Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-04, 07:15
Medlem
greta75s avatar
Otroligt, hela Robinson är fullt av stjärnor. Alla är starka mentalt, duktiga fysiskt, smarta och ingen gnäller. Riktigt hög nivå och jag har aldrig varit med om ett sådant stabilt gäng tidigare.

De sämsta, dvs tantarna, är ändå bättre än tidigare säsongers tanter.

Och förlåt men de störiga (Elin och Zeki) har de sedan länge förpassat till mörka sidan.

Det skall bli otroligt intressant och se om de kan hålla samma nivå hela vägen. Några måste ju tappa det men för de flesta tvekar inte jag längre på att de kommer köra samma stil hela vägen in i mål.

För oss som gillar intriger och drama så blir det en lugnare säsong men ändå överraskande intressant att titta på ändå.

Och så undrar jag om inte produktionen är mer chill med att lägga sig i och skapa drama den här säsongen.
Senast redigerad av greta75 2023-04-04 kl. 07:36.
2023-04-04, 08:09
Medlem
Kuddkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Hög nivå på underhållningen när världsmästaren Zeki är i rutan, han är bäst på allt från att knyta en knut till att bygga väggar på lägret.

Fascinerande ändå att en så fantastisk, smart och superkompetent person som kan precis allt om allt valt att jobba som frisör.
2023-04-04, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuddkrigare
Fascinerande ändå att en så fantastisk, smart och superkompetent person som kan precis allt om allt valt att jobba som frisör.

När man ser honom och hans beteende förstår man varför det finns krig i världen … Hämndlysten, aggressiv och lynnig.
2023-04-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Tycker Amanda är grym! Märks att hon är en äventyrsmänniska, som bidrar med mycket i det nya lägret.

Sen är det lite kul att killarna i lägret hon lämnar blir ledsna och får mindre energi, sen killarna i det nya får mer energi! Hon har en positiv påverkan på män på något sätt haha

Hon är den här säsongens Bella, hon pratar även mer och mer engelska vilket är märkligt då det är ett svenskt program med svenska tittare och deltagare.

Inte sett att hon har bidragit alls i lägret mer än att plocka ner det i delar för att dom ville ha något att göra?

Nej fy fan för att ha en människa runt sig som är hyper och går på i 250 från morgon till kväll varenda dag, måste ta något hemskt med energi från många andra deltagare i slutändan.

Frågan är om man inte efter 2-3 veckor hade funderat på att gräva ner en sån människa i djungeln för att få lite lugn och ro, måste vara skönt för kvarvarande lag syd som nu i minst en vecka kan andas ut och ha en diskussion som inte Amanda måste vara med i.
2023-04-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
När man ser honom och hans beteende förstår man varför det finns krig i världen … Hämndlysten, aggressiv och lynnig.

Typiskt lättkränkt MENA-kille som blir förnärmad av motståndarens grenval, tar val av gren som en diss mot hans förmågor.
2023-04-04, 11:29
Medlem
Något måste hänt då tom Peter bästa kompis Sanna ville rösta ut han i Örådet. Peter fick höra av någon att alla ville ha ut han och han satte sig o grät på stranden och lämnade självmant.
2023-04-04, 11:35
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Något måste hänt då tom Peter bästa kompis Sanna ville rösta ut han i Örådet. Peter fick höra av någon att alla ville ha ut han och han satte sig o grät på stranden och lämnade självmant.

Peter ska tydligen ha sagt något kränkande första dagen på stranden, vilket resulterade i att han var tvungen att lämna.
2023-04-04, 11:56
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nu har jag inte sett varje minut av årets upplaga, så kan ha missat något, men vad menar du med att han mer eller mindre blev tvingad att lämna? Och hur var det i så fall produktionens fel?
Du klagade på Ganonito som höftade, så gör du samma sak själv. Nu vet du varför.
Märkligt att du inte tittat på allt och inte läser alla inlägg.
2023-04-04, 12:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Du klagade på Ganonito som höftade, så gör du samma sak själv. Nu vet du varför.
Märkligt att du inte tittat på allt och inte läser alla inlägg.

Oj, otippat hugg. Jodå, jag erkänner att jag missat information om hur och varför Peter fick lämna, och att det typ var att kasta sten i glashus. Sue me! Problemet med personen du nämner är dock att han gång på gång (även i förra säsongens tråd), öste ur sig goja och kunde inte erkänna när han hade fel. Han gav sig aldrig. Inte ens när han fick konkret fakta presenterad för sig.
2023-04-04, 12:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ja då är jag med. Men va blev Peter diskad? Nu vill jag höra! Han sa ju att han lämnade av personliga skäl.

Ja. Produktionen tvingade honom att säga det. Alternativet hade varit att bli diskad i en tävling. Tydligen hade han sagt något som någon blev kränkt av.

https://www.hant.se/noje/peter-andersson-berattar-sanningen-om-avhoppet-i-robinson/9406881
2023-04-04, 12:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Oj, otippat hugg. Jodå, jag erkänner att jag missat information om hur och varför Peter fick lämna, och att det typ var att kasta sten i glashus. Sue me! Problemet med personen du nämner är dock att han gång på gång (även i förra säsongens tråd), öste ur sig goja och kunde inte erkänna när han hade fel. Han gav sig aldrig. Inte ens när han fick konkret fakta presenterad för sig.

Ge exempel på "goja" som jag kastade ur mig. Bad om det redan i det förra inlägget, men det kunde du inte svara på. Erkände dessutom att jag hade fel när jag misstog mig på vem som var den äldsta kvinnliga Robinson-vinnaren, men det valde du bekvämt att bortse ifrån. Pajas.
2023-04-04, 12:58
Medlem
Citat:
Peter ska tydligen ha sagt något kränkande första dagen på stranden, vilket resulterade i att han var tvungen att lämna.

Ah den nyheten va pass så ny. Här kom man och hoppades på få läsa om vad exakt han hade sagt får att bli diskad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in