2023-04-06, 14:35
Medlem
Undrar om Sjöberg och Nilsson jagar gäddor, såg dom nyss glida in på A6 köpcenter i Jönköping.
Citera
2023-04-06, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag är starkt kritisk till att två exmissbrukare, kåkafarare och skattesmitare nu skall försöka vara präktiga och fånga in peddos.
Jag menar att egentligen skiter de I barnen, de har hittat ett sätt att slippa jobba och få in pengar på swish, gåvor och donationer.

Jag tycker polisen skall sköta detta. Annars skall trovärdiga och skötsamma personer driva dumpen och då syfte att verkligen rädda barn och inte som nu få till smaskiga uthängningar som skall generera swish.

Jag har varit med här på flashback sedan flashback startade och jag skiter egentligen om pedofilerna blir uthängda.

Det är rattfyllot Sara och skattesmitar Patrik som jag tycker inte är trovärdiga, deras egna ryggsäckar sänker deras trovärdighet för mycket.

Så?

Struntar faktiskt fullständigt ifall de är ex-missbrukare eller inte. De missbrukar inte nu, vad jag vet.
Att ha haft drogmissbruk men lyckats komma ur det tyder snarare på karaktär.

Det är barn-knullare de jagar. Den lägst stående sortens människor på planeten. Vad är ett drogmissbruk eller en rattfylla i jämförelse?

Polisen sköter inte detta. Oavsett om man tycker att de borde. Förstår du? Just därför behövs sådana som dumpen.
Citera
2023-04-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Har kommenterat så många gånger på dumpens kommentarsfält på deras publiceringar. Det spelar ingen roll vad man skriver. Allting som är någon form av kritik eller de som försöker vara emot deras egna agenda så vägrar de publicera dessa kommentarer så folk kan se.

Så öppna som de är att publicera ansikte, chattar och information om folk så kan de inte ens publicera kommentarer som de själva tycker inte passar deras agenda.

Sjuka människor är ni allihopa. Förövare, dumpen anhängare och ni som jobbar för dumpen.

Självklart är det så att de inte släpper in kritik längre. De är ju ett företag numer. Hur du än känner så är det deras sida och de bestämmer vad som får stå där. Rätt enkelt.
Citera
2023-04-06, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radio-ochTV-verket
Jag vet exakt vilket pack det är som ligger bakom dumpen. Dubbelmoral har dom så det stänker. Har god lust att outa äckeln. Samtliga så får dom känna.
Att DU och NI inte skäms. Tvi fan så djupt ruttet.

Bara outa, varför inte ?
Citera
2023-04-06, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag är starkt kritisk till att två exmissbrukare, kåkafarare och skattesmitare nu skall försöka vara präktiga och fånga in peddos.
Jag menar att egentligen skiter de I barnen, de har hittat ett sätt att slippa jobba och få in pengar på swish, gåvor och donationer.

Jag tycker polisen skall sköta detta. Annars skall trovärdiga och skötsamma personer driva dumpen och då syfte att verkligen rädda barn och inte som nu få till smaskiga uthängningar som skall generera swish.

Jag har varit med här på flashback sedan flashback startade och jag skiter egentligen om pedofilerna blir uthängda.

Det är rattfyllot Sara och skattesmitar Patrik som jag tycker inte är trovärdiga, deras egna ryggsäckar sänker deras trovärdighet för mycket.

Så?
De gör ett bra jobb att belysa förekomsten av vuxna som söker barn i sexuellt syfte. Stör det dig så?
Citera
2023-04-06, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radio-ochTV-verket
Jag vet exakt vilket pack det är som ligger bakom dumpen. Dubbelmoral har dom så det stänker. Har god lust att outa äckeln. Samtliga så får dom känna.
Att DU och NI inte skäms. Tvi fan så djupt ruttet.
Ha ha, har du kommit på det nu
Står ju stort och tydligt Sara Nilsson och Patrik Sjöberg.
Finns inget nytt för dig att outa då de själva går ut med det.
Citera
2023-04-06, 18:06
Medlem
Citat:
Har kommenterat så många gånger på dumpens kommentarsfält på deras publiceringar. Det spelar ingen roll vad man skriver. Allting som är någon form av kritik eller de som försöker vara emot deras egna agenda så vägrar de publicera dessa kommentarer så folk kan se.

Så öppna som de är att publicera ansikte, chattar och information om folk så kan de inte ens publicera kommentarer som de själva tycker inte passar deras agenda.

Sjuka människor är ni allihopa. Förövare, dumpen anhängare och ni som jobbar för dumpen.
Det låter allvarligt. Vari består din kritik? Att Sara är tjock och har använt narkotikum?
Citera
2023-04-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Människor som Dumpen inte gillar hamnar på Dumpen.
Läste att du blivit tillagd av Dumpens Facebook! Man undrar varför.
Citera
2023-04-06, 18:15
Medlem
Citat:

Men inte på Facebook väl gubbe lille? Dina kommentarer strider säkert mot Facebooks regler, med tanke på hur du uttrycker dig här.
Citera
2023-04-06, 18:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Ha ha, har du kommit på det nu
Står ju stort och tydligt Sara Nilsson och Patrik Sjöberg.
Finns inget nytt för dig att outa då de själva går ut med det.
Sar33as 33 domar skulle vara intressanta att läsa, och gotta sig i. Ska man göra så, knappast, men att läsa om en som exponerar andras svaga punkter är det helt okej.
Citera
2023-04-06, 18:21
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Läste att du blivit tillagd av Dumpens Facebook! Man undrar varför.
Jaså, du säger att Dumpen börjat skriva om flashbackanvändare nu? En skärmdump skulle inte skada.
Citera
2023-04-06, 18:25
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
De gör ett bra jobb att belysa förekomsten av vuxna som söker barn i sexuellt syfte. Stör det dig så?
Jobbet stör mig inte, men de två bidrsgsparasiterna stör mig mycket.
Och som stör mig nest är den dumma pöbeln som skickar pengar till dessa två snyltare.

Jobbet kan göras av bättre folk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in