarligen.
Blir man dömd för avskyvärda brott mot barn kommer omgivningen få nys om detta då domar är offentliga. Dessa män diskuteras flitigt här på Flashback till och med, och hängs ut. Får ofta barnen fråntagna också så visst splittras familjer oavsett, men ändå är det bara Dumpen som ligger bakom enligt er.
Citera
2023-04-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Ja hade de jobbat för barnens bästa och gjort det utan att söka swish "gåvor" hade man ju kunnat köpa deras engagemang.

Men det är så tydligt att det handlar om lätta swishpengar, du ser ju själv hur många som säger sig swisha, de fattar inte att bättre.
Hur mycket får dom in på swish då?
Citera
2023-04-06, 22:17
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzabudet-Nidde
Du har suttit här och gnällt dagligen i säkert ett halvår som en liten unge som blivit av med godispåsen😊. Varför är alla ni "kritiker" här i tråden lika gnälliga och mesiga som gäddorna som blir uthängda?😀 "Buhu Patrik och Sara är elaka Buhu kvinnor över 20 har hängbröst så det är normalt att vi peddon tänder på 10åringar Buhu!"
Jag har skrivit i över ett år, inte ett halvår
Jag tycker att det är roligt att skriva lite om diverse fenomen i samhället ibland, det är det hela.

Varför tycker du att jag är lika gnällig som de som Dumpen hänger ut? Det brukar vara ganska tyst från dem, och i och med att jag inte anser mig gnälla så har du rätt i sak. Jag gnäller lika mycket som de som hängs ut, det vill säga inte alls. Jag konstaterar bara att Dumpen består av och drar sig till samma typ av människor som tidigare i historien förfasade sig över att baaaarn deltog i sexritualer i Blåkulla.

Vad tycker du att vi kritiker ska göra för att du inte ska anse oss som mesiga? Visst hade jag kunnat skriva grövre saker, men att säga saker som man inte är beredd att göra är väldigt töntigt. Det är faktiskt en av anledningarna till att jag stör mig på Dumpens svans. Det ska brännas bildäck kring halsen på folk och liknande, trots att sådant aldrig har hänt i Sverige.

Jag har aldrig gett mig in i diskussionen kring huruvida 20-åringar har hängbröst och liknande. Dels är det OT, dels så intresserar den diskussionen inte mig.
Citera
2023-04-06, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Här har vi en snubbe som håller på att bryta ihop. Han skakar på rösten och får tårar i ögonen. Han vet direkt vad som väntar.. han vet.

Det är verkligen ångest i realtid man knappt önskar sin värste ovän. Men likväl.. där är den. Ångesten. Ovissheten. "Vad händer nu? Vafan har jag gjort?"

Tja, kanske ska man tänka efter före, gädda. Men nu är det för sent.
Men jädrar vad Patrik är kass på konfrontationerna. Han bara dundrar på med samma sak hela tiden utan att ge gäddan en chans att svara. Det är exakt den ångesten och ovissheten so skulle få gäddan att öppna sig och prata mer om vad som hänt.
Citera
2023-04-06, 22:38
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Men jädrar vad Patrik är kass på konfrontationerna. Han bara dundrar på med samma sak hela tiden utan att ge gäddan en chans att svara. Det är exakt den ångesten och ovissheten so skulle få gäddan att öppna sig och prata mer om vad som hänt.

De borde kanske köra lite "good cop/bad cop" med gäddorna? Om t.ex Patrik spelat schysst och fått det att låta som om det finns en lösning på det här, så kanske gäddan t.o.m bjudit in duon i sitt hem för ett snack? Det finns så mycket de kan förbättra med sitt content och som jag sagt innan.. Dumpen Media Group AB behöver anställa en slipad VD.
Citera
2023-04-06, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Det faktum att du blandar in din egen historia bekräftar bara hur trångsynt du är.
Och vem är du att döma vem som är värd stryk?
I flertalet länder är det också lagligt med ”underårig” sex. So what? Det är väl svensk lag vi pratar om eller?
Det är såna som du som havererar rättssamhället.

Snarare tvärtom. Eftersom jag varit med om att både ge och få stryk så kan jag sätta det i perspektiv och ha en mindre trångsynt syn på det. Barn-stalkaren kom undan lätt med några käftsmällar.

Vem är du att döma vem jag anser är värd stryk?

Haha "rättssamhället". Du tror det existerar idag?
Citera
2023-04-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Snarare tvärtom. Eftersom jag varit med om att både ge och få stryk så kan jag sätta det i perspektiv och ha en mindre trångsynt syn på det. Barn-stalkaren kom undan lätt med några käftsmällar.

Vem är du att döma vem jag anser är värd stryk?

Haha "rättssamhället". Du tror det existerar idag?

Är du så dum så du tror att du är speciell för att du fått stryk..
Hade du haft minsta vett i skallen så hade dessa läxor lärt dig att stryk inte hjälper.
Men du är uppenbarligen för dum för det.
Citera
2023-04-07, 00:26
Medlem
Citat:
Utsatt? Hon sålde fitta för att få pengar till knark.

En vanlig tjej som fastnar i missbruk på eget bevåg. För att finansiera missbruket säljer hon sig.

På den tiden fanns inte heller sexköpslagen, jag har för mig att hon var i 17 el 18 års åldern.
Hon sålde fitta….”
Det förklarar din människosyn väldigt tydligt.
Och bekvämt är det också att skuldbelägga offer som försvar för banemännens övergrepp.

Tiderna förändras och det är nog obekvämt för vissa att liknande påståenden inte längre går hem.
Citera
2023-04-07, 00:35
Medlem
Citat:

Så det du stör dig på är att Dumpen får bidrag från de som tycker Dumpen gör ett bra jobb.
Skönjar man en viss form av avundsjuka här eller är det din egen existens som rubbas på annat sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in