Hög nivå på underhållningen när världsmästaren Zeki är i rutan, han är bäst på allt från att knyta en knut till att bygga väggar på lägret.
Hakan (Amanda) har gått ner väldigt dom senaste avsnitten, inte alls samma energi som innan.
Varför blundar Anna hela tiden när hon pratar?
Jag skulle också störa mig på en person som Elin som bara står och snurrar runt och inte vet vart man ska börja när något ska göras.
Konstaterar att dom fick med en ”basketspelare” den här säsongen också, är det ett stående koncept i Robinson numera?
I övrigt så är det jävligt roligt att se att nivån överlag på typen av tävlingarna har gått upp den här säsongen, det är inte bara att balansera med en pinne i handen eller stapla klossar med fötterna som tidigare säsonger.
Senast redigerad av miohmamma 2023-04-04 kl. 00:27.
Nu har jag inte sett varje minut av årets upplaga, så kan ha missat något, men vad menar du med att han mer eller mindre blev tvingad att lämna? Och hur var det i så fall produktionens fel?
Jag saknar Raymond. Det hade varit kul om han kom in som ett wildcard denna säsong. Det finns ju ingen som bjuder på underhållning denna säsong.
Tror ni det kommer in några wildcards som det brukar eller tror ni att de ändrat spelreglerna för denna säsong och det är dessa personer vi får dras med? 😉
Jag saknar Raymond. Det hade varit kul om han kom in som ett wildcard denna säsong. Det finns ju ingen som bjuder på underhållning denna säsong.
Tror ni det kommer in några wildcards som det brukar eller tror ni att de ändrat spelreglerna för denna säsong och det är dessa personer vi får dras med? 😉
Säkerligen eftersom redan tre lämnat mer eller mindre självmant.
Säkerligen eftersom redan tre lämnat mer eller mindre självmant.
Ja eller fyra till och med kanske? Inte säker
Det hade varit kul med en rolig entré kanske att det är en tävling och de måste gräva upp de nya deltagarna som är begravda under sanden.
Ja eller fyra till och med kanske? Inte säker
Det hade varit kul med en rolig entré kanske att det är en tävling och de måste gräva upp de nya deltagarna som är begravda under sanden.
Det är tre. Salas, Amanda H och Peter. Dock var det väl bara Salas som hoppade av i ordets sanna bemärkelse. Amanda var ju sjuk och Peter blev i princip diskad.
Det är tre. Salas, Amanda H och Peter. Dock var det väl bara Salas som hoppade av i ordets sanna bemärkelse. Amanda var ju sjuk och Peter blev i princip diskad.
Ja då är jag med. Men va blev Peter diskad? Nu vill jag höra! Han sa ju att han lämnade av personliga skäl.
Tycker Amanda är grym! Märks att hon är en äventyrsmänniska, som bidrar med mycket i det nya lägret.
Sen är det lite kul att killarna i lägret hon lämnar blir ledsna och får mindre energi, sen killarna i det nya får mer energi! Hon har en positiv påverkan på män på något sätt haha
Nu har jag inte sett varje minut av årets upplaga, så kan ha missat något, men vad menar du med att han mer eller mindre blev tvingad att lämna? Och hur var det i så fall produktionens fel?
Jag trodde du hade läst de senaste inläggen tråden. Då förstår jag att du hade missat det, det var några inlägg före ditt som det diskuterades.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-04-04 kl. 06:49.