Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-06, 08:34
  #973
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
För att Peter själv gått ut med det.

Var har du sett det?
2023-04-06, 09:16
  #974
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Peter sade alltså den kvinnliga versionen av n-ordet om Christina när han berömde henne efter en tävling och fick därför åka hem då Zeki sade det till produktionen…

Zeki verkar dock kunna bete sig hur som helst utan att bli hemskickad.

Det låter mycket rimligt, (ganska likt händelseförloppet som resulterade i att hippien Tommie fick lämna förra året), men vart har du fått det ifrån? Finns det någon källa?
2023-04-06, 10:19
  #975
Medlem
Försöker Fabian vara rolig när han pratar om att han är gud gåva till alla kvinnor?
2023-04-06, 11:46
  #976
Medlem
Episkt med Marcus förgiftning, han kommer nog inte vara så jävla styv nu, ahaha. Svansen mellan benen och vara lite mer ödmjuk.
Jag hade tagit livet av mig i gränslandet, jävla fjollor hela bunten. Elin är uber jobbig och Zeki är blatte delux.
2023-04-06, 11:51
  #977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Sanna är visst säsongens milf.

51 åring, som vill vara som en tonåring på sitt Instagram @strandsannas

Citat:
Ursprungligen postat av chaga

Btw, jag tror Dennis i unga laget vinner Robinson.

2023-04-06, 11:55
  #978
Medlem
Äntligen händer det ngt! En deltagare försöker förgifta dom andra för att vinna. Tyvärr hann bara en äta innan de kom på honom. Sedan försöker han låtsas att det inte var meningen och alla sväljer lögnen.
2023-04-06, 12:57
  #979
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hade han haft lite bättre kunskap om ätliga/oätliga växter hade han kanske provsmakat själv först för säkerhets skull. Undrar om han ser skillnad på champinjoner och vit flugsvamp

Hur som helst, han förlorade den interna kampen med Oskar om vem av dem som vet och kan mest om överlevnad.

Jag gissar att Oskar gjorde high five med sig själv när Dennis kom med tungan ute som öns egen Ica-Jerry

Kan bara hålla med dig fullt ut! Desutom steg Oskar's status nu i gruppen och Marcus kan ligga illa till överlag i sin trovärdighet av vildmarkskunskaper och det ÄVEN om Marcus troligtvis kan en del annat bra för laget
2023-04-06, 12:58
  #980
Moderator
Oddballs avatar
Första veckan grät sig Alva igenom och sen dess är hon helt osynlig, är hon på väg att klappa ihop?
2023-04-06, 13:02
  #981
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Första veckan grät sig Alva igenom och sen dess är hon helt osynlig, är hon på väg att klappa ihop?

Verkar som att Alva vill ligga lågt och lider i tysthet över att ha visat sig som en "skör" lagledare som tagit rätt märkliga beslut om vilka deltagare som är "den svagaste länken" i laget. Hon har inte vad jag har sett heller visat sig särskilt duktig i tävlingarna tycker jag. Inte så att hon höjs till skyarna om att vara vare sig klipsk eller stark utan snarare en medelmåtta i prestation.

Finns ju också ett uttryck som kan passa henne: Man ska inte gråta över spilld mjölk.
2023-04-06, 13:16
  #982
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det låter mycket rimligt, (ganska likt händelseförloppet som resulterade i att hippien Tommie fick lämna förra året), men vart har du fått det ifrån? Finns det någon källa?

Han skrev det på FB igår
2023-04-06, 13:18
  #983
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Verkar som att Alva vill ligga lågt och lider i tysthet över att ha visat sig som en "skör" lagledare som tagit rätt märkliga beslut om vilka deltagare som är "den svagaste länken" i laget. Hon har inte vad jag har sett heller visat sig särskilt duktig i tävlingarna tycker jag. Inte så att hon höjs till skyarna om att vara vare sig klipsk eller stark utan snarare en medelmåtta i prestation.

Finns ju också ett uttryck som kan passa henne: Man ska inte gråta över spilld mjölk.

"Som man bäddar får man ligga" passar henne bättre. Hon hade behövt ett rejält ligg!
2023-04-06, 13:26
  #984
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Han skrev det på FB igår

Aha, försökte hitta hans profil förut, men lyckades inte. Har du länk eller screenshot?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback