När hon gick i skolan hade hon praktik på mix megapol och vilket senare har gett henne jobb där. Dom hade en diskussion om vad hon skulle heta/kallas nu när hon är med på radion varje morgon. Har för mig dom var inne på producent-Malin med då hon även har varit det på bland annat på mix, men till slut kom dom fram till att hon skulle fortsätta heta praktikant-Malin.
varför inte bara kalla henne Malin? Gry heter bara Gry och Anders heter Anders. Det känns nedvärderande att kalla henne praktikant hela tiden.
Jag hade nästan glömt bort Malin då jag inte följer henne på insta längre PGA ATT HON SKAFFAT POJKVÄN OCH BARN
Men hon dök upp i en podd jag lyssnar på, tv-fabriken och jag kände inte alls igen hennes röst. Jag har ju hört henne på radio tusentals gånger innan men rösten är helt annorlunda, vad i fan den är ju till och med nästan behaglig?!
Jag hade nästan glömt bort Malin då jag inte följer henne på insta längre PGA ATT HON SKAFFAT POJKVÄN OCH BARN
Men hon dök upp i en podd jag lyssnar på, tv-fabriken och jag kände inte alls igen hennes röst. Jag har ju hört henne på radio tusentals gånger innan men rösten är helt annorlunda, vad i fan den är ju till och med nästan behaglig?!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!