Citat:
Ursprungligen postat av
bilhaboas
Pliktverket har inte tillgång till dina journaler från vårdcentralen eller psykiatrin exempelvis. Det är helt och hållet upp till dig som sökande att vara brutalt ärlig och ange om det finns något som kan vara av vikt att veta för Pliktverket.
Meddela, oavsett hur litet eller stort det än är, jag vill inte arbeta med kollegor som passerat genom systemet med dolda sjukdomar som kan sätta mig i fara ute på fältet. Sånt vill man undvika.
ja, att ha folk med erfarenhet av våld och som inte kissar i byxan är definitivt en last för kollegor; medan att ha lilla emma, 23, lovisa, 25, eller sara, 22, är avsevärt mycket bättre.
jag skojar inte ens när jag säger att landets poliskår hade mått bra mycket bättre om jag kunde slänga in några av grabbarna jag känner som kalles kaviar-svennar är livrädda för. jävla gullegull, BLM-knäböjande, saft-och-bulle-pedagogik och vapenvägran.
tror du det är en slump att gängkriminalitet, både totalt och per capita, aldrig varit högre än idag? ni
behöver folk med lite kuk. sedan förstår jag givetvis att det är skillnad på någon som bara är hård och någon som är psykotisk, men lyckas man nästla sig igenom pliktverkets process så är man nog garanterat tillräckligt frisk för att lura även dig, och när det väl smäller står du hellre bredvid mig eller någon liknande än en liten blond tösabit som aldrig hamnat ens i en verbal konfrontation
#öppnaslussen