2023-04-04, 09:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det var väl i något sammanhang som Sara till och med antydde att bara en sexchatt med eventuellt påföljande bilder skulle förstöra livet för ett barn, även om inte någon fysisk träff kom till stånd. Vilken unge som helst kan ju exempelvis kolla Netflix där det slaktas, misshandlas, knullas och mördas i nästan varenda film men det som förstör dem för livet är att se köttrosens gubbfitta.
Det är helt bisarrt, rena videovåldsdebatten om du frågar mig. När vi ändå är inne på ämnet så säger tidigare förstörda barn så här om sina upplevelser:
https://www.youtube.com/watch?v=H6Kg0hMCTJg

Skadan av att se köttrosen överdrivs uppenbarligen, för om så vore fallet så skulle de skadade även uppvisa andra symptom. Till exempel så borde de i se spöken under sängen och tomtar på loftet.
Citera
blomvattnares avatar

Moderatormeddelande

Postat av blomvattnare 2023-04-04, 09:36
Moderator
Det är inte tillåtet att i tråden beskylla andra medlemmar för att vara pedofiler, Dumpen- eller gäddkramare, alternativt att i tråden vurma för pedofili (och posta inlägg som "pedofili är sunt och naturligt"). Dessa inlägg resulterar i en varning för regel 0.03.

För allas trevnad i tråden – håll en god ton mot varandra.

Det är inte tillåtet att publicera "gäddornas" namn eller adressuppgifter i tråden, oavsett uppgifterna är maskerade eller inte. Rebusar och kryptering via Devglan med motsvarande uppgifter är inte heller tillåtna. När enskilda gäddor diskuteras i tråden så bör det framgå vilken gädda det rör sig om. Exempel: "Gädda #415 ser ut som ..."

Uppgifter om anhöriga (barn, föräldrar, familj) får inte postas om det inte finns en uppenbar koppling som är av betydelse för diskussionen.

Tråden är inte till för generella diskussioner om pedofili. Det ämnet kan diskuteras här: (FB) Parafila störningar.

/Moderatorerna i BoB
Senast redigerad av Chantre 2025-02-01 kl. 12:17.
2023-04-04, 10:14
Medlem
Dumpen gör en viktig samhällstjänst, något som polisen inte ens mäktar med. Dom griper visserligen pedofilerna och låser in dom, men sen är dom fria att begå nya våldtäkter för dom är anonyma i stort sett.

Sen tror jag inte att Dumpen hänger ut några oskyldiga. Har dom kvinnliga och manliga pedofilerna chattat och även bestämt träffar och försöker möta upp barnen så är det mer än bara några fantasier. Det är redan förberedelser till brott.
Citera
2023-04-04, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
Det är väl alla Dumpen-fans som sitter med fradga runt munnen när mentalt efterblivna individer tar livet av sig och hejar på varje liv som tas som borde söka Jesus? Vi som sitter och kritiserar all hat Sara bidrar med via detta "sensationella underhållningsprojekt" (ja hade det vart för en god sak hade de väl knappast behövt hänga ut dessa mentalt efterblivna män för allmän beskådan-eller?). Vi som bidrar med nyktra inlägg i tråden liksom tänker längre än näsan räcker och vi ser all ondska, aggression och kusliga hjärntvättande som dessa ansvariga utgivare bidrar med-ta på er nyktra glasögon och se alla aggressiva inlägg fulla av hat i tråden. Se all hat som genomsyras i dessa inlägg.

Är det sunt i era ögon?

Naiva människor dras med på vågen. Men de som tänker till några gånger inser att det här är helt helt fel väg att gå om man verkligen vurmar för den goda saken. Det gör inte de ansvariga utgivarna i nuläget. De vill söndra, splittra och härska.
Wow här känner man hårt för "mentalt efterblivna" högskole-professorer, musikproducenter, VD:ar, lärare, kuratorer, rektorer, hantverkare, poliser och diverse pundare och avarter.

"Splittrar familjer"? Du menar att det är Dumpen som gör det inte äcklens handlingar? Inte att problemet är vad de gör utan att de blir avslöjade och deras ord exponeras så andra får avgöra själva om de tycker vad männen skrivit är okej? För Dumpen kallar ingen pedofil, de exponerar ENBART handlingar för andra att ta del av. Lärde inte din mamma dig att man inte ska göra saker som är brottsliga och heller inget som du inte kan stå för inför henne?

Din uppfattning om att de här personernas exponering i pressen är något som drabbar dem är i min uppfattning helt moralisk förvriden och i en rättstat måste även yttrandefriheten vurmas. De som läser männens egna ord och ser deras bilder får själva bedöma huruvida de tycker mannen blivit orättvist behandlad och jag antar att du tycker det de skrivit och skickat är okej och normalt. Eller var de efterblivna? Du säger emot dig själv på flera plan.
Citera
2023-04-04, 11:19
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Wow här känner man hårt för "mentalt efterblivna" högskole-professorer, musikproducenter, VD:ar, lärare, kuratorer, rektorer, hantverkare, poliser och diverse pundare och avarter.

"Splittrar familjer"? Du menar att det är Dumpen som gör det inte äcklens handlingar? Inte att problemet är vad de gör utan att de blir avslöjade och deras ord exponeras så andra får avgöra själva om de tycker vad männen skrivit är okej? För Dumpen kallar ingen pedofil, de exponerar ENBART handlingar för andra att ta del av. Lärde inte din mamma dig att man inte ska göra saker som är brottsliga och heller inget som du inte kan stå för inför henne?

Din uppfattning om att de här personernas exponering i pressen är något som drabbar dem är i min uppfattning helt moralisk förvriden och i en rättstat måste även yttrandefriheten vurmas. De som läser männens egna ord och ser deras bilder får själva bedöma huruvida de tycker mannen blivit orättvist behandlad och jag antar att du tycker det de skrivit och skickat är okej och normalt. Eller var de efterblivna? Du säger emot dig själv på flera plan.

Wow du spottar ur dig textmassa som en AI, fast utan I:et.

Dumpens anhängare tycks inte vara kapabla att skilja gäddan från anhöriga utan trakasserar anhöriga. Det är en betydande orsak till varför uthängningarna är skadliga.

Det är just nu hundratals barn som fått sina barndom förstörd av Dumpen. Bland dessa kommer säkert självmord, missbruk och annat. Precis det som Dumpen säger sig arbeta emot. Jag påstår att skadan Dumpen gör är långt allvarligare än de fåtalet barn de "räddar".

Sara och Patrik är inte den typen av människor som bryr sig om sådant. Men jag är uppriktigt förvånad att svansen är så hjärndöd. Du som exempelvis påstår dig ha en högre teknisk utbildning kan inte ens lägga i hopp ett och ett, och se klart genom dimman av floskler. Det är förvånande.
Citera
2023-04-04, 11:48
Medlem
Gul-Ap-Kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
sitter på Dumpen dag in och dag ut och letar underhållning.
Det funkar inte eftersom det inte verkar finnas videor varje dag att titta på. Det roligaste är ju att se filurernas dumma ursäkter eller att se dem säga "Snälla ladda inte upp den videon" på samma gång som de säkert själva skulle ha delat med sig av en video när en fjortis blir rövknullad av dem eller har munnen upptagen med deras lilleman.
Citera
2023-04-04, 12:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Ap-Kung
Det funkar inte eftersom det inte verkar finnas videor varje dag att titta på. Det roligaste är ju att se filurernas dumma ursäkter eller att se dem säga "Snälla ladda inte upp den videon" på samma gång som de säkert själva skulle ha delat med sig av en video när en fjortis blir rövknullad av dem eller har munnen upptagen med deras lilleman.
Eftersom att ingen av de uthängda har kunnat beslås med att ha rövknullat en fjortis så det ett rent antagande från din sida att de skulle ha delat en sådan video.
Citera
2023-04-04, 13:06
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Fast att unga får sina liv förstörda av gubbarna är ju något som sexbrottsmaffian har hittat på. Jag ser inte dem som värre än vilken spammande indier eller telefonförsäljare som helst. Jobbiga? Ja. Förstör liv? Nej.

Dessutom så visar påståendet om förstörda liv vilken hederskultur som sexbrottsmaffian, inklusive Dumpen, bygger på. De som råkar ut för saker förväntas må dåligt och se sina liv som förstörda, och de som inte gör det ses som avfällningar.
De får inte sina liv förstörda av spammande snuskgubbar förstås, men när dessa gubbar lyckas fullborda faktiska våldtäkter på barn är det självklart många liv som blir till spillror. Därför ser jag inga som helst problem med att alla får veta att en lärare tillika scoutledare har ett tioårigt Kik-konto som används för att söka sexuell kontakt med barn. Finns säkerligen många riktiga offer i den historien.
Citera
2023-04-04, 13:23
Medlem
Gul-Ap-Kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Eftersom att ingen av de uthängda har kunnat beslås med att ha rövknullat en fjortis så det ett rent antagande från din sida att de skulle ha delat en sådan video.
Det är mycket som är antagande idag. Titta bara på väderleken t.ex. Det antas att vi ska ha en solig dag och vad vi endast kan vara säkra på är att vi i alla fall kommer att få något slags väder.
Citera
2023-04-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Wow du spottar ur dig textmassa som en AI, fast utan I:et.

Dumpens anhängare tycks inte vara kapabla att skilja gäddan från anhöriga utan trakasserar anhöriga. Det är en betydande orsak till varför uthängningarna är skadliga.

Det är just nu hundratals barn som fått sina barndom förstörd av Dumpen. Bland dessa kommer säkert självmord, missbruk och annat. Precis det som Dumpen säger sig arbeta emot. Jag påstår att skadan Dumpen gör är långt allvarligare än de fåtalet barn de "räddar".

Sara och Patrik är inte den typen av människor som bryr sig om sådant. Men jag är uppriktigt förvånad att svansen är så hjärndöd. Du som exempelvis påstår dig ha en högre teknisk utbildning kan inte ens lägga i hopp ett och ett, och se klart genom dimman av floskler. Det är förvånande.
*Det är just nu hundratals barn som fått sina barndom förstörd av sin förövare till förälders handlingar.
Citera
2023-04-04, 14:18
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Alla vet vad de hade gjort om det var en fyra åring i rummet. Mackan pratade även om att köra in sexleksaker. Det är så långt ifrån ”de har inte gjort nånting” man kan komma.
Rätt smaklöst att du försvarar dem. Du har inga barn själv hoppas jag.

(FYI. Han gick till hotellrummet och kollade flera gånger)
Fel, ingen vet vad som hade hänt om det hade varit en fyraåring i samma rum som de som har hängts ut. Eftersom att vi inte vet så är det enda som är rätt och rimligt givetvis att anta att inget hade hänt. Vad spelar det för roll om han pratar om att köra upp en sexlek? Kom tillbaka när du faktiskt kan bevisa att han har gjort det.

Jag försvarar mig själv lika mycket som jag försvarar de som har hängts ut. Jag vill inte leva i ett samhälle där pöbeln kan straffa folk utan bevis.

Jag har tre barn. Hurså?
Citera
2023-04-04, 15:29
Medlem
Awkwardmans avatar
Patrik misshandlad av gädda enligt expressen, vem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in