Citat:
Ursprungligen postat av
Faderlig
Jag antar att de kommer hävda att alla övriga vittnesmål är helt uteslutna som observationer av gm. I princip 0% chans antar jag.
Det trots att tex YNs och ACRs vittnesmål är rätt liknande.
Båda ser en en flyende man vid ungefär samma tidpunkt och plats. Båda är lite dragna och ute med sällskap som bekräftar det som ser.
YNs vittnesmål är ju dock lite säkrare eftersom den är mer säker i tid och lite närmare mordet.
Men jag antar att det kommer att gå från 100% säkerhet till 0% mellan de vittnesmålen av någon anledning
Jag tror att 100% när det gäller YNs "utpekande" är fastslaget då beskrivningen på några vaga punkter liknar SE enligt Cluedobrigaden. HS påstår i sitt PM här
helt felaktigt att mannen YN såg var liknande SE men var en annan person.
Noll procent gäller trovärdighet på ACRs vittnesmål efter samma flyktväg då det inte är förenligt med SE-GM enligt samma brigad. HS påstår i sitt PM här
helt sanningsenligt att mannen ACR såg var liknande SE men en annan person.
YN är ju också närmare "den gula linjen" än ACR och "den gula linjen" bevisar ju som bekant alltid det man vill visa när det gäller SE-GM.
Tänk lite på "körsbärsplockning" så blir det lättare att förstå vilka vittnen som "ser rätt" när det gäller SE-GM och vilka vittnen som "tar fel på dag" eller bara "ser fel" i största allmänhet. ACR har helt klart sett fel om SE är GM!
HS PM är "helt fel" utom då det stödjer det man just då vill hävda. Annars är HS PM "ett haveri" enligt TP.
Eller så är SE bara ett vittne! Men den sanningen är lite för "enkel" för somliga att förstå.