Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian_
Nhl puls funkar inte som enda nhl podden i veckan längre. Jag tycker faktiskt att det var bättre utan uffe. Det blir extremt nördigt och nästan aldrig vanligt aktuellt snack. Jag vet inte varför det är så. Uffe verkar sympatisk och skulle kunna gå med på att vara aktuell men det är som att främst adam har stöpt om hela programmet. Konstiga trejder och phillys tredje kedja ena veckan. Skumma kontrakt för 28 åriga europeer nästa. Jag saknar snacket om de heta lagen och de vanliga topp 50 spelare i ligan. När det snackades i detalj om kaprizov, fiala och pasternack istället för 3 okända powerforwards från 2008.
Brukar förutom NHL-puls lyssna på Sportbladets podd, Veckans NHL och Svenska Fans.
Veckans NHL kanske är vad du söker? De kan ofta vara rätt tillrättalagda men å andra sidan kommer de med kompetenta synpunkter och analyser samt aktuella samtalsämnen, i synnerhet Davud, Patrik och Olof. Jag gillar programpunkterna med nyhetssvep och sedan någon djupdykande analys.
Sportbladets podd är också en favorit, men den behöver nog ingen vidare presentation, har såklart stort svenskfokus med tanke på Pers uppdrag.
Svenska Fans går ju nu i graven. De är långt ifrån tillrättalagda och gillar inte svenskfokus (förutom Sebbe), däremot kan de bli väldigt långdragna och insnöade på sina respektive lag. Kunniga men ibland lite väl kritiska och pessimistiska bara för sakens skull.