2023-04-04, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/gustafson-kan-bli-borta-lange-ersattaren-hyllas-det-basta-han-gjort/

Simon Gustafson med blödning i höften.

Trist.

Trist, men med tanke på att Romeo var bäst på planen igår är det ingen katastrof. Sedan såg Dahbo modig ut den lilla stunden han fick spela.

Du vet den där Dahbo som är bättre än Bergvall?
Citera
2023-04-04, 13:14
Avslutad
Kul att Elfsborg hade sin bästa publiksiffra igår sedan ett möte med Hammarby före pandemin. Alla vill se Häcken?
Citera
2023-04-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kul att Elfsborg hade sin bästa publiksiffra igår sedan ett möte med Hammarby före pandemin. Alla vill se Häcken?

Kul förstås! Om det hade varit sant.

Elfsborg hade högre publiksiffra mot Götet både 2021 och 2022, högre mot aik både 2021 och 2022 och högre mot Hammarby 2022.
Citera
2023-04-04, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie

Elfsborg hade högre publiksiffra mot Götet både 2021 och 2022, högre mot aik både 2021 och 2022 och högre mot Hammarby 2022.
Alla vill se Hammarby, Aik och Göteborg men SEN vill alla se Häcken också...
Citera
2023-04-04, 13:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie

Ser ut som du har rätt. Svag artikel från Fotbolldirekt.

https://fotbolldirekt.se/2023/04/04/just-nu-arets-premiarsiffror-krossar-fjolarets

Citat:
För Elfsborg på Borås Arena var det mot BK Häcken deras i särklass största siffra sedan Hammarby var på besök innan pandemin med 8 194 åskådare under måndagen.
Citera
2023-04-04, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Alla vill se Hammarby, Aik och Göteborg men SEN vill alla se Häcken också...
Kul ändå att Häcken är däruppe strax bakom några av dom stora publiklagen och före andra storlag som t ex MFF och DIF.
Citera
2023-04-04, 13:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Utom göteborgare.
Citera
2023-04-04, 13:54
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Trist, men med tanke på att Romeo var bäst på planen igår är det ingen katastrof. Sedan såg Dahbo modig ut den lilla stunden han fick spela.

Du vet den där Dahbo som är bättre än Bergvall?
Dahbo är väl en del av den berömda tredjeelvan som få kan mäta sig med!
Citera
2023-04-04, 13:56
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ja det är fan bedrövligt. Jag tror att Thejacket är lite ansvarig för det. En labil f.d Hisingebo som springer runt och slänger fisksås på varenda korv han ser är förmodligen dåligt för affärerna.

Jag borde verkligen ha tryckt i mig så många korvar det gick när det begav sig för en femton år sedan, innan fisksåsen gjort sitt
Citera
2023-04-04, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Dahbo är väl en del av den berömda tredjeelvan som få kan mäta sig med!
Fast det är väl våran tredjeelva du hoppas på att få mäta dig med när du sitter och myser över skador hos oss? Vi såg ju hur det gick när ni tvingades möta våran förstaelva... 🤣🐝🍾
Citera
2023-04-04, 17:37
Medlem
Valvantos avatar
Då har man dunkat in deg på Häcken vinst och en annan singel på hcp -1. Finns inte på kartan att vi vinner där nere. I bästa fall har jag jinxat resultatet.
Citera
2023-04-04, 18:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Fast det är väl våran tredjeelva du hoppas på att få mäta dig med när du sitter och myser över skador hos oss? Vi såg ju hur det gick när ni tvingades möta våran förstaelva... 🤣🐝🍾
Nja, jag avskrev er som guldkandidater efter gårdagen.

Ni kommer inte orka upprätthålla intensiteten i ert anfallsspel särskilt många omgångar. Dessutom är ni felbalanserade i offensiven med Traoré. Det blir för mycket hot i djupled och för lite smartness i boxen. Närmaste omgångarna kommer svagare lagen försvara lågt i ca 20 min. Uteblir ledningsmålet kommer det bli farliga omställningar.

Som allra värst är ni serieledare inför Europaspelet men därefter tar det stopp.

Hoppas ni spöar Bajen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in