Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-04, 00:14
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Du menar väl västasien?
Nä. Mellanöstern.
2023-04-04, 00:17
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
vafan, ser ju äldre ut där.
Hon var väl fortfarande gift med sin blatte då. Klart att sånt tär på både psyke och fysik.
2023-04-04, 00:25
Medlem
Hög nivå på underhållningen när världsmästaren Zeki är i rutan, han är bäst på allt från att knyta en knut till att bygga väggar på lägret.

Hakan (Amanda) har gått ner väldigt dom senaste avsnitten, inte alls samma energi som innan.

Varför blundar Anna hela tiden när hon pratar?

Jag skulle också störa mig på en person som Elin som bara står och snurrar runt och inte vet vart man ska börja när något ska göras.

Konstaterar att dom fick med en ”basketspelare” den här säsongen också, är det ett stående koncept i Robinson numera?

I övrigt så är det jävligt roligt att se att nivån överlag på typen av tävlingarna har gått upp den här säsongen, det är inte bara att balansera med en pinne i handen eller stapla klossar med fötterna som tidigare säsonger.
Senast redigerad av miohmamma 2023-04-04 kl. 00:27.
2023-04-04, 01:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nu har jag inte sett varje minut av årets upplaga, så kan ha missat något, men vad menar du med att han mer eller mindre blev tvingad att lämna? Och hur var det i så fall produktionens fel?

https://www.hant.se/noje/peter-andersson-berattar-sanningen-om-avhoppet-i-robinson/9406881
2023-04-04, 01:22
Medlem
Lala.s avatar
Jag saknar Raymond. Det hade varit kul om han kom in som ett wildcard denna säsong. Det finns ju ingen som bjuder på underhållning denna säsong.

Tror ni det kommer in några wildcards som det brukar eller tror ni att de ändrat spelreglerna för denna säsong och det är dessa personer vi får dras med? 😉
2023-04-04, 01:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag saknar Raymond. Det hade varit kul om han kom in som ett wildcard denna säsong. Det finns ju ingen som bjuder på underhållning denna säsong.

Tror ni det kommer in några wildcards som det brukar eller tror ni att de ändrat spelreglerna för denna säsong och det är dessa personer vi får dras med? 😉

Säkerligen eftersom redan tre lämnat mer eller mindre självmant.
2023-04-04, 01:41
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Säkerligen eftersom redan tre lämnat mer eller mindre självmant.

Ja eller fyra till och med kanske? Inte säker
Det hade varit kul med en rolig entré kanske att det är en tävling och de måste gräva upp de nya deltagarna som är begravda under sanden.
2023-04-04, 01:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ja eller fyra till och med kanske? Inte säker
Det hade varit kul med en rolig entré kanske att det är en tävling och de måste gräva upp de nya deltagarna som är begravda under sanden.

Det är tre. Salas, Amanda H och Peter. Dock var det väl bara Salas som hoppade av i ordets sanna bemärkelse. Amanda var ju sjuk och Peter blev i princip diskad.
2023-04-04, 02:42
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är tre. Salas, Amanda H och Peter. Dock var det väl bara Salas som hoppade av i ordets sanna bemärkelse. Amanda var ju sjuk och Peter blev i princip diskad.

Ja då är jag med. Men va blev Peter diskad? Nu vill jag höra! Han sa ju att han lämnade av personliga skäl.
2023-04-04, 03:03
Medlem
Tycker Amanda är grym! Märks att hon är en äventyrsmänniska, som bidrar med mycket i det nya lägret.

Sen är det lite kul att killarna i lägret hon lämnar blir ledsna och får mindre energi, sen killarna i det nya får mer energi! Hon har en positiv påverkan på män på något sätt haha
2023-04-04, 04:11
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ja då är jag med. Men va blev Peter diskad? Nu vill jag höra! Han sa ju att han lämnade av personliga skäl.

Han sa någon olämplig kommentar, förmodligen av rasistisk innebörd. TV4 verkar ha noll tolerans på det, inte ens en varning.
2023-04-04, 06:43
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nu har jag inte sett varje minut av årets upplaga, så kan ha missat något, men vad menar du med att han mer eller mindre blev tvingad att lämna? Och hur var det i så fall produktionens fel?
Jag trodde du hade läst de senaste inläggen tråden. Då förstår jag att du hade missat det, det var några inlägg före ditt som det diskuterades.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-04-04 kl. 06:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in