2023-04-04, 10:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vill minnas 70%-70% enligt han själv i nån intervju men kan säkert ha ändrats eller så minns jag fel. Sen hur mycket det faktiskt blivit/varit vetefan.

Ja jag tycker inte synd om honom direkt. Ingen tvingade honom.

Men han ger ju lite adhd-vibbar så han har väl antagligen ingen känsla för vad han egentligen klarar av. Det klassiska "många bollar i luften" men sen tappar han alla
Tär på krafterna att handskas med Lemic.
Citera
2023-04-04, 10:02
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Tär på krafterna att handskas med Lemic.

Och Goitom som viskar "Jag hade spelat i svenska landslaget om det inte vore för rasismen i Sverige" genom ventilationssystemet på kontoret varje dag
Citera
2023-04-04, 10:02
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Erabi Erabi? Är det han som sitter på bänken medan Saidi startar? Kewl story.

Yeah mot Degen, Häcken lite annorlunda

Apropå, var får man tag på en riktigt bra halv eller helst hel special
Senast redigerad av bananjuice 2023-04-04 kl. 10:05.
Citera
2023-04-04, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Yeah mot Degen, Häcken lite annorlunda

Apropå, var får man tag på en riktigt bra halv eller helst hel special

Så du tänker att den övergödda lilla kycklingen kommer ha ett fysiskt övertag mot dom mänskliga bergen Hammar/Hovland? Det är ingen div.1 fysik på dom grabbarna direkt.

Finns inga bra hel special på Hisingen längre. Förr i tiden var det Sibylla vid Ramberget som var magnifik och innan dess Arnolds på Eketrägatan. Men ingen av dom finns ju kvar längre. Nu får jag åka till Harrys i Stora Höga när jag vill ha en vettig korv.
Citera
2023-04-04, 10:16
Medlem
eternussermos avatar
Kan tänka mig att finansinspektionen kan komma att vara intresserade av skumraskaffärerna som aktiebolaget från Solna gjort.
Citera
2023-04-04, 11:00
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Så du tänker att den övergödda lilla kycklingen kommer ha ett fysiskt övertag mot dom mänskliga bergen Hammar/Hovland? Det är ingen div.1 fysik på dom grabbarna direkt.

Finns inga bra hel special på Hisingen längre. Förr i tiden var det Sibylla vid Ramberget som var magnifik och innan dess Arnolds på Eketrägatan. Men ingen av dom finns ju kvar längre. Nu får jag åka till Harrys i Stora Höga när jag vill ha en vettig korv.

Tveklöst! Madjed/Erabi/Tekie start, unga Bajen. Skämt åsido så såg ni ju väntat vassa ut och det blir knivigt, men kan bli en bra match.

Fan, att ön är på sådan dekis dock. Beroende på hur det blir att jag kör kanske ett stopp på Harrys inte är omöjligt ändå..
Citera
2023-04-04, 11:30
Medlem
Londons avatar
Va fan. Var övertygad om att han skulle hinna klippa tränarrollen som tf också innan någon stoppade tågkraschen.

Sen "tjänstledigt" my ass. Lycka till som styrelse att sparka vd, sportchef och säkert chefscout också på ett och samma bräde och förvänta sig att behålla stämmans förtroende.
Citera
2023-04-04, 11:30
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Kan tänka mig att finansinspektionen kan komma att vara intresserade av skumraskaffärerna som aktiebolaget från Solna gjort.

lycka till hitta ett kritiskt aik fan här lemic runkaren teu och andra gökarna har fullt upp med hålla lemic ryggen, hata bajen och hylla guidetto istället för att se allt negativt som håller på förvärva klubbens läge
Citera
2023-04-04, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Tveklöst! Madjed/Erabi/Tekie start, unga Bajen. Skämt åsido så såg ni ju väntat vassa ut och det blir knivigt, men kan bli en bra match.

Fan, att ön är på sådan dekis dock. Beroende på hur det blir att jag kör kanske ett stopp på Harrys inte är omöjligt ändå..
Ja det är fan bedrövligt. Jag tror att Thejacket är lite ansvarig för det. En labil f.d Hisingebo som springer runt och slänger fisksås på varenda korv han ser är förmodligen dåligt för affärerna.
Citera
2023-04-04, 12:22
Medlem
Tjena gnaget, hur är läget?
Citera
2023-04-04, 12:37
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ja det är fan bedrövligt. Jag tror att Thejacket är lite ansvarig för det. En labil f.d Hisingebo som springer runt och slänger fisksås på varenda korv han ser är förmodligen dåligt för affärerna.
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/gustafson-kan-bli-borta-lange-ersattaren-hyllas-det-basta-han-gjort/

Simon Gustafson med blödning i höften.

Trist.
Citera
2023-04-04, 12:37
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Råttpacket har inte särskilt roligt nu, uttåg i cupen mot Bajen, förlust i premiären mot HBK och nu ska den dumme fan Lindberg ta tjänstledigt.

Åk bara ner ingen kommer sakna er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in