2019-06-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Det r slut med mnskligheten ...
Tom bland ointressanta svenska artister r Maggio ointressant, skulle hellre ta en burk mask n att se henne p Grnan.
Publikrekord? Det r ju fan skamligt, nr riktiga artister som Robert Plant, Sting, Lenny Krawitz m fl kommer och spelar.

Fattar man inte att Maggio varit Sveriges pop-prinsessa och numera popdrottning i flera r och inte inser att hon r en duktig artist svl som ltskrivare ska man hlla sig borta frn tangentbordet. Lenny Kravitz?? Vem fan bryr sig om honom numera...
Citera
2019-06-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staaarboy
Fattar man inte att Maggio varit Sveriges pop-prinsessa och numera popdrottning i flera r och inte inser att hon r en duktig artist svl som ltskrivare ska man hlla sig borta frn tangentbordet. Lenny Kravitz?? Vem fan bryr sig om honom numera...

Jag lskar henne!!
Citera
2019-06-15, 20:54
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staaarboy

Citat:
Ursprungligen postat av axioms
Jag lskar henne!!
Jaja, det fr ni gra om ni vill, det gr henne inte bttre. Ingen kommer minnas henne om 20 r, nr folk fortfarande kommer att lyssna p Plant och Kravitz.
Popdrottning, det var vl Eva Dahlgren, vem minns henne idag? Veronica gr samma vg som alla 80- och 90-tals popdrottningar, till glmskan. Rtteligen.
Inte en lt man kommer att minnas.
Citera
2019-06-16, 20:30
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Jaja, det fr ni gra om ni vill, det gr henne inte bttre. Ingen kommer minnas henne om 20 r, nr folk fortfarande kommer att lyssna p Plant och Kravitz.
Popdrottning, det var vl Eva Dahlgren, vem minns henne idag? Veronica gr samma vg som alla 80- och 90-tals popdrottningar, till glmskan. Rtteligen.
Inte en lt man kommer att minnas.

Hemskt men sant kanske.
Vem vet vad framtiden utvisar.
Citera
2020-04-10, 23:15
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Veronica Maggio kommer sent att glmmas, alla hennes ltar r riktiga under. Precis som med Kent s kommer man blicka tillbaka p detta i decennier.
Citera
2020-05-13, 20:25
Medlem
Adelaides avatar
Jag gillar ngra av hennes ltar. 17 r t.ex r vldigt skn att lyssna p. ven Hela Huset r bra.

Inget jag skulle resa lngt fr att se live, men mysig musik att lyssna p r det ju absolut.
Citera
2020-08-18, 17:05
Medlem
Den 29 augusti hller Veronica Maggio en coronaskrad konsert p hemlig plats. Intresserade fans kan dock inte kpa en biljett de mste hitta och vinna en.

https://www.expressen.se/noje/veroni...emlig-konsert/
Citera
2021-07-29, 02:14
Medlem
Rebali179s avatar
Undrar om det kommer nytt material med Veronica Maggio snart.
Skulle vara intressant med en live skiva
Citera
2022-07-22, 19:39
Medlem
Har hrt en del av hennes ltar nr de har rkat spelas p radio sen ungefr 2014, och jod, hon r trevlig att hra p.
Hon verkar ha ganska sta ltar i stil med "Jag Kommer" och "Vlkommen In", och hon verkar ha en rtt behaglig personlighet ocks.

Ska nog gra en djupdykning i hennes album inom en snar framtid.
Citera
2022-12-08, 10:29
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Nn mer n jag som gtt och blivit frlskad i den hr lilla snglrkan?
Frvna mig sjlv genom att g och nynna p hennes frra singel Dumpa mig, brukar inte lyssna p snn musik i vanliga fall. Rkade sen hra den senare Njd och vart helt sld.

Jag r gift sen mnga r men hon r helt fantastisk.

Jag har hrt ett rykte om att hon r DIFare ocks. Man mrker det p sprket det r lite rakare p norra sidan av stan.
Citera
2023-03-30, 14:32
Medlem
Hussefars avatar
Fan vad jag str mig p att hennes utmrkta Self Esteem-cover inte finns p Spotify. Man mste g in p youtube fr att hra den. Den hade varit guld vrd att kunna slnga in i ngon av mina favvo-spellistor.

Hoppas att frken Maggio lser trden d och d om sig sjlv.
Citera
2023-04-05, 13:56
Medlem
David_Ss avatar
Hennes man ska vara lycklig!
Tror Maggio r en toppen kvinna p mnga stt😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem