Citat:
Ursprungligen postat av
goofer
Jag är starkt kritisk till att två exmissbrukare, kåkafarare och skattesmitare nu skall försöka vara präktiga och fånga in peddos.
Jag menar att egentligen skiter de I barnen, de har hittat ett sätt att slippa jobba och få in pengar på swish, gåvor och donationer.
Jag tycker polisen skall sköta detta. Annars skall trovärdiga och skötsamma personer driva dumpen och då syfte att verkligen rädda barn och inte som nu få till smaskiga uthängningar som skall generera swish.
Jag har varit med här på flashback sedan flashback startade och jag skiter egentligen om pedofilerna blir uthängda.
Det är rattfyllot Sara och skattesmitar Patrik som jag tycker inte är trovärdiga, deras egna ryggsäckar sänker deras trovärdighet för mycket.
Så?
Struntar faktiskt fullständigt ifall de är ex-missbrukare eller inte. De missbrukar inte nu, vad jag vet.
Att ha haft drogmissbruk men lyckats komma ur det tyder snarare på karaktär.
Det är barn-knullare de jagar. Den lägst stående sortens människor på planeten. Vad är ett drogmissbruk eller en rattfylla i jämförelse?
Polisen sköter inte detta. Oavsett om man tycker att de borde. Förstår du? Just därför behövs sådana som dumpen.