2023-04-04, 21:39
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Sjödal har lekt lite med ketchupflaskan, vill göra reklam för sin sida där han och träskhäxan barnlajvar och sexchattar med vuxna.
Sjödal? 😂
Citera
2023-04-04, 21:44
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Så det är ok när dumpen förstör barns liv? Jag tolkar ditt svar så.
I det avseendet är det ingen som helst skillnad på dumpen och gäddor.
De båda förstör potentiellt barns liv.
Den sanningen kan du inte förneka.
På vilket sätt förstör Dumpen barns liv? Vad menar du?
”Den sanningen kan du inte förneka?”
Vilken sanning talar du om?

Jag är förresten inte intresserad av dina svar!
I denna tråden diskuterar vi gäddorna!
Citera
2023-04-04, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Det svåra som arbetsgivaren dock måste ta ställning till är ju sådana frågor som hur arbetsklimatet riskerar utvecklas framöver. Påverkas arbetsförhållandena negativt när gäddans kollegor får nys om allt? Det kan ju ganska snabbt uppstå i det närmaste ohållbara situationer.
Jovisst men det är liksom varken gäddans eller dumpens fel. Folk måste lära sig att sköta allting kliniskt och inte blanda in känslor.
Om arbetsförhållandena påverkas negativt så är det de (ledningen eller kollegerna) som inte kan hantera situationen på arbetsplatserna som är skyldiga och i så fall de som ska avskedas eller avsäga sig sin VD-roll eller vad det nu kan vara.
Givet att gäddorna har fasta anställningar så skall de arbeta kvar på dagisplatserna. Så enkelt är det.
Citera
2023-04-04, 21:55
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeredsframtid
Jovisst men det är liksom varken gäddans eller dumpens fel. Folk måste lära sig att sköta allting kliniskt och inte blanda in känslor.
Om arbetsförhållandena påverkas negativt så är det de (ledningen eller kollegerna) som inte kan hantera situationen på arbetsplatserna som är skyldiga och i så fall de som ska avskedas eller avsäga sig sin VD-roll eller vad det nu kan vara.
Givet att gäddorna har fasta anställningar så skall de arbeta kvar på dagisplatserna. Så enkelt är det.
Vad gör man om föräldrarna protesterar och inte vill lämna sina barn på dagis om Gäddan är kvar där?
Citera
2023-04-04, 22:00
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
På vilket sätt förstör Dumpen barns liv? Vad menar du?
”Den sanningen kan du inte förneka?”
Vilken sanning talar du om?

Jag är förresten inte intresserad av dina svar!
I denna tråden diskuterar vi gäddorna!
Eller nej! Det är jag som är i fel tråd😂 förlåt
Citera
2023-04-04, 22:03
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Polis hängdes ut av Dumpen – är fortsatt i tjänst: "Två olika perspektiv"
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1138480-polis-hangdes-ut-av-dumpen-ar-fortsatt-i-tjanst-tva-olika-perspektiv
Citera
2023-04-04, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad gör man om föräldrarna protesterar och inte vill lämna sina barn på dagis om Gäddan är kvar där?
Förutsatt att dumpens uthängningar om pedofiler på dagis är lagliga eller om inte frågan har prövats rättsligt.
På samma sätt som dagis kan få fördelaktiga konkurrensfördelar av ett av tusen olika orsaker så kan samma dagis få negativa konkurrensfördelar. Så fungerar en öppen marknad. Det finns väl ingen som kan tvinga föräldrarna att inte byta dagis.
Som rektor på dagis (eller vad titeln kallas på sådana ställen). Om man inte kan hantera situationen så ska man inte vara rektor. Svar: Gilla läget eller avgå.

nyheter24.se "Det ena är en stringent bedömning om vi ska inleda ett disciplinärt förfarande" På vilka grunder... Vad har polismannen gjort för att polisledningen ens ska ha mage att uttala sig så?
Han skickade inte ens ofredande nakenbilder.
Om det är någon som ska följa lagen så är det polisväsendet. Frågan blir vad pågår?
Senast redigerad av Angeredsframtid 2023-04-04 kl. 22:28.
Citera
2023-04-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Eller nej! Det är jag som är i fel tråd😂 förlåt
Bra där, den här tråden behöver lite ärlig självkritik
Citera
2023-04-04, 22:14
Avslutad
Det var faktiskt bra gjort av Sjöberg att inte slå tillbaka mot den lite äldre och mindre gubben som är/var polis, i senaste uthängningen. Annat kan man säga om misshandeln av Tweedy - många mot en.
Citera
2023-04-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1138480-polis-hangdes-ut-av-dumpen-ar-fortsatt-i-tjanst-tva-olika-perspektiv
Proffsigt hanterat av polisen som kommenterade. Han borde kanske inte mött upp medan han var på pass. Kanske ger en smäll på fingrarna... i övrigt tror jag mest på annan tjänstgöringsort och evt ett område inom kåren med lite kontaktyta mot ungdom.
Citera
2023-04-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Proffsigt hanterat av polisen som kommenterade. Han borde kanske inte mött upp medan han var på pass. Kanske ger en smäll på fingrarna... i övrigt tror jag mest på annan tjänstgöringsort och evt ett område inom kåren med lite kontaktyta mot ungdom.

Blir nog en karriär på hittegodsavdelningen för honom.
Citera
2023-04-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Så det är ok när dumpen förstör barns liv? Jag tolkar ditt svar så.
I det avseendet är det ingen som helst skillnad på dumpen och gäddor.
De båda förstör potentiellt barns liv.
Den sanningen kan du inte förneka.
Dumpen förstör inte barns liv. Barnens förälder förstör barnets liv med de handlingar som Dumpen exponerat. Svårt att begripa för dig?

Förstör biljettkontrollanten din resa om du blir påkommen med att planka och avkastad?
Förstör tullen din resa när de hittar dina kontraband?
Förstör läraren din utbildning när du avslöjas med fusk på tentan?
Förstör polisen ditt liv om de kommer på dig med ett brott?

Förstör de som pekar och skrattar åt att du går utan byxor med din mikropenis dinglande ditt liv för de påkallar det?

Så korkad så klockorna stannar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in