2023-04-06, 18:25
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
De gör ett bra jobb att belysa förekomsten av vuxna som söker barn i sexuellt syfte. Stör det dig så?
Jobbet stör mig inte, men de två bidrsgsparasiterna stör mig mycket.
Och som stör mig nest är den dumma pöbeln som skickar pengar till dessa två snyltare.

Jobbet kan göras av bättre folk!
Citera
2023-04-06, 18:29
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Struntar faktiskt fullständigt ifall de är ex-missbrukare eller inte. De missbrukar inte nu, vad jag vet.
Att ha haft drogmissbruk men lyckats komma ur det tyder snarare på karaktär.

Det är barn-knullare de jagar. Den lägst stående sortens människor på planeten. Vad är ett drogmissbruk eller en rattfylla i jämförelse?

Polisen sköter inte detta. Oavsett om man tycker att de borde. Förstår du? Just därför behövs sådana som dumpen.

Ja vad är en rattfylla i jämförelse?

Är du helt dum i huvudet?
Sitter du har och tar rattfyllerister i försvar?
Sara har precis muckat efter sin senaste rattfylla, en av många rattfyllor.
Är det så verkligen så illa så att ni dumpen anhängare måste sitta och nonchalera upprepade rattfyllor?
Skål förresten, det är ju ändå påsklov!
Citera
2023-04-06, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jobbet stör mig inte, men de två bidrsgsparasiterna stör mig mycket.
Och som stör mig nest är den dumma pöbeln som skickar pengar till dessa två snyltare.

Jobbet kan göras av bättre folk!
Bra rutet! Som tack för ett bra inlägg swishar jag 200:- till Dumpen! Glad påsk
Citera
2023-04-06, 18:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Men inte på Facebook väl gubbe lille? Dina kommentarer strider säkert mot Facebooks regler, med tanke på hur du uttrycker dig här.
Räcker med en gnutta negativt mot SopTippen, har själv försökt få kommentera på DumPen
Citera
2023-04-06, 18:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Struntar faktiskt fullständigt ifall de är ex-missbrukare eller inte. De missbrukar inte nu, vad jag vet.
Att ha haft drogmissbruk men lyckats komma ur det tyder snarare på karaktär.

Det är barn-knullare de jagar. Den lägst stående sortens människor på planeten. Vad är ett drogmissbruk eller en rattfylla i jämförelse?

Polisen sköter inte detta. Oavsett om man tycker att de borde. Förstår du? Just därför behövs sådana som dumpen.
Det är det att missbruk skapar permanenta skador på hjärnorna, det är alltså svårt för dem att använda sina hjärnor till något vettigt. Det är där Dumpen kommer in.
Citera
2023-04-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är det att missbruk skapar permanenta skador på hjärnorna, det är alltså svårt för dem att använda sina hjärnor till något vettigt. Det är där Dumpen kommer in.
Dom är betydligt smartare än minst #211 gäddor iaf.
Citera
2023-04-06, 18:49
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det låter allvarligt. Vari består din kritik? Att Sara är tjock och har använt narkotikum?
Du vet att Sara aldrig skulle tillåtas att jobba i närheten av barn va?
Men hennes brottsregister kommer hon aldrig kunna visa sitt utdrag ur belastningsregistret för att få jobba med barn.

Det här tåls att tänka på, hon är förbjuden att jobba med andras barn, ändå är hon på ett korståg (befogat) för att rädda barn.
Vilka drivkrafter ligger bakom Saras jakt på barnknullare?
Är det efter sista mucken som hon kom på att nu skall hon rädda barn från pedofiler?
Betänk nu att aldrig innan har hon brytt sig om barn eller pedofiler, inte ens sina egna barn tog hon hand om, de stackars barnen knarkade hon bort.

Så hon muckar, hon är pank. Hon är svårt skuldsatt av alla böter, hon har inget jobb, ev har hon ett sjukbidrag.
Nu kommer hon på att hon skall rädda barn, och börja med dumpen.
Swish är ju givet så att de får in Cash art leva på.

Tror ni dumpen hade räddar barn utan swishen?
Är det den ädla tanken att stoppa pedofiler som skapat dumpen? Eller är det så att de båda utfattiga exmissbrukarna utan jobb behövde en inkomst? Att söka ett hederligt arbete orkar de inte, de vill ha in swish. Swishen skall märkas "gåva" så att den sann Patrik anda kan tas emot svart utan att redovisas.

Så nu kan du gått swisha en tvåhundring till så kan de festa till i helgen för "dumpens" pengar, glöm inte att skriva gåva!

Glad Påsk!
Senast redigerad av goofer 2023-04-06 kl. 18:51.
Citera
2023-04-06, 19:07
Avslutad
Citat:
Ja vad är en rattfylla i jämförelse?

Är du helt dum i huvudet?
Sitter du har och tar rattfyllerister i försvar?
Sara har precis muckat efter sin senaste rattfylla, en av många rattfyllor.
Är det så verkligen så illa så att ni dumpen anhängare måste sitta och nonchalera upprepade rattfyllor?
Skål förresten, det är ju ändå påsklov!

Vad har hennes rattfyllor med saken att göra? Visst det är inte bra att köra full men ifall du jämför det med barnknull så kan jag ej ta dig på allvar. I t.ex. USA (många delstater) så är det tillåtet att köra med upp till 0.8 promille i blodet. Sverige har en ytterst sossig/förmyndar-syn på rattfyllor.

Att du försöker jämföra detta med barnknullare samt har en profilbild där det står Pattaya gör att jag direkt förstår vad du är för en typ.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2023-04-06 kl. 19:10.
Citera
2023-04-06, 19:07
Avslutad
Citat:
Du vet att Sara aldrig skulle tillåtas att jobba i närheten av barn va?
Men hennes brottsregister kommer hon aldrig kunna visa sitt utdrag ur belastningsregistret för att få jobba med barn.

Det här tåls att tänka på, hon är förbjuden att jobba med andras barn, ändå är hon på ett korståg (befogat) för att rädda barn.
Vilka drivkrafter ligger bakom Saras jakt på barnknullare?
Är det efter sista mucken som hon kom på att nu skall hon rädda barn från pedofiler?
Betänk nu att aldrig innan har hon brytt sig om barn eller pedofiler, inte ens sina egna barn tog hon hand om, de stackars barnen knarkade hon bort.

Så hon muckar, hon är pank. Hon är svårt skuldsatt av alla böter, hon har inget jobb, ev har hon ett sjukbidrag.
Nu kommer hon på att hon skall rädda barn, och börja med dumpen.
Swish är ju givet så att de får in Cash art leva på.

Tror ni dumpen hade räddar barn utan swishen?
Är det den ädla tanken att stoppa pedofiler som skapat dumpen? Eller är det så att de båda utfattiga exmissbrukarna utan jobb behövde en inkomst? Att söka ett hederligt arbete orkar de inte, de vill ha in swish. Swishen skall märkas "gåva" så att den sann Patrik anda kan tas emot svart utan att redovisas.

Så nu kan du gått swisha en tvåhundring till så kan de festa till i helgen för "dumpens" pengar, glöm inte att skriva gåva!

Glad Påsk!
Nu blir jag uppriktigt nyfiken på några saker:

Vad exakt konkret, är det i Saras och Patriks arbete med Dumpen som du tycker utförs på fel sätt (?) eller som några andra personer som inte har missbrukat tidigare hade kunnat göra bättre? Var brister det? Eller är det bara den ekonomiska biten du stör dig på? Hade du gillat deras arbete om dom jobbat helt utan Swish-stöd till bränsle, mat och logi?

Detsamma, Glad Påsk!
Citera
2023-04-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Dumpen förstör inte barns liv. Barnens förälder förstör barnets liv med de handlingar som Dumpen exponerat. Svårt att begripa för dig?

Förstör biljettkontrollanten din resa om du blir påkommen med att planka och avkastad?
Förstör tullen din resa när de hittar dina kontraband?
Förstör läraren din utbildning när du avslöjas med fusk på tentan?
Förstör polisen ditt liv om de kommer på dig med ett brott?

Förstör de som pekar och skrattar åt att du går utan byxor med din mikropenis dinglande ditt liv för de påkallar det?

Så korkad så klockorna stannar.

Svaret är ja på samtliga frågor.
Och om du inbillar dig att barnen inte påverkas av att deras förälder blir uthängd till allmän beskådan så har dina klockor stannat för länge sen.
Jag förstår att du är så urbota dum så du inte ser detta enkla faktum.
Citera
2023-04-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag tolkar det du säger som att det även är polisens fel om de arresterar en pedofil, och rättsväsendets fel när de dömer pedofilen enligt gällande offentlighetsprincip, inte pedofilens eget fel som valt att begå sjuka handlingar. Det är liksom bättre att Dumpen avslöjar dessa män i tid än att familjen får reda på det på annat sätt senare, när det lika väl kan vara för sent.

På ett eller annat sätt får anhöriga oftast reda på skiten, så huruvida det är Dumpen eller någon annan som står för själva avslöjandet är egentligen sekundärt.

Att polisen arresterar en pedofil bidrar inte till att hela samhället pedofilens barn bor i blir varse om detta. Det kan hållas diskret och pedofilen får sitt straff ändå, utan att dennes barn behöver veta något ens, och i synnerhet behöver inte ungens omgivning få reda på det.

Är det så svårt för patetiska dumpningar att se skillnaden. Uppenbarligen.
Citera
2023-04-06, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Svaret är ja på samtliga frågor.
Och om du inbillar dig att barnen inte påverkas av att deras förälder blir uthängd till allmän beskådan så har dina klockor stannat för länge sen.
Jag förstår att du är så urbota dum så du inte ser detta enkla faktum.

Då kanske deras föräldrar skulle tänkt på detta innan de började söka efter barn att knulla på internet?

Hur jävla pervers är man inte om man har fru och barn, och samtidigt riskerar både sitt eget och sin familjs liv och välmående endast pga att tillfredsställa sina snedvridna lustar att antasta barn/minderåriga?

Skyll på föräldrarna, inte dumpen.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2023-04-06 kl. 19:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in