Nn mer n jag som gtt och blivit frlskad i den hr lilla snglrkan?
Frvna mig sjlv genom att g och nynna p hennes frra singel Dumpa mig, brukar inte lyssna p snn musik i vanliga fall. Rkade sen hra den senare Njd och vart helt sld.
Fy fan tjej polare har fittat sig en mnad och sagt "Lyssna den hr lten d kommer du tycka hon r bra!" och hon r s hemskt usel att hon borde begrava sig sjlv levande :yes;
Nu tycker jag ni r orttvisa. Hennes lter r ju superskna, trallvnliga och det bara skriker hit om dom. Sen vet jag inte om de kommer hlla i ett helt album men de har funkat hittils
Jag tycker hennes rst r vldigt fin och lten Njd r underhllande. Hon r lite fr lng och smal fr att jag ska tycka "ja vad st hon r", men visst ser hon bra ut.
Lten Njd r i min mening betydligt bttre n det genomsnittliga skvalet ifrn radion, vilket r ett tmligen gott betyg! St r hon ocks.
Det skriver jag absolut under p, Njd r riktigt charmig. Vilket r betydligt mer n jag kan sga om Dumpa mig som nr den hade hg rotation p radion var en irriterande plga.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!