2023-04-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Dumpen 209 - childhood 0.

209 vad? Gubbar som trånar efter fjortisar som efter uthängning nu kan göra det 24/7 istället för som obskyr bisyssla?

Du har så klart ingen aning om vilka projekt childhood jobbat med eller vad de åstadkommit. Du får väl maila dem och fråga vetja, om du nu är så nyfiken.
Citera
2023-04-03, 19:32
Avslutad
Numera finns en pluralism av åsikter. Hur många som är troll, chatbottar, dumpen, Flashback och journalister från diverse tidningar vet jag inte men i dumpens början lyste ni med er frånvaro av kritik.

Kom inte nu och uttryck era åsikter, ni som är emot dumpen, och säg att det är fel. Era åsikter behövs inte. Dom fanns inte början. Dom byggdes upp tillsammans med ett långsamt grupptänkande mot dumpen.
Det är inte ok. Antingen har man en självständig åsikt och då uttrycker man den eller så har man det inte och då håller man käften.

Tja, och vad ska man säga om att dumpen hittat kryphål i lagen. Jag kan bara gratulera och säga pissa på Sverige. Om Sverige inte är bättre så är det högupplösta anus och mikrokukar svenska politiker uppenbarligen vill se.
Precis som 60 dödskjutningar per år. Det är vad Sverige och folket vill. Acceptera det.

Man kan också fundera på att det nog bör gå flera tusen pedofilier i samhällskroppen per varje fångad gädda som av 1 av 1000 olika anledningar inte ens kanske hade kik eller bara uteblev.
Citera
2023-04-03, 19:33
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om en av dina kollegor snacka skit om en annan kollega, är det okej att berätta för den kollegan vad han sagt, om du inte tycker som skitpratande kollegan.

Om du tycker samma kan du använda kollegans skitsnack för att inte outa din åsikt, tror säkert du är en sån.

Men gillar du kollegan eller inte vet något om denne, så besparar du kollegan skitsnacket.
Vad babbar du om?
Det är självklart att jag kan säga till en kollega vad andra kollegor tycker
Vi gör det hela tiden
Och det är lika självklart att jag själv kan säga vad jag tycker om en kollega till andra
Är du dum i huvudet
Tror du på fullt allvar att pedofiler och deras närmaste har någon egen lagstiftning som säger vad dom får uttrycka om varandra?
Jag kan också säga till andra om jag tycker min fru är usel i sängen eller lagar äcklig mat utan att det är olagligt.
Ditt jävla peddo
Och ja vi får hata er hur mycket som helst men inte när vi hanterar er i tjänst.
Citera
2023-04-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Jag skiter i vad du tror att du förtydligat
Ni har inte presterat någon forskning som säger att Dumpens metod ökar brottsfrekvensen och inte presenterat vilka som skulle stå för den forskningen.
Ni babblar på som småbarn men en egen agenda.
Barnen vill ha glass och ni vill ha barn.
Sen sitter du och fantiserar kring en grupp "experter" som har ett uttalat syfte i det sammanhang dom figurerar
Och det är inte syftet som ni vill påstå.
Snyt ungjävel och gå hem till mamma och be henne ge dig en hjärna
Du är ju uppenbarligen inte bara en gädda utan en gädda utan hjärna

Kom inte dragandes med dina jävla halmgubbar. Jag har inte gjort några sådana påståenden i den pågående diskussionen.

Du skulle inte känna igen en expert om den så stod framför dig och tryckte ned sin doktorsavhandling i halsen på dig.
Senast redigerad av BobGet 2023-04-03 kl. 19:38.
Citera
2023-04-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nej, förövare passar inte alls eftersom att det inte är alla pedofiler/hebefiler som utövar sin läggning. Eller ställer du dig bakom Dumpen när de säger att alla pedofiler är barnknullare?
Nej men förövare är de redan när de groomar, redan när de skickar bilder till vad de tror är barn serru.
Citera
2023-04-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
209 vad? Gubbar som trånar efter fjortisar som efter uthängning nu kan göra det 24/7 istället för som obskyr bisyssla?

Du har så klart ingen aning om vilka projekt childhood jobbat med eller vad de åstadkommit. Du får väl maila dem och fråga vetja, om du nu är så nyfiken.
Inte bara fjortisar, det har varit äckel som vill ha småbarn, pissa på bebisar, ha dem i bur med mera. Grader från vidrigt äckel som bör få stå för sina medvetna handlingar till vidrigt sadistiskt äckel som får stå för sina medvetna handlingar.
Citera
2023-04-03, 19:38
Medlem
Citat:
Patrik Sjöberg säljer kläder med budskapet ”kill your local pedophile”.

Nu har han donerat pengar till organisationen Childhood – som inte vill ta emot dem.

Sedan jag läste om detta känner jag mest bara förakt för Childhood, tyvärr.

Helt obegripligt hur de politiskt korrekta nu för tiden även känner ett behov av att försvara pedofiler för att visa hur "toleranta" och "humanistiska" de är.

Har träffat några sådana genom åren. Feminister som säger att pedofiler behöver vård och hjälp.
Så frågar man vad de hade tyckt om det var deras egna barn som hade drabbats.
Då är det plötsligt dödsstraff som gäller. Så de är hycklare som innerst inne inser att det de förespråkar inte är rimligt.

Dumpen hellre än Childhood, alla dagar i veckan.
Citera
2023-04-03, 19:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej men förövare är de redan när de groomar, redan när de skickar bilder till vad de tror är barn serru.
Det går inte att bevisa att de som hängs ut är groomare.
Citera
2023-04-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Inte bara fjortisar, det har varit äckel som vill ha småbarn, pissa på bebisar, ha dem i bur med mera. Grader från vidrigt äckel som bör få stå för sina medvetna handlingar till vidrigt sadistiskt äckel som får stå för sina medvetna handlingar.

Japp. Men det hade så klart gått utan de metoderna de kör med, det är dessa de flesta här kritiserar.
Citera
2023-04-03, 19:54
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Sedan jag läste om detta känner jag mest bara förakt för Childhood, tyvärr.

Helt obegripligt hur de politiskt korrekta nu för tiden även känner ett behov av att försvara pedofiler för att visa hur "toleranta" och "humanistiska" de är.

Har träffat några sådana genom åren. Feminister som säger att pedofiler behöver vård och hjälp.
Så frågar man vad de hade tyckt om det var deras egna barn som hade drabbats.
Då är det plötsligt dödsstraff som gäller. Så de är hycklare som innerst inne inser att det de förespråkar inte är rimligt.

Dumpen hellre än Childhood, alla dagar i veckan.

Jag förstår inte varför Patrik Sjöberg ska komma undan lättare än alla andra som säger "jag ska döda dig, din jävel". Det sunda förnuftet säger ju att man inte menar allvar med detta, men försök övertala en domstol om samma sak så blir det kalla handen direkt och dagsböter.
Citera
2023-04-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Jag förstår inte varför Patrik Sjöberg ska komma undan lättare än alla andra som säger "jag ska döda dig, din jävel". Det sunda förnuftet säger ju att man inte menar allvar med detta, men försök övertala en domstol om samma sak så blir det kalla handen direkt och dagsböter.
Detta kommer kanske som en överraskning för dig men prinsesstårta innehåller alltså inte små bitar av kronprinsessan victoria.
Citera
2023-04-03, 21:31
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Underbart att se dessa äckliga pedofiler hängas ut. Han som tog livet av sig, bra. Då slapp någon sitta tid för att äcklet skulle dö! Kändes inte lika kul att våldta barn när alla plötsligt visste om det. Finns bara ett botemedel mot pedofili och det är en kula i pannan (finns några metoder till med ni fattar grejen)
FTP = Fuck the Pedophiles
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in