Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
Även om jag personligen inte har så mycket att förlora då jag är skild så skulle jag aldrig våga kontakta nån på rosasidan i Sverige. Om man blev haffad så är risken stor att man blir omplacerad på jobbet ned till arkivet, typ. Om man lagligt kan få sparken vet jag inte men skammen att vara "en sexköpare" dvs nån som utnyttjar kvinnor skulle vara svår att bära.
Personligen så tycker jag att det borde vara lagligt. Det är ju helt sjukt enligt mig att det är lagligt att sälja men inte tvärtom. Det blir liksom inte juste.
Det såg man ju nu när den här moderaten som blev utpressad på pengar av två st horor.
Jag har två frågor.
Hur ser ni på att det är förbjudet för män att köpa sex?
Händer det ofta att män avbryter träffen pga rädsla för att åka fast? För jag antar att ni träffar många män inom politik, myndigheter som kan förlora precis allt.
Men sexköpslagen är väl inte ämnet för tråden?! Vet inte hur många gånger vi sagt detta. Försvinn horder av män som vill prata om sexköpslagen, skatt och stora kukar, schas!
Ordet ofta förutsätter det händer män avbryter träffar p.g.a. paranoia, men nej aldrig hänt. Inte ens med män på viktiga poster.
HAHA tänk om det hände: Hjälp! Jag blev så drabbad av sexköpslagen
mentalt vi måste avbryta här! AaAaAaH paranoid schizofreni!