2013-10-10, 21:31
Medlem
Rubrik01s avatar
"Låtsas som det regnar" är en låt som finns på senaste skivan och den är helt fantastisk.
Citera
2013-10-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Hennes nya album är riktigt bra, gillar den verkligen. Nästan så att jag blir sugen på att köpa biljett till hennes konsert på Hovet, men inte riktigt ändå.

Riktigt bra skiva tycker jag. Bara lyssnat några gånger dock. Såg henne live på Malmöfestivalen 2011 då hypen kring hennes senaste skiva var som störst. Alla i publiken kunde alla hennes låtar utantill så det bidrog nog till att jag tyckte framträdandet var så bra. Speciellt duetten med Daniel Adams Ray .
Citera
2013-12-27, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubrik01
"Låtsas som det regnar" är en låt som finns på senaste skivan och den är helt fantastisk.

Ja den är riktigt bra!! Texten i "Hädanefter" är magisk!
Citera
2013-12-28, 14:05
Medlem
JazzIsNotDeads avatar
Det här är ingen jävla skvallertråd. Snacket om Gambia och heroin får ni ta i Kändisskvaller.

OT raderat.

/Mod.
Citera
2016-05-01, 09:49
Medlem
smellyproofs avatar
Hon har släppt ni singel och snart nytt album. Ingen som bryr sig längre?
Citera
2016-05-29, 15:53
Medlem
Har nu lyssnat igenom hennes nya album 10 gånger och kan återigen konstatera att Maggio har levererat igen.
Citera
2016-05-31, 12:10
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Hon har släppt ni singel och snart nytt album. Ingen som bryr sig längre?

Sannolikt inte...

Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Slipper man hennes skraltiga sång och hennes talfel om man betalar för biljetten?

Har det hänt något med sången och talfelet?
Citera
2016-06-20, 17:20
Medlem
lossnuss avatar
Såg denna bilden när jag kollade runt lite.
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...S5Xk_RBvFSlAwE
Jag tänkte va fan är det här ? nån slags halloween bild eller?
Nej hon ser tydligen ut så här nu ! Då tänker jag inte på hårfärgen som jag tycker är ok, men va faan vad hon har åldrats...är det ciggen som hon sjunger om i varenda jävla låt som har tagit ut sin rätt ?
Citera
2019-06-07, 09:59
Medlem
Grattis till Veronica Maggio. Publikrekord på Gröna lund. 51 000 konsertgäster under tre dagar.

https://www.svd.se/veronica-maggio-s...strongs-rekord
Citera
2019-06-09, 11:45
Medlem
Fattar inte riktigt med hennes nya album. Ska man släppa det två gånger, den första 14 juni och den andra i slutet av september?
Citera
2019-06-09, 22:15
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Grattis till Veronica Maggio. Publikrekord på Gröna lund. 51 000 konsertgäster under tre dagar.

https://www.svd.se/veronica-maggio-s...strongs-rekord
Det är slut med mänskligheten ...
Tom bland ointressanta svenska artister är Maggio ointressant, skulle hellre äta en burk mask än att se henne på Grönan.
Publikrekord? Det är ju fan skamligt, när riktiga artister som Robert Plant, Sting, Lenny Krawitz m fl kommer och spelar.
Citera
2019-06-10, 09:27
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Det är slut med mänskligheten ...
Tom bland ointressanta svenska artister är Maggio ointressant, skulle hellre äta en burk mask än att se henne på Grönan.
Publikrekord? Det är ju fan skamligt, när riktiga artister som Robert Plant, Sting, Lenny Krawitz m fl kommer och spelar.
Är väl fler % yngre än äldre som går på spelningar speciellt Grönan då man kan komma undan billigt med gröna kortet. Därav rekord gissar jag, inte nämnvärt sämre än Sting och snäppet snyggare dock inget med musiken att göra men kan ju spela viss roll om musiken är dålig dock gillar jag minst 1 av hennes låtar allafall live versionen från skansen men den togs bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in