Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Varken fegt eller dolt att redogöra för sin åsikt i en synk. Den kan ju sen ses av den person man omtalar!
Nu gav han ju inte Marcus någon direkt kritik just i detta förgiftningsfall. Däremot var det Oskar som slog upp växten i deras sk överlevnadshäfte och konstaterade att den kan vara giftig. Det kan han ju verkligen inte klandras för. Det som växer vilt brukar ju också vara av helt annan kvalité än det framodlade vilket Marcus borde ha reflekterat över.
Att vinnlägga sig om att personer i ens omgivning skall känna sig värdefulla är ju en mycket positiv medmänsklig egenskap. Hade han sagt det motsatta hade jag förstått din indignation.
Såja, nu räcker det för stunden för min del med Oskar vs Marcus

kanske det framöver visar sig (
även för mig) att Oskar verkligen är en veritabel skitstövel - hitintills icke så!
Så det är inte fegt att bara framföra sin negativa åsikt om en person i en synk och inte face-to-face?
Jo han ger kritik i princip varje synk när han nämner Marcus.
Men snälla, han gör det i spelsyfte när han fjäskar för andra, hade jag också gjort. I synkarna så behöver han inte tänka på spelet och då ser man vad är egentligen är för slags person. Anledningen till att jag återkommer till synkarna är för att det verkar inte som Oskar har samma jargong med deltagarna som i synken. Marcus blev helt chockad/förvånad när han fick veta att Oskar varit drivande i att få ut honom. Det bekräftar bara min teori om att Oskar bara spelar spelet och inte är så trevlig som han verkar.
Det roligaste var väl när Oskar hävdade att Marcus måste "bevisa sig" för honom. Underhållning.