2006-07-29, 02:29
Medlem
skelgds avatar
Nn mer n jag som gtt och blivit frlskad i den hr lilla snglrkan?
Frvna mig sjlv genom att g och nynna p hennes frra singel Dumpa mig, brukar inte lyssna p snn musik i vanliga fall. Rkade sen hra den senare Njd och vart helt sld.
Citera
2006-07-30, 17:53
Bannlyst
Mste instmma, tyvrr.
Den r s jobbigt trallvnlig den dr lten, sitter i flera dagar efter att man hrt den. FAN!

Ska genast tanka ner den nya och se vad den gr fr.
Citera
2006-07-30, 19:24
Medlem
galts avatar
Nej jag r inte frlskad i henne. Jag skulle visserligen kanske hysa lite krlek t den som skr av hennes redan defekta stmband.
Citera
2006-07-30, 23:54
Medlem
_R_s avatar
hon lter ju s jvla puttig o nuttig... utan charm...
Citera
2006-07-31, 00:11
Medlem
bozze4evigts avatar
r det hon som sjunger den dr Aldrig njd? Om s r fallet, stryp henne!!
Citera
2006-07-31, 02:39
Medlem
indulgences avatar
Fy fan tjej polare har fittat sig en mnad och sagt "Lyssna den hr lten d kommer du tycka hon r bra!" och hon r s hemskt usel att hon borde begrava sig sjlv levande :yes;
Citera
2006-07-31, 06:44
Medlem
LittleDaves avatar
Nu tycker jag ni r orttvisa. Hennes lter r ju superskna, trallvnliga och det bara skriker hit om dom. Sen vet jag inte om de kommer hlla i ett helt album men de har funkat hittils
Citera
2006-07-31, 08:34
Medlem
Arcadias avatar
Lten Njd r i min mening betydligt bttre n det genomsnittliga skvalet ifrn radion, vilket r ett tmligen gott betyg! St r hon ocks.
Citera
2006-07-31, 08:48
Medlem
LittleDaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcadia
Lten Njd r i min mening betydligt bttre n det genomsnittliga skvalet ifrn radion, vilket r ett tmligen gott betyg! St r hon ocks.

Jag tycker du verkar vara en smart mnniska
Citera
2006-07-31, 09:13
Medlem
k1ng3ns avatar
Hon sjunger fantastiskt mysigt skulle jag vilja sga. Man fastnar i hennes ltar utan att tycka om dom jttemycket. Sen r hon ju skitfin. Bilder ngon?
Citera
2006-07-31, 09:29
Medlem
Jag tycker hennes rst r vldigt fin och lten Njd r underhllande. Hon r lite fr lng och smal fr att jag ska tycka "ja vad st hon r", men visst ser hon bra ut.
Citera
2006-07-31, 09:35
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcadia
Det skriver jag absolut under p, Njd r riktigt charmig. Vilket r betydligt mer n jag kan sga om Dumpa mig som nr den hade hg rotation p radion var en irriterande plga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in